niedziela, 2 sierpnia 2015

Witajcie Kochani :D

Heej. Nazywam się Jakub Piotrowski i 1 marca skończyłem 19 lat. Założyłem tego bloga z myślą o was. Chciałbym podzielić się z wami moimi przeżyciami, tym co mnie spotkało oraz co dzieje się na co dzień. Myśląc o was chce tu również udzielać dla was kilku rad i wskazówek. Na dobry początek podaje wam mojego maila na który możecie pisać gdy macie jakiś problem. Z natury jestem pomocnym człowiekiem i w każdej chwili udziele pomocy. Poczte mam aktywną przez cały dzień sooo czekam na wasze wiadomości: myblogxx69@gmail.com
Cóż wam moge o sobie powiedzieć. Hmm. Ano to że jestem osobą o innej orientacji sexusalnej. Otóż od jakiegoś czasu moją uwage przykuwają chłopacy. Jestem homosexualny i nie wstydze się tego. Ale o tym wspomne w innej notce ;*. Ludzie, znajomi których spotykam na co dzień mówią o mnie że jestem zabawnym człowiekiem lecz jest we mnie ukryta wraźliwość, którą potrafie uwolnić w każdej chwili. Potrafie się rozpłakać nie zależnie od powodu. Czasem po prostu płacze nawet nie wiem dlaczego. Tak wiem to dziwne. Od 14 roku życia cierpiałem na depresje, po prostu świat przestał mieć dla mnie jakiekolwiek znaczenie. Ciąłem sie i to dużo, cóż zdarza się nawet do dzisiaj zrobić pare kresek. Ale o tym póżniej. To notka powitalna więc nie smutamy :D. Myśle że dużo ludzi będzie chciało czytać mojego bloga i będe mógł im pomóc, doradzić. Tak więc naprawde zachęcam do odwiedzania tego bloga, ale także do pisania do mnie na mojego prywatnego maila. Kocham was trzymajcie się i do zobaczenia w następnej notce. :***

2 komentarze:

  1. Czekam na kolejnego posta :) Czuje, że to będzie cudowny blog. Chętnie będę n niego wpadać !

    OdpowiedzUsuń