środa, 28 grudnia 2016

Książkowe podsumowanie roku 2016.

Witajcie kochani ponownie. Jak już zapowiadałem wcześniej dzisiaj przychodzę do was z pierwszym z podsumowań roku 2016. Ten rok był dla mnie chyba najlepszym w życiu. Był również rokiem w którym pobiłem rekord kupowanych książek. Nabyłem ich aż 11. Może to nie jest zbyt duża liczba, jednak jak dla mnie to już jakieś osiągnięcie, ponieważ ja przeważnie kupie może z jedną albo dwie na rok, a teraz to przebiłem samego siebie. Więc nie przedłużając przedstawię wam moje zdobycze 2016 roku:


1. Marzec: Anna Todd- "Before-Chroń mnie przed tym, czego pragnę"
Książka jest tak naprawdę pierwszą częścią fanfictionu "After" opowiedzianą jednak przez samego Hardina Scotta. Poznajemy jego życie, jak wygląda pod względem jego znajomych oraz jak poznaje co się potem okazuje miłość swojego życia, czyli Tessę. Książkę nabyłem w Empiku za 31.49 zł.



2. Lipiec: Lois Lowry-"Dawca" 
Historia opowiada losy dwunastoletniego Jonasza, który żyje w mieście pełnym dziwnych zasad. Raz w roku dwunastolatków na specjalnej ceremonii przydzielane są życiowe role. Naszemu bohaterowi wybrano coś specjalnego. Ma on rozpocząć szkolenie u tajemniczego starca nazywanego Dawcą....
Książka dosyć ciekawa, jednak nie podoba mi się zbytnio jej okładka. Z tego co udało mi się wyczytać na jej podstawie wyszedł film "Dawca Pamięci". Kupiłem ją w biedronce na przecenie za 8 zł.


3. Sierpień: Becky Albertalli-"Simon oraz inni homo sapiens"
O tym tytule wypowiadałem się już w osobnej notce na blogu więc jeżeli jesteście ciekawi o czym ona jest zapraszam was pod ten link: Była ona w cenie 30.99 zł w Empiku.

Alice Montgomery- "Jamie Dornan- Wszystkie jego twarze"
Świetna biografia mojego ulubionego aktora Jamie'go Dornana znanego głównie ze świetnej roli Christiana Greya w "Pięćdziesięciu Twarzach Grey'a". Koszt: 13.96 zł w Empiku.


4. 23 Sierpień- Stephen King- "Joyland"
Niby horror jednak według mnie to bardziej jest thiller. Opowiada historię Devin'a Jones'a który w okresie wakacyjnym zatrudnia się w lunaparku, aby zapomnieć o dziewczynie, która złamała mu serce. Podczas pobytu w Joylandzie poznaje historie brutalnego morderstwa sprzed lat.... Uwielbiam wszystkie książki Kinga i tą również wam gorąco polecam. Znalazłem ją w wersji kieszonkowej w Biedronce za 10 zł.

Sylvia Day- "Rozkosze nocy"
Tak naprawdę, tej książki nie zdążyłem jeszcze przeczytać, jednak po samym opisie mogę stwierdzić że jest ona taka sama jak historia Gideona Crossa. Zawiera dużo erotyki, miłości i romansu. Również nabyłem ją w wersji kieszonkowej w Biedronce za jedyne 10 zł.


5. 29 Sierpień- Jojo Moyes-"Zanim się pojawiłeś"
Jestem właśnie na etapie jej czytania ale widziałem film i jest przepiękny. Gdy będziecie chcieli go obejrzeć to polecam wam mieć przy sobie paczkę chusteczek, ponieważ nie obejdzie się od wylania łez. Jest to przepiękna historia miłosna dwojga przypadkowo spotkanych ludzi. Lou to ekscentryczna dwudziestosześciolatka, która z dnia na dzień traci pracę w kawiarni Bułka z Masłem. Aby nie zwariować znajduje pracę u rodziny Traynor'ów, gdzie zaczyna opiekować się niepełnosprawnego młodego i bogatego bankiera Willa Traynor'a. Z początku obydwoje czują do siebie lekką niechęć, lecz z czasem ich znajomość przeradza się w coś głębszego... Kupowałem ją w Empiku za 22.49 zł.


6. Październik- Cassandra Clare-"Miasto Niebiańskiego Ognia"
Finałowa książka sagi Dary Anioła, trzymająca w napięciu aż do ostatniego zdania.  Zakupiona w Biedronce za 10 zł.


7. 26 Październik- J.K Rowling- "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"
Absolutny hit tego miesiąca. Ósma część przedstawia nam wydarzenia po 19 latach po wielkiej bitwie o Hogwart w "Insygniach Śmierci" Dorosły już Harry Potter po raz kolejny musi zmagać się z przeciwnościami losu. Jest przepracowanych urzędnikiem Ministerstwa Magii, mężem oraz ojcem trójki dzieci, którzy trafiają do Hogwartu. Najmłodszy syn Albus musi zmierzyć się z rodzinnym dziedzictwem, którego nie chciał przyjmować. Książka oczywiście zakupiona w Empiku za 29.99 zł.


8. Listopad- James Dashner-"Kod Gorączki"
Kolejny prequel trylogii Więźnia Labiryntu, w którym poznamy Thomasa za czasów, gdy należał do DRESZCZU.. Dla fanów Więźnia.. polecam wam ja przeczytać. Empik cena 31.49.


9. 17 Listopad- Rainbow Rowell-"Nie poddawaj się"
Jeżeli czytaliście powieść "Fangirl" to i również powinniście przeczytać tą, ponieważ jest to historia Simona Snow'a czyli ulubionego bohatera książkowego Cath. Zakupiłem ją w biedronce za 25 zł.


To by było na tyle. Jeżeli wśród z tych książek, które przedstawiłem, są takie, które i wy czytaliście, to dajcie znać w komentarzu jak wam się podobała. Z tego miejsca się z wami żegnam i do zobaczenia już w Sylwestra ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz