wtorek, 20 grudnia 2016

Zalotny Tag Książkowy

Hej hej moi czytelnicy. Dziś zapraszam was na kolejny tag książkowy. Mega spodobał mi się wpis u volusequat więc postanowiłem również u siebie go wstawić. Nie przedłużając zaczynamy ;):


1. Zauważenie- książka, którą kupiłem ze względu na okładkę.
Zainteresowała mnie okładką książki Stephena Kinga- Misery, która przedstawia postrzępione fragmenty zapisanej kartki tworząca wielką dziurę a w niej zarys krzyczącej postaci.


2. Pierwsze wrażenie- książka, którą kupiłem ze względu na opis.
Strasznie zaciekawił mnie opis książki autora Becky Albertalli pt: "Simon oraz inni homo sapiens".
Już nawet po samym tytule książki podejrzewałem o czym ona będzie lecz wolałem spojrzeć również na jej opis z tyłu.


3. Słodkie słówka- książka ze świetnym stylem pisania.
Do tej kategorii idealnie nadaje się autor John Green, którego książki są po prostu świetnie napisane, w sposób zrozumiały dla czytelnika.


4. Pierwsza randka- pierwszy tom serii, który sprawił, że miałem ochotę od razu zabrać się za kolejne.
Oj jest tych książek sporo i są to m.im: Więzień Labiryntu, After, Miasto Kości, Pięćdziesiąt Twarzy Greya oraz Naznaczona.


5. Nocne rozmowy telefoniczne- książka, przy której zarwałem nockę.
Z natury nie lubię czytać w nocy i nigdy nie zdarzyło mi się abym czytał jakąś książkę przez całą noc.

6. Zawsze w myślach- książka, o której nie mogę przestać myśleć.
Są to Gwiazd naszych wina i Zostań, jeśli kochasz. Myślę, czy aby nie zakupić sobie te tytuły i przeczytać je na nowo ;).


7. Kontakt fizyczny- książka, którą kocham za towarzyszące uczucia.
Miasto Kości oraz dalsze tomy ponieważ pokochałem Alec'a oraz Magnusa razem *_*.


8. Spotkanie z rodzicami- książka, którą chce polecić rodzinie i znajomym. 
Moja rodzina głównie nie czyta książek ale znajomym serdecznie polecam aby przeczytali wszystkie części fanfictionu After oraz Więźnia Labiryntu.

9. Myślenie o przyszłości- książki, które będę czytał jeszcze nie raz.
Tu znów się powtórzę, na pewno będzie to Więzień Labiryntu, After, Grey, oraz wszystkie inne które kupiłem ;)

Nominowanych do tego wpisu ogłoszę na instagramie pod nowym zdjęciem. W każdym bądź razie to by było na tyle. Mam nadzieje że tag wam się podoba, jeżeli tak to standardowo zostawcie po sobie jakiś komentarz, jeżeli chcecie oczywiście. Niedługo koniec roku więc i tu na blogu pojawią się dwa podsumowania ;). Wyczekujcie cierpliwie. Tak więc ja się z wami żegnam i do zobaczenia już wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz