piątek, 16 października 2015

Powracam

Witam was moi drodzy widzowie. Haha jakie powitanie xd. Więc po dłuższym namyśle i prośbach ze strony osob które czytają tego bloga postanowiłem do was wrócić z nową tematyką. Dzisiejszy post jest taki drugi początkowy. Chciałbym się z wami podzielić tym co się u mnie wydarzyło oraz co się wydarzy ;).


Tak więc zaczynając od początku. Od końca września uczęszczam na kursy kwalifikacyjne z prowadzenia rachunkowości. Jutro mam 3 weekend zajec- zajęcia odbywają się co dwa tygodnie. Spytacie dlaczego akurat taki kierunek? Otóż jak wszyscy wiedzą matematyka nie jest mi obca i no po prostu od zawsze mialem dobre wyniki z tego przedmiotu. Z początku po skończeniu liceum myślałem nad studiami muzycznymi no to równiez moje hobby lecz no niestety takie studia są płatne i no nie kazdego stać na takie coś. Miałem tez w planach iść na weterynarza, lecz niestety i ten plan nie wypalił. No i w końcu po tych wszystkich przemyślaniach (a było ich sporo) postanowiłem spróbować swoich sił w księgowości. No i musze przyznać ze po dwóch weekendach zajęć jestem cholernie zadowolony, że właśnie zapisalem się na ten kierunek. Nauczyciele prowadzący są bardzo w porządku a jeżeli chodzi o słuchaczy to mimo tego że są odemnie starsi to i tak można się z nimi dogadać. Czekają mnie jeszcze praktyki które muszę zaliczyć w marcu. Trzymajcie kciuki aby się udało ;).
Co do spraw sercowych to pewnie większość z was wie ze ja i Kamil no niestety były rozstania i powroty, lecz to nie wypaliło i teraz juz na amen nie jesteśmy razem. Ale utrzymujemy dobry kontakt i mam nadzieje ze taki pozostanie. Ale nie martwcie się. Myślicie pewnie, że teraz jestem sam. I tu was niestety zmartwie ponieważ nie tak dawno poznałem super chłopaka. Kubuś <3. Hehe tak to zabawne Kuba chodzi z Kubusiem. No ale tak się złożyło, że zakochaliśmy się w sobie i już niedługo planujemy ujawnić nasz związek. Moge wam powiedzieć, że jestem cholernie szczęśliwy, że to właśnie jego spotkałem bo naprawde świetnie się z nim dogaduje na przeróżne tematy i jest po prostu, cóz moge powiedziec jest kochany, dba o mnie. No nie będe sie wam tutaj zbytnio rozpisywał. Na moim instagramie jest jego zdjecie i nazwa jego konta właśnie na IG. Mozecie do niego pisac xd.
Jak wiecie kocham czytać książki. I to wiele książek. Mam wam do polecenia pare tytułów. Tak wiec jedną z nich jest trylogia Więźnia Labiryntu autorstwa Jamesa Dashnera. Możecie kojarzyć tą książke bo na jej podstawie wyszły już dwie części filmu: Więzień Labiryntu i druga część- Próby Ognia. Trzecia część to Lek na śmierć a ekranizacja wyjdzie prawdopodobnie w 2016 roku. Kolejna z książek to dobrze nam znane Pięćdziesiąt twarzy Greya ale widziane oczami samego bochatera książki czyli Christiana Greya. Jest to tak jakby pierwsza część trylogi E.L James ale opowiedziana przez Christiana. Nie będe wam streszczał ksiażki ale dużo dowiecie się o samym Greyu no i są na pewno śmieszne momenty ;D. Ostatnim tytułem który wpadł mi w oko to horror Stephena Kinga którego pewnie dobrze znacie bo większość jego horrorów jest ekranizowana do kin to książka pt: Cmętarz Zwiężąt. Według mnie to naprawdę niezły horror a ekranizacja książki jest pod innym tytułem Cmętarz dla Zwieżąt. Hah i pewnie zauważyliście ze w tytule są błędy ortograficzne lecz naprawde taki tytuł znajduje się w książce. A jeżeli mi nie wierzycie to zachęcam was do lektury tej książki.
Dużo osób pyta mnie czy śledzę i oglądam kanał jakiegoś youtubera. Zawsze odpowiadalem, że nie to nie dla mnie, że nie mam na to czasu. Nadszedł jednak taki dzień gdzie przypadkiem natrafiłem na kanał youtuberki którą dużo osób zna. Jest to Angelika Mucha a jej nazwa na kanale to littlemooonster96. Większość tych filmików jest tak naprawdę o modzie ale i nie tylko. Angelika nagrywa również tak zwane Haule czyli filmiki w którym pokazuje widzom co kupiła w danym dniu. Większosć ludzi odbiera to jako tak zwane publiczne chwalenie się ale Angelika sama mówi że te filmiki są dla jej widzów aby jeżeli oni nie mają pomysłu na prezent albo nie wiedzą co mogą sobie kupić to dzięki littlemooonster96 tak naprawde ratują swoją sytuacje xd. Naprawde ja wam polecam ten kanał bo jej filmiki są naprawde ciekawe i godne oglądania. Możecie śledzić Angelike na instagramie wpisując littlemooonster96 oraz na snapchacie z tą samą nazwą.
Kończąc tego posta pragne was również zaprosić jak to zawsze mam w zwyczaju na mojego instagrama wpisując kingkubixx69 oraz na snapchata wpisujac takze tą nazwe.
A jeżeli macie do mnie jakieś pytania to zapraszam was również na mojego aska wpisując @kuba01031996
Tak więc ja już się z wami żegnam i życze wam miłego piątku. Do zobaczenia w następnej notce. Paaaa 

1 komentarz: