niedziela, 16 sierpnia 2015

Załamany :(

Hejka moje lamopingwinki cudowne. Jest juz 2 w nocy wiec postanowiłem napisać nową notke. Wiem długo juz nie urzędowałem tu ale duzo przez ten czas się wydarzyło. Ale no zaczne od początku. Pewnie zastanawiacie się dlatego tytuł posta brzmi załamany. A no otóż że od wczorak oficjalnie jestem wolnym chłopakiem. Dlaczego? Przez dość nietypową sprzeczke z moją byłą juz przyjaciółką. Nie chce tego rozpisywać zbytnio tutaj no ale po prostu zaszło małe nieporozumienie przez co wynikło z tego że to wszystko było z mojej winy i no eh Kamil zerwał. Mam za sobą dwie potwornie ciężkie noce. Byłem eh i do teraz jestem totalnie bez sił. Naprawde nie rozumiem dlaczego to musiało się tak skończyć. Przez jedno głupie nieporozumienie cały mój świat, moja miłość i przyjaźń legła w gruzach. No nic trzeba będzie sie z tym jakos pogodzic. Bo niestety nie przypuszczam że ja i Kamil wrócimy do siebie. Za bardzo jesteśmy teraz skłóceni. Jak juz wspominalem jestem po dwóch bardzo dla mnie ciężkich i zapłakanych nockach. Z tego wszystkiego straciłem kontrole nad tym co robie eh i tak wróciłem do cięcia sie oraz łykania tego gówna które wy nazywacie tabletkami. Cały czas myśle jakby to było gdyby do takiej sytuacji nie doszło. Pewnie juz teraz Kamil pisałby do mnie jak bardzo mnie kocha i jak bardzo mnie pragnie. Bo tak zawsze pisał. Miłość to cudowne uczucie do czasu aż się nie zjebie. Kat moja przyjaciółka pomaga mi jakoś utrzymać się na nogach. Jutro to znaczy już dziś widze się z moją najlepszą przyjaciółką. Jezu jak ja za nią się stęskniłem. Nawet teraz chce mi się płakać. Totalnie nie wiem co mam robić co mam myśleć. Mój stan zaczyna sie pogarszać. Chciałbym wszystko naprawić ale juz chyba jest za póżno.
Kocham was dziękuje że czytacie tego bloga i przepraszam że tak ostatnio go zaniedbuje ale widzicie jak jest.
Jeżeli macie podobne problemy w sprawach miłosnych nadal możecie do mnie pisać. Moja poczta jest aktywna przez cały dzień- myblogxx69@gmail.com
Trzymajcie się kochani. Buziaki i dozoba w następnej notce ;*

1 komentarz:

  1. Błagam Cię nie rób głupot i nawet nie myśl co by było gdyby... Jesteś cudowny i choć życie nie jest takie kolorowe jak się wydaję to wiedź, że jesteś na nim potrzebny rozumiesz? Możesz do mnie napisać wiesz? Nie tylko my potrzebujemy pomocy :'( Pamiętaj, że masz pełno osób, którym na tobie zależy i do tych osób możesz zaliczyć mnie :') Choć w sumie cię nie znam nigdy nie pisaliśmy to wiem, że jesteś genialny. Tylko proszę Cię nie rób głupot i nie podejmuj pochopnych wniosków Proszę :'(

    OdpowiedzUsuń