czwartek, 6 października 2016

Kawowy Book Tag

Cześć kochani. Tak jak obiecałem dziś wstawiam drugi post w tym tygodniu. Będzie to kolejny tag tym razem książkowy. Spodobał mi się jego tytuł, tak więc postanowiłem, że i również go tutaj umieszczę. Tak więc bez przedłużenia zaczynamy:


1. Flat White- książka, która nigdy się nie znudzi.
Książką, która nigdy mi się nie znudzi na 100% jest to trylogia Więźnia Labiryntu <3


2. Czarna- książka, do której ciężko się zabrać, a ma rzeszę zatwardziałych fanów.
Myślę, że jest to seria Niezgodna. Miałem się za nią zabrać jednak po dłuższym czasie stwierdziłem, że nie kręci mnie ona. Owszem filmy są świetne lecz no jakoś nie ciągnie mnie do przeczytania tej serii. Owszem ma ona dużo fanów ale nie wszyscy muszą to lubić, prawda?


3. Cappucino- książka, która jest damskim klasykiem.
Szczerze to nie jestem pewien. ;)

4. Gorąca czekolada- książka, która rozgrzewa serducha.
Może nie wszystkich, ale mnie rozgrzał Christian Grey. Trylogia Greya sprawiła, że aż się gotowałem w środku.


5. Mieszanka idealna- książka, która usatysfakcjonowała cię pod każdym względem.
Napisałbym, że Więzień Labiryntu ale żeby się nie powtarzać to powiem, że jest to fanfiction After ;).


6. Starbucks- książka, która jest wszędzie, a na to nie zasługuje.
O boże, trudno mi stwierdzić bo nie patrzę ludziom w torbach itp. xD

7. Bezkofeinowa- książka, od której oczekiwałeś więcej.
Jestem niezadowolony z zakończenia książki "Gwiazd naszych wina". To trochę nie fair że dziewczyna przeżyła a chłopak mimo że również był chory to akurat on umarł. Według mnie powinni żyć szczęśliwie i umrzeć razem. Jednak no cóż po zakończeniu nie dowiemy się jak dalej potoczyło się życie Hazel.


8. Carmel Macchiato- książka, której popularność wzrasta podczas wakacji lub w okresie świątecznym. 
Na pewno są to serie dobrze nam znanych opowiadań. Jeżeli chodzi o wakacje to jest to: Ktoś mnie pokocha a jeżeli święta to: Podaruj mi miłość. Nie miałem okazji ich czytać ale na pewno prędzej czy później po nie zajrzę.


9. Podwójne Espresso- książka, która trzyma w napięciu.
Był to horror Stephena Kinga- Misery. Wstrzymywałem oddech gdy czytałem kolejne zdania tej książki. Totalnie trzyma w napięciu.


10. Iced Coffee- książka, która jest słodka, że aż zęby bolą.
Haha, niestety nie natrafiłem na taką ;)

11. Herbata- idealne zastępstwo (filmowe lub serialowe).
Jak już wspomniałem, obejrzałem dwie części serii Niezgodnej i podobało mi się, ale nie zamierzam sięgać po cykl tych książek ;).


I to by było na tyle. Tag krótki ale zwięzły i na temat ;). Mam nadzieje, że wam się podoba. Jeżeli tak to zostawcie komentarz po sobie i do zobaczenia już wkrótce. Nominowanych ogłoszę na swoim instagramie.

2 komentarze:

  1. AAAhh, jak cudownie czytać odpowiedzi do tagu, który sie stworzyło :) Cieszę się, że odnalazłam Cię w czeluściach internetów :) Ja do Starbucksa dałam After, LOL :D Wiadomo gusty i guściki :) Świetne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo dużo blogerów korzysta z tego Tagu <3 Dziękuje za miłe słowa i mam nadzieje że zostaniesz tu na dłużej. Pozdrawiam ;3

      Usuń