piątek, 9 grudnia 2016

Let it snow (Book Tag)

Hej, hej kochani. Mamy piątek, weekendu początek, więc to idealny moment na nowy książkowy tag na blogu. Dziś będzie on o tematyce świątecznej typowo zimowej jak widzicie po tytule. Jako iż zimy jeszcze oficjalnie nie mamy to i tak odczuwamy ją coraz to niskimi temperaturami. Ale już was tutaj nie zanudzając rozpoczynamy:



1. Jaka książka wprowadza cię w świąteczny nastrój?
Mimo iż jej nie czytałem jeszcze to jest to "Podaruj mi miłość" czy 12 świątecznych opowiadań. Planuje zakupić sobie tą książkę być może właśnie na święta.


2. Na zewnątrz panuje zamieć śnieżna, a ciebie zasypało. Z którym bohaterem/bohaterką chciałbyś/chciałabyś utknąć w środku?
Strasznie chciałbym z Hardinem z fanfictionu "After" :D. I nie nie tylko dlatego że odgrywa go Harry Styles ;3. No cholercia widzicie te cudne oczy *_*


3. Toczysz bitwę na śnieżki. W którego bohatera/bohaterkę o zimnym sercu rzuciłbyś/rzuciłabyś na początku?
Byłby to Sebastian z "Darów Anioła". Nienawidzę typa, jest po prostu nie do zniesienia ;/

4. Z którą rodziną chciałbyś/chciałabyś spędzić święta?
Tu nasuwa mi się tylko jedna mega pozytywna rodzina. Wesley'owie :D. Boże ja ich po prostu kocham i uwielbiam. A przy Fredzie i George'u nie można się nie nudzić.

5. Kogo chciałbyś/chciałabyś pocałować pod jemiołą?
Marzy mi się pocałunek z Alec'em z "Darów Anioła" *_*


6. Który bohater/bohaterka był/była na liście Niegrzecznych, ale udało mu/jej się przedostać na listę Grzecznych?
Według mnie na pewno Hardin z fanfictionu "After", Christian Grey oraz Justin z fanfictionu "Danger".




7. Jesteś SAM/SAMA W DOMU, kiedy dwóch włamywaczy przychodzi do twojego domu. Z którym bohaterem/bohaterką chciałbyś/chciałabyś stawić im czoło?
Nikt inny jak tylko Kevin McCallister nie potrafi zrobić mega dobrych pułapek na złodziei ;D.


8. Na polsacie trwa maraton filmów świątecznych. Która książka ma najbardziej kiepską okładkę?
Nie podobają mi się niektóre pierwsze wydania "Darów Anioła" Cassandry Clare oraz okładka książki "Dawca" Lois Lowry.



9. Przekaż dalej świąteczną miłość- kogo tagujesz?
Do tego bloga taguje wszystkich którzy to przeczytają, a co po niektórych oznaczę na zdjęciu na moim instagramie.

To by było na tyle. Mam nadzieje, że tag wam się spodobał. Jeżeli tak zostawcie po sobie komentarz. Kolejny wpis już w następnym tygodniu. Tak więc do zobaczenia i trzymajcie się cieplutko ;3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz