poniedziałek, 31 października 2016

Ulubieńcy Października

Hej misie <3. Zbliża się koniec października, a co za tym idzie pora na kolejnych ulubieńców ;3. W tym miesiącu dość dużo się wydarzyło, praktycznie jak co każdego miesiąca, tak więc nie przedłużając zaczynamy:



A) Picie:
Jak widzicie zacząłem ulubieńców od napojów, ponieważ niestety nie mam wam nic dobrego do zaoferowania. Natomiast jeżeli chodzi o napoje, to powróciła moja miłość czyli kawy w McCaffe. Jak na razie nowych smaków nie zauważyłem jednak skusiłem się na Caramel Latte Macchiato ponieważ no dawno jej nie smakowałem ;3. Na pewno gdy pojawią się nowości to was o tym poinformuje.


Drugim natomiast napojem jest Coca cola z dodatkiem Limonki. Niby smakuje jak najzwyklejsza Coca Cola jednak czuć, że dodano tam tą limonkę. Cóż mi smakuje nie mam się do czego przyczepić ;)


B) Filmy i Seriale: 
Zestawienie jest dość obszerne ale najpierw zaczniemy od seriali, ponieważ NIESPODZIANKA mam wam do polecenia dwa naprawdę zajebiste seriale. Zaczynając:

- Serial mojego dzieciństwa czyli "Przyjaciele" (Dziękuje stacji TVN7 za emitowanie wszystkich 10 sezonów).



- "The Fall- Upadek" Obecnie trwa 3 sezon, który jest ostatnim, w którym występuje Jamie Dornan. Serial trzymający w napięciu. Musicie go obejrzeć, zwłaszcza ze sezony mają praktycznie po 5 odcinków, ale za to jakich zajebistych odcinków :D. A gra aktorska Jamie'go w roli seryjnego mordercy jest po prostu mistrzowska.



A teraz pora na filmy:

- "Rio 2"- Super bajka, mega zabawna, pochwale tu też świetnie przygotowaną muzykę do której aż chce się tańczyć.



- "Hobbit- Niezwykła Podróż"- Tak samo jak pokochałem "Władcę Pierścieni" to i także moje serce przejął Hobbit.



- "Więzień Labiryntu"- Ja po prostu kocham stacje Polsat, że zdecydowała się na emisję tego filmu u siebie. Kocham, ubóstwiam, po prostu kocham nad życie. Dylan w roli Thomasa to prawdziwe cudo <3.



- "Kac Vegas III"- Uwielbiam wszystkie części Kac Vegas a ta to prawdziwy sztos. Szczególnie końcówka. Wiedzieli jak rozbawić widzów.



- "Nieletni/Pełnoletni"- Trzeci po Kac Vegas i Projekcie X rozpierniczający umysł film, pełen zwrotów akcji i humoru.



- "Ewolucja Planety Małp"- Już kiedyś w ulubieńcach mówiłem o tym filmie. Godny obejrzenia.



- "Godzilla"- Co tu dużo mówić, bestia powróciła ale nie po to aby niszczyć miasto, tylko je ratować.



- "Gwiazd Naszych Wina"- mój ukochany film, najukochańszy zaraz po "Więźniu Labiryntu". Ryczałem jak debil.



- "X-Men: Przeszłość, która nadejdzie"- Kocham całą serie x-menów. Oby było ich jak najwięcej.



- "Toy Story"- Bajka dzieciństwa, opowiadająca o prawdziwej przyjaźni. No bo w końcu: "Ty druha we mnie masz" ;).



- "Wilk z Wall Street"- Leonardo DiCaprio ukłony dla ciebie za role. Wersja nieocenzurowana o wiele lepsza XD.



C) Książki:
A o to moje październikowe propozycje, które udało mi się przeczytać:
- P.C and Kristin Cast- "Przeznaczona" i "Ukryta" czyli kolejne części sagi Dom Nocy. Pozostały mi już tylko dwie do końca.



- Benjamin Alire Saenz- "Inne Zasady Lata"- O tej książce wypowiedziałem się w recenzji. Zainteresowanych przekierowuje pod ten link: Recenzja ;)


- Sylvia Day- "Wyznanie Crossa"- W tym miejscu miało być Miasto Niebiańskiego Ognia Cassandry Clare jednak zdążyłem przeczytać tylko połowę książki, na szczęście zakupiłem własny egzemplarz. Cross nie przestaje mnie zadziwiać. Ta powieść jest w 100% bardziej zboczona i pełno w niej seksu niż w samym Pięćdziesięciu Twarzy Greya.


D) Wydarzenia:
Nowa kategoria w ulubieńcach. W listopadowych na pewno również się pojawi. Dwoma najlepiej wspomnianymi wydarzeniami tego miesiąca były:
- Otwarcie nowej galerii handlowej "Posnania" w Poznaniu, na której oczywiście nie mogło mnie zabraknąć. Galeria swoją architekturą wygląda naprawdę przepięknie i nie rozumiem oburzenia mieszkańców Rataj o to, że niepotrzebnie ona powstała. Ludzie gdyby radni miasta wybudowali w tym miejscu kolejne osiedle mieszkaniowe lub apartamenty to wątpię, ze byłoby was stać na jej wynajem. Dobrze, że taka owo galeria powstała, ponieważ wszystkie sklepy potrzebne są w jednym miejscu i nie trzeba jeździć z jednego centrum do drugiego.



Nie mogło również zabraknąć gwiazd wielkiego otwarcia. Największą z nich była Eva Longoria, znana z serialu Gotowe na wszystko, którą miałem okazję zobaczyć, a co za tym idzie, spełniło się moje kolejne marzenie. Prowadzącym 4-dniowego otwarcia był Filip Chajzer. Na scenie Posnanii pojawili się również: Barbara Kurdej-Szatan, Iza Miko, Jessica Mercedes, Maja Sablewska, Łukasz Jemioł, który otwierał swój butik umieszczony właśnie w galerii i wiele innych. Finałem wielkiego otwarcia był koncert Grzegorza Hyżego.


- Drugim ważnym wydarzeniem była premiera najnowszej części Harrego Pottera. W wielu miastach w Empikach 22 października ludzie mieli okazje zakupić swój własny egzemplarz książki oraz brać udziały w wielu konkursach. Ja swój egzemplarz dostałem nie tak dawno, obecnie jestem w trakcie czytania więc na pewno na moim blogu znajdzie się jej recenzja. Natomiast jak na razie odsyłam was do tagu o Harrym Potterze. Link znajdziecie tutaj: Tag ;)


E) Muzyka:
Nie mogło się obejść bez dobrej muzyki ;). Utwory na ten miesiąc to:
- The Vamps- "Can we dance"




- Rihanna- "Cheers"




- One Direction- "More than this"- Głos Harrego w tym utworze to totalny sztos *_*




- Ariana Grande ft. Nicki Minaj- "Side to side"- Kolejne uzależnienie zaraz po 1D- Perfect




- Shawn Mendes- "Treat you better"- Po prostu kocham <3




- Taylor Swift- "Style"- Dominic Sherwood w tym teledysku wygrywa wszystko




- Britney Spears- "Crazy"- mały powrót do dzieciństwa ;)




- RedOne ft. Enrique Iglesias, Aseel and Shaggy- "Don't you need somebody"




I na tym myślę, że możemy zakończyć. Standardowo jeżeli wam się podobało dajcie o sobie znać pisząc w komentarzu ;). Listopad w ulubieńcach będzie również przełomowy tak wiec wyczekujcie na nich cierpliwie. Do zobaczenia i życzę udanego Halloween ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz