piątek, 2 grudnia 2016

Ulubieńcy Listopada

Hej hej moi czytelnicy. Nastał grudzień czyli ostatni miesiąc w tym 2016 roku. Wraz z pierwszym grudnia nadchodzi wielkie odliczanie do tych upragnionych przez nas co roku świąt. Youtuberzy nagrywają swoje vlogmasy, blogerzy publikują specjalne świąteczne notki na swoich blogach, a ja dziś przychodzę do was z podsumowaniem listopada. Ten miesiąc był moim najważniejszym miesiącem ponieważ stało się coś na co długo oczekiwałem, praktycznie cały rok. A co to takiego... o tym się przekonacie czytając dalej ten wpis ;)


Nie przedłużając rozpoczynamy. Swoich ulubieńców zacznę od filmów, ponieważ niestety nie mam wam niczego do zaoferowania z jedzenia oraz napoi. Kompletnie nic nie przyszło mi do głowy. Ale wróćmy do kategorii:

A) Filmy i seriale:
Zanim przejdziemy do filmów ostatnio wziąłem się w garść i zacząłem oglądać również seriale. Jakoś wcześniej nie miałem na nie czasu chociaż obiecywałem sobie, że zacznę oglądać te, które wy mi polecaliście.
15 listopada swoją premierę miał ostatni już sezon mojego ulubionego i ukochanego serialu czyli Teen Wolf. Fani byli cholernie rozczarowani informacją od producenta, że sezon 6 jest finałowym.
A jak się on zaczął. Totalnym sztosem. I z odcinka na odcinek robi się cholernie coraz ciekawiej.



Drugim serialem jaki zdecydowałem się nareszcie obejrzeć są to Pamiętniki Wampirów. Pamiętam do teraz, że obejrzałem w telewizji cały 1 sezon i małą część sezonu 2. I na tym był to koniec. Jakoś w późniejszym czasie nie miałem ochoty go dalej oglądać, jednak przez to, że właśnie trwa ostatni jego sezon, zdecydowałem się zacząć go oglądać. I chyba moje zdanie tutaj się nie zmieni, tak nadal uwielbiam Stefana xD



Ok tak więc teraz pora na moje filmowe propozycje:

-"Magic Mike"- Ja po prostu kocham, uwielbiam ten film *_* Chyba wiecie dlaczego ;)



-"Pingwiny z Madagaskaru"- super bajka z moimi ulubionymi pingwinami ;3



-"Bogowie"- świetna rola Tomasza Kota jako dr. Zbigniewa Religi. Film kończy się jak dla mnie niesamowitą sceną połączoną z realistycznym nagraniem Religi obserwującego nowe serce pracujące u pacjenta. Mimo tego, że był cholernie uparty to dokonał cudu. 




-"Straszny film 5"- świetna komedia, świetne parodiowanie horrorów xD.



-"Kraina Lodu"- najukochańsza bajka Disneya <3 Mogę ją oglądać wiele, wiele razy ;3



-"Sausage Party"- Chyba gorszej, mega zboczonej bajki w życiu nie widziałem xD. Dosłownie..



-"Step up: all in"- Uwielbiam serie tego filmu <3 bo pokazuje to co kocham, czyli taniec ;3



-"Sekretne życie zwierzaków domowych"- jeżeli zastanawialiście się, co tak naprawdę robią zwierzęta, gdy ich właścicieli nie ma w domu... ta bajka jest na to odpowiedzą ;)



-"Sąsiedzi 2"- super komedia z moimi ulubionymi aktorami, jednak zastanawia mnie jedno... co tam robi Selena Gomez? O.o



-"Gogglebox- przed telewizorem"- świetny program telewizyjny w którym przypadkowi mieszkańcy komentują wybrane programy popularne w telewizji.



-"19 plus"- czyli kolejny bekowy serial o nastolatkach, zaczynających dorosłe życie ;)


-"Hotel Transylwania"- idealne na halloween ;3



-"Hobbit- bitwa pięciu armii"- świetny finał trylogii filmowej



-"Zostań, jeśli kochasz"- super film, z moją ukochaną aktorką Chloe <3



B) Wydarzenie
Jak wspomniałem już na początku, listopad był dla mnie dość ważnym miesiącem, ponieważ spełniłem wtedy największe ze swoich marzeń. A mianowicie pojechałem do Krakowa na koncert mojego ukochanego idola, czyli Justina Biebera. Jeżeli chcecie poznać moje wrażenia z tego dnia to na blogu znajduje się osobny wpis. Klikajcie w ten link----> Relacja ;3


C) Książki
W tym miesiącu dość mało czytałem przez mój wyjazd, ale to nic. Trzy tytuły, które mam wam do polecenia to:

-Stephen King- "Joyland" Niby horror jednak gdy już się w niego zagłębimy tak naprawdę okazuje się on być thrillerem. 


-James Dashner- "W sieci umysłów"- Kto tak samo jak ja pokochał trylogie Więźnia Labiryntu, tak samo pokocha serie Doktryny Śmiertelności. 


-J.K Rowling- "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"- Miałem napisać osobny wpis na temat tej książki, jednak nie miałem na to wolnej chwili. Cóż mogę powiedzieć, książkę czyta się dość szybko, mega mnie zadziwiła i idealnie nadaje się na kontynuacje Insygnii Śmierci. Jeżeli chcecie się dowiedzieć, kto jest Przeklętym Dzieckiem, radzę zagłębić się w tą książkę ;3.


D) Muzyka
Pora na coś miłego, czyli na moją listopadową playlistę muzyczną. Rozpoczynając:

-Martin Garrix ft. Bebe Rexha- "In the name of love"- Mega wpada w ucho ;)




-Ellie Goulding- "Still falling for you"- świetna piosenka idealna do filmu Bridget Jones Baby <3




-Rihanna- "Unfaithful"- Stare, ale jednak super jest czasem jej posłuchać <3




-The Chainsmokers ft. Halsey-"Closer"- Znajomi mnie nią zarazili heh xD




-Zara Larsson- "Ain't my fault"- Kocham przy niej tańczyć




-Justin Bieber- "The feeling"- na żywo w Krakowie została cudownie zaśpiewana przez Justina <3




-Britney Spears ft. G-Eazy-"Make me.."- Brtiney wraca w wielkim stylu <3




I na tym myślę, że pora zakończyć tych ulubieńców. Mam nadzieje, że wpis wam się spodobał, jeżeli tak to zostawcie po sobie komentarz. Jak już mówiłem, będę starał się aby notki były regularnie po dwie w tygodniu ;). Tak więc ja się z wami żegnam i do zobaczenia wkrótce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz