poniedziałek, 28 listopada 2016

TAG: Get to know me

Hej skarby. Wracam do was z pełną energią. Jestem cholernie zły na siebie, że nie dotrzymuje słowa i nie wstawiam tutaj notek na czas. Jednak to się zmieni. A dlaczego? Bo to wy dajecie mi tą motywacje. Na moim blogu właśnie teraz wyskoczyła ogromna jak dla mnie liczba wyświetleń. Ile? 10 TYSIĘCY. I TO JESZCZE PRZED KOŃCEM ROKU. Cholernie nie spodziewałem się tego. Moim celem na ten rok było osiągnięcie 5 tysięcy. Ale że dobijemy do 10? Ogromna niespodzianka. Już nie mogę się doczekać okrągłych 100 tysięcy. Ale to pewnie za jakieś parę lat. No cóż, bardzo chciałbym podziękować moim czytelnikom, a wiem że tacy tutaj są, za wsparcie, za to że regularnie odwiedzacie i czytacie to co tutaj dodaje, że podoba wam się to co robię, a nie robię tego dla żadnego fejmu ani rozpoznania. Robię to tylko i wyłącznie dla mojej przyjemności i dla was kochani. Jesteście najlepsi i niesamowici. (Wiem, że 10 tysięcy to nie jest aż taka ogromna liczba, ale ja i tak jestem cholernie szczęśliwy <3.)


No cóż my tu gadu gadu a czas ucieka. Pomyślałem, że z okazji tych 10 tysięcy wyświetleń dzisiejsza notka będzie trochę dotyczyła mojej osoby. W tym tagu odpowiem na parę pytań dotyczących mnie. Tak więc nie przedłużając rozpoczynamy:

1. Imię: Jakub
2. Nazwisko: Piotrowski
3. Data urodzin: 01.03.1996r. (przypadek? ;))
4. Miejsce urodzenia: Poznań
5. Znak zodiaku: Ryby
6. Zawód: Haha obecnie nie posiadam, ale chce być księgowym
7. Kolor włosów: Ciemny blond
8. Długość włosów: średnio krótkie
9. Kolor oczu: Błękit
10. Najlepsza moja cecha: Zdecydowanie bycie sobą
11. Kolczyki: Tunel 8mm w lewym uchu, w prawym zwykły diamencik, w nosie, w języku, w sutku, w wardze oraz tzw. smiley
12. Tatuaże: Mam ich parę a są to m.in nutki, linia życia i motylek
13. Prawo czy leworęczny?: Praworęczny
14. Najlepszy przyjaciel: Od dzieciństwa jest nim Filip
15. Jaki sport uprawiam?: W czasie szkoły chodziłem na treningi siatkówki oraz prowadziłem tańce
16. Wymarzone wakacje: Dominicana lub Hawaje albo Hiszpania :D


17. Na jaki koncert chce się wybrać?: Ostatnio byłem na Justinie w Krakowie, trochę ubolewam, że nie kupiłem też biletu na Martina Garixxa, który był wczoraj. Obecnie to bardzo chce być na koncercie 5 Seconds of Summer
18. Ulubiony film: Oczywiście Więzień Labiryntu
19. Ulubiony program telewizyjny: Obecnie to Gogglebox
20. Ulubiony kolor: Fioletowy, czarny, szary i biały
21. Ulubiona piosenka: Mam ich wiele jednak na ten moment jest to Martin Garixx ft. Bebe Rexha- In the name of love

22. Ulubiona restauracja: Mc Donalds oraz KFC
23. Ulubiony sklep: salon Empik jeżeli chodzi o książki itp, H&M, Cropp, House, NewYorker, Stradivarius, Pull&Bear, Sinsay jeżeli chodzi o ciuchy ;)
24. Ulubiona książka: Mam wiele ulubionych, nie umiem określić jedną
25. Ulubiony magazyn: Lubie czytać Glamour oraz KMaga
26. Ulubione buty: Adidas superstar, sneakersy, newbalance, obecnie marzą mi się buty od versace *_* https://www.luisaviaroma.com/versace/men/sneakers/64I-JS7002/lang_EN/colorid_RDQx0?SubLine=shoes&CategoryId=97

27. Wolny czy zajęty?: Zajęty przez mojego skarba <3 #Kamixx
28. Czy chcę mieć dzieci?: Jasne że chcę, ale tylko wtedy gdy znajdę dobrze płatną pracę i będę miał dobrze urządzone mieszkanie
29. Czy chcę wyjść za mąż?: Jasne, że tak :D
30. Wymarzony zawód: Zawsze chciałem być wokalistą, jednak na ten moment chcę być księgowym oraz chciałbym zostać autorem własnej ksiązki
31. Gdzie chciałbym żyć?: Moje obecne życie jest idealne więc nie chciałbym nigdzie indziej żyć ;)

Pytania krótkie ale myślę że odpowiedzi wam się spodobają i chociaż trochę poznacie mnie lepiej. Jak już mówiłem obiecuje, że notki będą pojawiały się częściej i regularnie. W tym miejscu ja się z wami żegnam i zachęcam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz