środa, 26 sierpnia 2015

Przyjaciel i co dalej

Hej wam. W sumie na tego posta nie mam weny ale i tak go pisze. Wiem że powinienem częściej się tu wypowiadać ale po prostu brak mi tematów. Nie wiem o czym byście chcieli czytać. Ale postaram się zrobić z tym porządek i obmyśle tematy. Co zdarzyło się przez te pare dni. A no dużo. Otóż wróciłem do Kamila, jestem mega szczęśliwy gdyż tak naprawdę to dzięki jego miłości nadal tu jestem. Gdyby nie on to... nie wiem co by było. Bardzo go kocham i mam nadzieje że przetrwamy kolejne 9 miesięcy. Bo 9 miesiąc właśnie stuknął. Oczywiście nasz zwiazek był owiany przerwami ale jednak te 9 miesięcy dużo nas nauczyło. Tak naprawdę to chyba mój jedyny związek z chłopakiem który trwa tak długo. Nie wliczając w tym związku z rzekomym Robinem który jak juz kiedyś wspominałem okazał się nie być tą osobą za którą się podaje. Ten związek nie trwał nawet rok praktycznie skończył się całkowicie na 8 albo na 9 miesiącu. A mój związek z Kamisiem trwa nadal. Z czego cieszę się w chuj. Nie zapomme dnia w którym misiu przyjechał do mnie w lipcu i spędziliśmy razem cudowny weekend. No wiadomo co działo się w nocy. Hehe xd
Wakacje niedługo się kończą. Jednak moje trwają cały czas. Dopóki nie znajdę szkoły. Ostatnio dostałem na asku pytanie: Kim dla mnie jest przyjaciel?. Dość podchwytliwe pytanie jednak po moich doświadczeniach teraz wiem... Przyjaciel to taka osoba, która nawet gdy twoje życie będzie nie wiem jak się jebało to właśnie on twój przyjaciel będzie pierwszym, który przytuli cię bez słowa i wyszepta ci do ucha jak bardzo jesteś ważny w jego życiu i cię nie zostawi. Przyjaciel to dar, skarb twój własny. Nic ani nikt go nie zniszczy. Czasem jednak zdarza nam się taki przyjaciel który nie jest do końca z tobą szczery. Ja juz takie coś przeżyłem. I to wiele razy. Jednak teraz mam wiele wspaniałych przyjaciół którzy wspierają mnie jak tylko mogą w życiu realnym jak i nawet w życiu fikcyjnym. I tak teraz zwracam się do was. Mam nadzieje że to przeczytacie moi przyjaciele. Bardzo ale to bardzo wam dziękuje za to że nadal jesteście za to że gdy ja upadałem wy pomagaliście mi się podnieść. Że gdy ja płakałem wy ocieraliście każdą moją łze. Że gdy ja popełnialem bląd dzięki wam umiałem go naprawić. Bardzo was kocham: Angela, Adi, Fifi, Dorris, Miśka, Claudia, Kamil, Mati.. i wielu innych.

Kończąc tak jak już wspomniałem obiecuje wam że obmyśle tematy które porusze na tym blogu. Jeżeli macie może jakieś propozycje to podzielcie się tym ze mną na moim asku @kuba01031996 . Czekam na wasze pomysły. Ja i Kamiś od niedawna mamy własne konto na asku w którym dzielimy się z wami tym co dzieje się w naszym zwiazku @kamixxforever

Pozdrawiam i zapraszam was na kolejnego posta. Buziaki. Trzymajcie się.

1 komentarz:

  1. Wspaniały jak zawsze. Popłakałam sie jak zwykle. Życzę weny na dalsze notki :)

    OdpowiedzUsuń