wtorek, 27 grudnia 2016

TAG: 100 pytań w 10 minut

Dobry wieczór kochani. Jak tam po świętach? Co wam Mikołaj w tym roku przyniósł? Jeżeli chodzi o moje prezenty to notka pojawi się dopiero w nowym roku, ponieważ czekam jeszcze na jedną paczkę którą zamówiłem dość późno więc dopiero gdy do mnie dotrze to wtedy pokaże wam co dostałem. Głównie moje prezenty były kupione przeze mnie bo jak co roku dostałem trochę pieniędzy ale są też również rzeczy, które sprezentowali mi rodzice i znajomi. Ale o tym opowiem kiedy indziej. Dziś przychodzę do was hah z kolejnym tagiem (wiem macie ich już pewnie dosyć), jednak są to 100 pytań na które mam odpowiedzieć w ciągu 10 minut. No cóż raczej wątpię, że dam radę odpowiedzieć na nie w tak krótkim czasie, ale nie przedłużając już zaczynamy ;):




1. Jeżeli miałbyś zjeść kolację z osobą znaną żyjącą lub nie, kto by to był i dlaczego?
Chyba nikogo tutaj nie zdziwię ale wybrałbym oczywiście Justina Biebera, ponieważ jest moim idolem, moją inspiracją muzyczną jak i modową. Na pewno mielibyśmy dużo tematów do rozmowy.


2. Lubisz czytać książki? Jeżeli tak, to podaj kilka tytułów swoich ulubionych.
Więc tak: Moje takie top 3 najbardziej ulubione to:
a) "Więzień Labiryntu"
b) Trylogia "Grey'a"
c) fanfiction "After"

3. Jeśli mógłbyś za darmo zwiedzić 3 miejsca na Ziemi, to które byś wybrał?
Na pewno pojechałbym na Dominikane, ponieważ zakochałem się w tym miejscu, potem do Hiszpani a na koniec albo do Londynu albo do Stanów.


4. Jaki styl ubierania się preferujesz? 
Luźny, trochę elegancki, taki w jakim jest mi najwygodniej.

5. Jakiej muzyki słuchasz? Podaj ulubione zespoły i wykonawców?
Głównie słucham popu a jeżeli chodzi o zespoły i wykonawców to: Justin Bieber, 5 Seconds of Summer, Troye Sivan, Shawn Mendes, Years & Years, Ed Sheeran, Ellie Goulding, Demi Lovato itp.

6. Czy śledzisz trendy na bieżąco?
Zdarza się ;).

7. Jaki jest twój ulubiony deser? 
Lody Oreo *_*


8. Lubisz sport?
Jasne że tak

9. Jakie masz plany na przyszłość?
Jak na razie moje plany zmieniają się z minuty na minutę, więc nie jestem w stanie powiedzieć jakie mam obecnie.

10. Gdybyś złapał złotą rybkę, o jakie trzy rzeczy byś ją poprosił?
O wygraną w Lotto abym mógł wybudować dla rodziców piękny dom, o bilety vip na koncert Justina oraz 5 Seconds of Summer oraz o to abym był zdrowy.

11. Jakie przedmioty w szkole najbardziej lubisz/lubiłeś, a których nienawidzisz/nienawidziłeś?
Najbardziej lubiłem WF i Polski a nienawidziłem Chemii i Fizyki

12. Co najbardziej cenisz u innych ludzi?
Szczerość i pomoc

13. Wybaczyłbyś zdradę?
Zależy jaka by to była zdrada.

14. Czym jest dla ciebie miłość?
Pięknym uczuciem gdy jest odwzajemniona.

15. Co robisz w wolnym czasie?
Czytam książki, oglądam filmy w tv oraz w necie i przeglądam social media.

16. Jaką książkę przeczytałeś ostatnio?
Cassandra Clare- Miasto Niebiańskiego Ognia


17. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Lato, zdecydowanie

18. Czym według ciebie jest szczęście?
Czymś co wiecznie nie trwa.

19. Jakie jest najsilniejsze uczucie na Ziemi?
Eeee? Nie rozumiem pytania xD

20. Jaka jest twoja ulubiona postać fikcyjna?
Danger, Hardin z After, Alec z Shadowhunters.

21. Kot czy pies?
Pies.


22. Jaką magiczna moc chciałbyś mieć?
Znikanie.

23. Twój ulubiony aktor/aktorka?
Dylan O'Brien oraz Jamie Dornan <3.

24. Jaki masz telefon?
Obecnie Huawei Y5

25. Masz przyjaciela?
Mam i to najlepszego na całym świecie. Fifi pozdrawiam ;P

26. Jakie kraje zwiedziłeś? 
Oj niestety nie byłem za granicą ale w tym roku udało mi się być w Olszytnie, Gdańsku oraz w Krakowie.

27. Jaki jest twój ulubiony napój?
Herbaty Lipton oraz kawy z Mc donalda

28. Masz ulubiony film i serial?
A no mam: Więzień Labiryntu, Fifty Shades of Grey a jeżeli chodzi o serial to Teen Wolf oraz The Fall.


29. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Lazania i zapiekany makaron z serem.

30. Gdybyś chciał zagrać w filmie to o czym by on był?
Chciałbym zagrać w filmie w stylu fanfictionu Danger, Aftera oraz Darów Anioła.

31. Jak wyobrażasz sobie piekło, a niebo?
Wszystko co złe trafia do piekła czyli byłaby to jedna wielka dziura pełna zła a niebo to jedna duża chmura pełna miłości i dobra.

32. Masz motto życiowe?
"Bądź sobą a osiągniesz wszystko"

33. Z czym kojarzy ci się słowo "incepcja"?
Z tym filmem z Leo DiCaprio? xD

34. Czym dla ciebie jest muzyka?
Czymś, od czego można się rozerwać w wolnej chwili.

35. Jakie zdolności nadprzyrodzone posiadałby twój wymarzony bohater fantasy?
Hm, chciałbym aby poznawał wszystkie ukryte sekrety każdego z nas.

36. Co jest dla ciebie w życiu najważniejsze?
Miłość i dobro.

37. Lubisz spędzać czas z rodziną?
Uwielbiam, zwłaszcza w święta.

38. Wolisz samotność czy towarzystwo?
Zależy jaki mam humor.

39. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Nie mam takiej jednej swojej ulubionej, obecnie jest nią Justin Bieber- Been You.


40. Żelki czy cukierki?
HARIBO :D.

41. Ile masz luster w pokoju?
Nie mam lustra w pokoju.

42. Pepsi czy coca-cola?
Coca-cola ;3.

43. Jakiego koloru masz dywan w pokoju?
Niestety nie mam dywanu w pokoju, mam panele.

44. O której godzinie się urodziłeś?
3:50 w nocy ;3

45. Zgubiłeś się kiedyś w supermarkecie?
Musiałbym być nie wiadomo jak najebany aby się zgubić xD. Nie, nie zdarzyło mi się haha.

46. Jaka jest twoja ulubiona postać z bajki?
Simba z Króla Lwa, moja bajka dzieciństwa.


47. W jakiej pozycji śpisz?
Gdy już się kładę to na plecach a jak zasypiam to na boku albo lekko na brzuchu.

48. Jakie jest twoje hobby?
Ogólnie to social media, książki, muzyka, filmy i seriale.

49. Jak często chodzisz na zakupy?
Dosyć często ;).

50. Na co zwracasz uwagę na innych blogerów/vlogerów?
Czy piszą/mówią z sensem.

51. Co wkurza cię u ludzi młodych od ciebie?
Że wiedzą najlepiej hah.

52. Malujesz się?
hahahahha jestem chłopakiem, odpuszczę sobie.

53. Lubisz konie?
Są fajne ale odpuszczę sobie jeżdżenie na nich bo nie chce mieć znów poobijanego tyłka xD.

54. Byłeś kiedyś na koloni/obozie?
Jasne, że tak, co roku w podstawówce jeździłem na tzw zieloną szkołę czyli obozy organizowane przez nauczycieli. Było mega.

55. Kochasz kogoś?
Tak, kocham mojego Kamila całym serduszkiem <3.


56. Jak nazywa się twój przyjaciel?
Filip, znamy się już z 15 lat.

57. Ile czasu zajmuje ci przygotowanie się do wyjścia? 
z ok 15 do 20 minut

58. W jakim województwie mieszkasz?
Wielkopolskim.

59. Jaka była ostatnia rzecz, którą kupiłeś?
Dziś, jakoś godzinę temu milkę oreo xD.

60. Jaką masz teraz fryzurę?
A dziś nie zaszalałem i mam grzywkę na bok.

61. Długopis czy ołówek?
Ołówek bo można zmazywać słowa.

62. Jaką datę zapamiętasz do końca życia i dlaczego?
Są takie dwie: pierwsza to 11 listopada ponieważ widziałem Justina na żywo w Tauron Arenie a druga to Grudzień 2014 bo wtedy poznałem mojego narzeczonego Kamila <3.


63. Jakie jest twoje najfajniejsze wspomnienie z wakacji?
Wakacje u mojej siostry na Mazurach <3

64. Jaki masz kolor ścian w pokoju?
Miałem mieć białe jednak bardziej do moich nowych mebli pasuje jasny błękit jak kolor moich oczu więc taki mam ;).

65. Jakie jest twoje ulubione warzywo?
Marchewka

66. Jaki jest twój ulubiony napój?
To pytanie już było więc pomijam ;).

67. Jaki jest twój ulubiony owoc?
Jabłko

68. Co znajduje się po twojej prawej stronie?
Obecnie to moja kołdra bo dziś nie ścieliłem łózka w ogóle (taki leń).

69. Jaka liczba dominuje w twoim numerze telefonu.
5

70. Czy byłeś kiedyś w sytuacji, że nie mogłeś wydusić z siebie żadnego słowa?
Nie, nigdy mi się nie zdarzyło.

71. Spodnie czy spódnica.
Rurki.

72. Znalazłeś 50 zł na ulicy, na co je wydasz?
Zależy czy te 50 zł byłoby schowane w portfelu czy leżałoby od tak, jeżeli w portfelu to bym zwrócił jeżeli osobno to bym nie wydawał tylko odłożył do skarbonki ;).

73. W jakiej sieci masz telefon?
Orange

74. Czy masz na sobie coś niebieskiego?
Tak, bokserki ;P.

75. Co znajduje się przed tobą?
Laptop oraz telewizor.

76. Jakiego słowa nadużywasz?
Lol.

77. Jesteś w związku?
Tak.

78. Potrafisz śpiewać?
Tak, może nie idealnie ale potrafię.

79. Napisałeś kiedykolwiek wiersz?
Tak, na j.polskim. Dostałem wtedy z niego 6.

80. Farbowałeś kiedyś włosy?
Tak na platynowy kolor i na biały.

81. Jakie jest twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
Zabawy na podwórku i chodzenie do sklepu po lody i cukierki za grosze.

82. Masz zwierzęta?
Mam psa.

83. Kartka w linię, czy w kratkę?
W kratkę.

84. Byłeś kiedyś za granicą?
Nie.

85. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Fioletowy, szary, niebieski, czarny i biały.

86. Jakie słowo denerwuje cie najbardziej?
"Opanuj się".

87. Wymień trzy piosenki, które możesz słuchać zawsze i wszędzie.
Justin Bieber- Sorry


5 Seconds of Summer- Try Hard


Shawn Mendes- Imagination


88. Wymień 3 ulubione filmy.
Już było to pytanie ;).

89. Chomik czy świnka morska?
Chomik.


90. Jaki masz kolor włosów?
Obecnie lekko ciemny blond.

91. Góry czy morze?
Morze <3.

92. Jak chciałbyś mieć na imię?
Nie chciałbym zmieniać imienia ponieważ moje jest idealne do mojej osoby a po za tym wybierała je moja mama przed porodem.

93. Co dzisiaj robiłeś?
No cóż wstałem o 5:30 ponieważ siostra z swoją rodzinką mieli po 6 pociąg i musiałem odprowadzić ich na stację, wróciłem posiedziałem chwilę położyłem się spać, wstałem o 13 zjadłem obiad byłem chwilę w sklepie no a teraz kończę pisać ten wpis.

94. Co ostatnio szukałeś w Google?
Obrazków tumblr'owych.

95. O której godzinie kładziesz się spać?
Zależy czy chce mi się spać czy nie, przeważnie pózno w nocy.

96. Czy w twoim pokoju znajduje się ramka ze zdjęciem? Jeżeli tak to kto na nim jest?
Mam taki mały kolarz ze zdjęciami z moją ekipą, dostałem taki na 20 urodziny <3.

97. Jaki jest twój ulubiony kwiat?
Różyczki.

98. Jakim zwierzęciem chciałbyś być?
Wilkiem

99. Ulubiony kraj?
Hiszpania.

100. Zmieściłeś się w 10 minutach?
No jak mówiłem już na początku niestety nie dam rady i nie dałem rady xD. Ups...

No cóż to by było na tyle, pytania były dość ciekawe jednak niektóre niestety się powtórzyły. Jeżeli wam się spodobał wpis to czekam na wasze komentarze. Już jutro pojawi się pierwsze z podsumowań 2016 roku ;). Wyczekujcie cierpliwie. A ja życzę wam miłego wieczoru. Buziaki ;3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz