piątek, 4 listopada 2016

Halloween Book Tag

Hej, hej kochani. Mimo, że Halloween już za nami to znalazłem na blogu Volusequat super tak książkowy o tematyce właśnie halloween. Postanowiłem, że również go wrzucę u siebie. Tak więc nie zanudzając was dłużej zaczynamy:



1. Wilkołak- czyli książka, w której występują czworonogi.
Tu nasuwa mi się jeden tytuł, a mianowicie horror Stephena Kinga pt: "Cmętarz Zwieżąt". Świetna książka i świetna ekranizacja filmowa ;).


2. Wampir- czyli książka z dużą ilością krwawych walk.
Co mogę tu zaproponować, to tylko i wyłącznie trylogia"Igrzysk Śmierci" Tam dosłownie krew leje się litrami.


3. Cerber- czyli książka z wątkiem mitologii.
Myślę, że do tej kategorii najlepiej nadawałby się bohater książek Rick'a Riordana czyli Percy Jackson. Jest on synem Posejdona a Posejdon w mitologii był ;).


4. Dynia- czyli książka z denerwującymi bohaterami.
Nie spotkałem się z takimi bohaterami niestety.

5. Cukierek albo psikus- czyli najzabawniejsza książka.
Może was tutaj zdziwi moja propozycja ale lekko ubawiłem się czytając Pięćdziesiąt Twarzy Grey'a oczami samego Christiana Grey'a. Myśli Christiana poprawiały mi humor :D.


6. Kostiumy- czyli książka, w której bohater ukrywa swoje "prawdziwe ja".
Zdecydowanie "Simon oraz inni homo sapiens". Tytułowy Simon ukrywa przed wszystkimi to, że jest gejem. Jedyną osobą, która wie kim tak naprawdę jest Simon jest jego internetowy przyjaciel Blue. Recenzja tej książki znajduje się na moim blogu pod tym linkiem: Recenzja ;3


7. Koniec psot- książka, która skończyła się za szybko.
Nie przypominam sobie żadnej ;).

8, Apokalipsa zombie- kogo tagujesz?
Wszystkich, którzy przeczytali tą notkę oraz oznaczonych na instagramie pod zdjęciem.

Tak, więc to by było na tyle. Tag krótki ale mam nadzieje, że wam się spodoba. W następnym tygodniu pojawi się recenzja książki Harry Potter i Przeklęte Dziecko więc wyczekujcie cierpliwie. Już niedługo mój wyczekiwany wyjazd do Krakowa oraz koncert Justina wiec na pewno swoje przeżycia opiszę tutaj ;). Do zobaczenia i miłego dnia ;3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz