czwartek, 22 października 2015

Moje tabletowe aplikacje

Witajcie moi kochani. Zbliża się listopad długo przezemnie wyczekiwany miesiąc. Dlaczego? A no dlatego że właśnie przed chwilą zamówiłem dla siebie przedwczesny prezent na święta który odbiore na przełomie 20 a 21 listopada. Jak juz za pewne wiecie bo chwaliłem się tym juz i na instagramie, facebooku oraz na asku, będzie to płyta i książka. Jeżeli chodzi o płytę to juz jutro zespół 5 Seconds of Summer wydaje swój najnowszy album pt: Sounds Good Feels Good. Jestem tym faktem niezmiennie ucieszony bo dość dlugo czekałem na to, aż w końcu zespół wyda jakiś album no i się doczekałem. Jutro, gdy tylko wyjde na spacer na pewno odwiedze Empika aby zobaczyć jak ta płyta wygląda. Drugim prezentem jaki zamówiłem jest książka autorstwa Jamesa Dashnera pt: Rozkaz Zagłady. O tej książce mówiłem wam juz w poprzedniej notce.



Ale ta wiadomość nie jest tematem dzisiejszego postu. Jakoś nie tak dawno dzięki mojej kochanej mamie która przedłużyła umowe z firmą Play w promocji otrzymałem nowy tablet LG G Pad 8.0 Lte. Byłem mega szczęśliwy gdy go już dostałem a było to jakoś w czerwcu. Dużo osób z was pyta mnie jakie posiadam aplikacje dostępne na moim tablecie. Tak więc chciałbym wam zaproponować pare aplikacji dosyć przydatnych w życiu codziennym, przydatnych także w kontakcie z ludźmi. Rozpoczynając:
-BZWBK24 mobile- aplikcja, dzięki której można w łatwy sposób sprawdzić stan swojego konta bankowego. Często na nią wchodze ;)
-Facebook- tu chyba nie muszę się wypowiadać, ponieważ każdy z was ma napewno tą aplikacje na swoim smartfonie. Jeżeli ktoś z was ma fejsa to możecie mnie zapraszać wpisując nazwe: Kuba Piotrowski .
-Ask.fm- aplikacja na której użytkownik może zadawać pytania o różne rzeczy innym użytkownikom. Ktoś ma do mnie jakieś pytanko zapraszam ;P: @kuba01031996 .
-Instagram- aplikacja służąca do dodawania zdjęć z życia codziennego. Podczas dodawania można również fotke przerobić dodając filtr. Mój instagram to: @kingkubixx69 .
-Skype- apka w której można rozmawiać poprzez wideochat. Ja szczerze praktycznie nie korzystam z niej ani nie mam na niej konta założonego.
-Snapchat- apka dzięki której możecie zrobić sobie zdjecie i bezpośrednio wysłać je swoim znajomym. Jednak po otworzeniu zdjecia odrazu ono znika, to zależy w jakim czasie macie to ustawione. Jednak jeżeli chcecie aby wasze zdjęcie utrzymało się dłużej w aplikacji wystarczy że podczas wysyłania dodacie fotke do My Story. Wtedy zdjecie to znika wam dopiero po 24 godzinach. Mój snapchat to: kingkubixx69
Możecie zapraszać ;).
-GG- jest to również aplikacja do kontaktu ze znajomymi. Mój numer na gg to: 47661980 .
-Retrica- aplikacja, w której przed zrobieniem zdjęcia można przerobic fotke poprzez dodawanie filtrów. Polecam ;).
-Tumblr- Tumblr polega na tworzeniu własnego bloga ze zdjeciami, które opisują nasz nastrój. Można tam również tworzyć swoje opowiadania. Mam stworzone konto w którym mam własnego tumblrowego bloga, zapraszam: kingkubixx69.tumblr.com .
-Kropka.Tv- hah gazeta telewizyjna więc nie będe się tu zbytnio wypowiadał xd.
-Odliczanie- aplikacja służąca do odliczania dni do określonej daty.
-Messenger- bez tej apki tak naprawde w aplikacji facebook nie można pisać wiadomości priv.
-Open.fm- internetowe radio, które jest podzielone na poszczególne stacje tematyczne takie jak 100% Justin Bieber, na którym lecą same piosenki Justina.
-Kupony do Maca- przydatna aplikacja do zgarnięcia zniżkowych kuponów do Mc.Donalda. Oj przydaje się ;).
-Kupony do Burger.K- ta sama aplikacja lecz z kuponami do Burger Kinga.
-Zdjęcia Google- kolejna apka do przerabiana fotek, jest to również taki dysk do przechowywania zdjęć.
-Avast Mobile Security- aplikacja, dzięki której twoj smartfon jest chroniony przed wszelkimi wirusami i śmieciowymi plikami.
-Twitter- kolejna społecznościowa aplikacja podobna do facebooka. Mój twitter to: @kingkubixx69 .
-mobileMPK- aplikacja, w której można sprawdzić kiedy i o której przyjeżdza twój środek transportu (autobus lub tramwaj).
-Blogger- dzięki tej aplikacji moge dodawać notki na mojego bloga oraz udostępniać je na innych portalach. Adres mojego bloga to: kubixxowyblog69.blogspot.com
-VLC- apka służąca do otwierania filmików oraz i także filmów.
-Bilkom- dzięki tej apce można sprawdzić przyjazdy i odjazdy pociągów. Bardzo przydatna apka :3.
-Opera- bardzo dobra przeglądarka internetowa ;).
-VSCO- doskonała apka do obróbki zdjęcia :D.
-Photo Grid- apka służąca do tworzenia kolażu ze zdjęć.
-Qpony- zbiór wszystkich kuponych z przeróżnych marek oraz gazetek promocyjnych z sklepów.
-PicsArt- kolejna aplikacja do przerabiania zdjęć.
-Snupps- jest to aplikacja, w której można tworzyć swoje kolekcje poprzez dodawanie zdjęć. Polecam. Jeżeli chcecie looknąć na moje kolekcje to zapraszam was na moje konto: Kubixx Piotrowski
-Cut the Rope Free- jest to bardzo fajna i przyjemna gra w której musicie nakarmić zielonego stworka omijając przy tym różne przedmioty. Naprawde super gierka.
-CocoPPa- to aplikacja, dzięki której możecie zmienić ikonki swoich apek.
-MixRadio- kolejne radio, w którym znajdują się stacje tematyczne. Jedyną nowością w tym radiu jest to, że możecie stworzyć własną stacje z waszymi ulubionymi piosenkami.

Tak więc są to wszystkie moje aplikacje, które znajdują się na moim tablecie. Mam nadzieje, że niektórym wam się spodobały ;)

Kończąc tego posta jak zawsze zachęcam was do czytania i komentowania mojego bloga. Możecie do mnie również pisać bezpośrednio na mojego emaila: myblogxx69@gmail.com
Pod notką zamieszczam wam screena jak wyglądają wymienione przezemnie aplikacje.
Pozdrawiam i dozobaczenia w kolejnej notce ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz