wtorek, 6 grudnia 2016

TAG: The Christmas

Witajcie kochani. Z okazji tego, że dziś mamy Mikołajki przychodzę do was z pierwszym w tym roku świątecznym tagiem. Jak wam mija dzień?. Dostaliście coś dobrego od Mikołaja? Jak tradycyjnie co roku dostałem mega dużo słodyczy, będzie zapas na zimę hehe xD. Przy okazji udekorowałem już swój pokój w lampki i różne naklejki na okna. Ale nie o tym mowa. Pora rozpocząć świąteczny tag:


1. Jaki jest Twój ulubiony świąteczny film?
Chyba nikogo tutaj nie zdziwię, ale od dzieciństwa z roku na rok jest nim nie kto inny jak Kevin sam w domu. Film zyskał miliony fanów i nikt nie wyobraża sobie wieczoru wigilijnego bez Kevina w telewizji ;)


2. Jaki jest Twój ulubiony kolor w świątecznych dekoracjach?
W moich dekoracjach dominuje czerwony oraz biały kolor jednak co roku staram się dokupywać przeróżne świąteczne, jakie mi się nasuną w oczy.

3. Wigilijną kolację jesz w zwykłych ciuchach czy eleganckich?
Zawsze do kolacji ubieram się elegancko czyli białą koszulę, szarą marynarkę i szare rurki oraz vansy. W takim stroju jest mi wygodnie.

4. Jeśli mógłbyś kupić tylko jednej osobie prezent, to kim by ta osoba była? 
Wiele w życiu zawdzięczam mojej mamie, ponieważ to ona męczyła się aby wydać mnie na świat, wychowała mnie na porządnego człowieka wraz z moim ojcem, pomogła mi w najtrudniejszych chwilach mojego życia, rozumie mnie jak nikt inny mogę jej powiedzieć praktycznie wszystko, każdą wolną chwilę spędza ze mną. Dlatego to jej kupiłbym najpiękniejszy prezent jakikolwiek by sobie wymarzyła.

5. Otwierasz prezenty wieczorem, czy rano?
Jako, że mieszkamy w Polsce naszą tradycją jest otwieranie prezentów wieczorem przy choince wraz z rodziną. Ameryka ma to do siebie, że oni otwierają prezenty w Boże Narodzenie i połączenie tego w Polsce byłoby kiepskim pomysłem. Polska to Polska a Ameryka jest tylko Ameyrką.

6. Ulubiony zapach świąt?
Świeżo kupiona choinka. Boże kocham *_*


7. Jaka jest twoja ulubiona świąteczna potrawa?
Oczywiście barszcz z uszkami, zjem trochę również ryby. Zjem praktycznie wszystko co ugotuje moja mama bo jest wyśmienitą kucharką :D.

8. Jakie jest twoje ulubione picie w czasie świąt?
Zawsze pije barszcz czerwony, pije również zimowe herbaty


9. Piernik czy cukierki z choinki?
Zdecydowanie piernik.

10. Jaka jest twoja ulubiona kolęda?
Zbytnio nie lubię polskich kolęd. Wole te zagraniczne jak np. Last Christmas czy całą płytę Under The Mistletoe Justina Biebera.


11. Jaki jest najdziwniejszy prezent jaki kiedykolwiek dostałeś?
Nigdy takiego nie dostałem bo przeważnie dostaje pieniążki od rodziny i krewnych i sam kupuje sobie prezenty jakie chce mieć. Nie no rodzice oczywiście też mi coś kupują ale oni wiedzą co ja lubię ;).

12. Czy kiedykolwiek budowałeś bałwana?
No jasne, ale od jakiegoś czasu brakuje nam tego prawdziwego śniegu aby budować bałwany.


13. Co jest najważniejsze w święta?
Aby spędzało się je w rodzinnym gronie pełnym uśmiechu i radości, tak myślę. W tym dniu nikt nie powinien być sam.

14. Wierzysz w św. Mikołaja?
Tak naprawdę jako małe dziecko wierzyłem, jednak także wiedziałem że to rodzice kupują nam prezenty pod choinkę.

Tag krótki ale mam nadzieje, że wam się spodoba. Was również zachęcam do wzięcia udziału w tagu. W komentarzach możecie odpowiadać krótko na tematy tutaj zamieszczone. Chętnie sobie poczytam wasze odpowiedzi. Jak na razie to tyle, ja się z wami żegnam i do zobaczenia wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz