piątek, 21 października 2016

TAG: 100 Pytań, których nikt nie zadaje

Hej, hej kochani. Na dworze ponura pogoda a ja dziś przychodzę do was z dość nietypowym tagiem, ponieważ będą to 100 pytań, które praktycznie nikt nie zadałby innej osobie. Brzmi dość ciekawie tak więc postanowiłem podjąć się tego wyzwania i odpowiem na nie wszystkie. Tak więc zaczynamy:


1. Najlepsza rzecz, jaka przytrafiła Ci się w życiu?
Hm, jest tego sporo ale jeżeli by patrzeć na obecną chwilę to jest fakt, iż udało mi się kupić bilety na koncert Justina Biebera w Krakowie w dzień oficjalnej sprzedaży. Był to najlepszy dzień w moim życiu.


2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Moją szafę mam postawioną w korytarzu, a nie w pokoju, ponieważ jest za duża i by się nie zmieściła, tak więc nie śpię ani przy zamkniętej ani przy otwartej ;)

3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
W listopadzie po raz pierwszy będę spał z dala od domu w hotelu tak więc planuje zabrać moje żele do kąpieli i oczywiście szampon i odżywkę do włosów bo wiadomo jakość na wspomniany koncert trzeba wyglądać ;).

4. Czy przykrywasz się kołdrą w nocy?
To zależy od tego czy jest zimno czy ciepło. Gdy jest mi zimno potrafię praktycznie cały zakryć się kołdrą. W lecie gdy jest mega gorąco to przeważnie śpię odkryty.


5. Czy kiedykolwiek ukradłeś znak drogowy?
Haha, a po co by mi taki znak drogowy był potrzebny xD.

6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Rzadko korzystam z papierowych kuponów, wole mieć je w telefonie pod ręką.

7. Wolałbyś zostać zaatakowanym przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Wolałbym zostać zaatakowany przez niedźwiedzia ponieważ mam uczulenie na jad pszczół i mogłoby się to skończyć dla mnie źle.

8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Chyba samoprzylepnych ;D. Tak, często z tego korzystam, przeważnie jak zapisuje sobie coś ważnego, to wtedy przyklejam to sobie do mojego biurka.

9. Masz piegi?
Na szczęście ich nie mam ponieważ nie jestem rudy xD.

10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Przeważnie tak ale nie pokazuję zębów ani nic takiego tylko przeważnie jest to zwykły uśmiech.


11. Co wkurza Cię, co niekoniecznie wkurza innych?
Chyba nie ma czegoś takiego ;). Nie przypominam sobie.

12. Czy kiedykolwiek liczyłeś swoje kroki podczas spaceru?
Nigdy mi się nie zdarzyło.

13. Czy kiedykolwiek robiłeś "grubszą sprawę" w krzakach?
O fuu xD. Nie chce wiedzieć co oznacza ta grubsza sprawa ale nie.

14. Tańczyłeś kiedyś bez muzyki?
Nie da się tańczyć bez muzyki z tego co wiem. Chyba, że ktoś jest taki genialny no to umie. Mi się nie zdarzyło.

15. Gryzłeś swoje długopisy/ołówki?
O jezu zawsze. Nie wiem to już chyba taki trik jak u każdego. Przynajmniej dzięki temu nikt nie pożyczał ode mnie długopisu ani ołówka xD.

16. Z iloma osobami spałeś w tym tygodniu?
Niestety z nikim, ciągle śpię sam.

17. Czy kiedykolwiek załatwiałeś się w krzakach?
Tylko w sytuacjach awaryjnych xD.

18. Jak duże jest twoje łóżko?
Jest dwuosobowe i dość duże ale nie za duże, takie akurat dla mnie ;). I mega wygodne.

19. Piosenka tygodnia?
Zdecydowanie Dj Snake ft. Justin Bieber- Let me love you.


20. Podobają ci się faceci ubierający się na różowo?
Gdyby mieli ubierać się cali na różowo, to wtedy byłaby lekka przesada. 

21. Czy nadal oglądasz bajki?
Oczywiście, że tak. Bajki były całym moim dzieciństwem zwłaszcza te z Disney'a. 


22. Jaki jest najgorszy film, jaki w życiu widziałeś? 
Spring Breakers... Debilny film o debilnie pustych laskach. A zwłaszcza jak tam jest Gomez to już w w ogóle... 

23. Gdzie zakopałbyś znaleziony skarb?
Skoro bym go zakopał no to nie jestem debilem aby ci o tym powiedzieć gdzie ;).

24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Herbatę owocową. Z Liptona są najlepsze.

25. Jaki jest twój ulubiony sos?
Śmietanowo- czosnkowy. Mmmm pycha.

26. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Są różne ale codziennie mógłbym jeść zapiekankę makaronową z szynką i serem. Boże kocham. 

27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal je uwielbiasz? 
Jest ich parę: Więzień Labiryntu, Szybcy i Wściekli oraz oczywiście.... Kevin sam w domu i w Nowym Yorku :D.


28. Ostatnia osoba, którą pocałowałeś, lub która Ciebie pocałowała?
Nie było takiej osoby.

29. Czy byłeś kiedyś w harcerstwie? 
Chciałem się zapisać, ale jednak zrezygnowałem.

30. Czy kiedykolwiek pozowałeś nago w magazynie?
Nie ale pozowałem prawie nago przed kumplem który robił zdjęcia do konkursu w którym brał udział. Dawno to było. 

31. Kiedy ostatnio napisałeś do kogoś list?
Nigdy nie pisałem listów.

32. Potrafisz wymienić olej w samochodzie?
Jasne, że umiem ;) 

33. Czy kiedykolwiek dostałeś mandat za przekroczenie prędkości?
Odkąd mam prawo jazdy to nie zdarzyło mi się. 

34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny? 
Nie, ponieważ gdy już wsiadam w auto to nie wybieram dłuższych przejażdżek. 

35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Kanapka z serem, szynką, sałatą i pomidorkiem posypana lekko pieprzem.

36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie? 
Kanapkę wymienioną powyżej oraz płatki śniadaniowe.

37. Kiedy chodzisz spać?
To zależy jak szybko będę zmęczony i zacznie mnie mulić do spania. Przeważnie jest to 23 a najpóźniej do 1 w nocy.


38. Czy jesteś leniwy?
O tak i to bardzo, przeważnie rano jak wstanę z łóżka. 

39. Za co przebrałeś się na bale w przedszkolu?
O jejku zabrzmi to śmiesznie ale raz byłem ubrany za pieska a później za Piotrusia Pana haha XD.

40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
W chińskim znaku zodiaku jestem szczurem. 

41. W ilu językach mówisz? 
Potrafię lekko porozumieć się w języku angielskim i trochę nauczyłem się hiszpańskiego a dzięki kumpeli poznałem także koreański. 

42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn? 
Nie wykupuje prenumeraty wole normalnie kupować magazyny w kiosku. Obecnie co miesiąc zawsze kupuje Glamour. 



43. Lego czy lincoln lego?
W dzieciństwie bawiłem się zwykłym Lego. 

44. Czy jesteś uparty?
Zdarza się, wtedy gdy wiem że mam racje a druga osoba wmawia mi że nie. 

45. Leno czy Letterman? 
Szczerze nie znam ani tego ani tego xD. 

46. Oglądałeś kiedyś seriale?
Jasne, że tak do dzisiaj oglądam różne. Obecnie moim ulubionym jest Teen Wolf.


47. Boisz się wysokości?
Małej to nie, ale takiej większej no to mam lęk.

48. Śpiewasz w samochodzie? 
Zdarza się ;)

49. Lubisz śpiewać pod prysznicem?
Jasne, że tak. Często śpiewam pod prysznicem. 

50. Lubisz tańczyć w aucie? 
Jak na siedząco to tak xD. Bo tylko w sumie tak się da. 

51. Czy użyłeś kiedyś broni?
Nigdy mi się nie zdarzyło. 

52. Kiedy ostatnio robiłeś zdjęcie u fotografa? 
Ostatnio to jak składałem wniosek na dowód czyli jakieś dwa lata temu. 

53. Uważasz, że musicale są kiepskie i tanie? 
Nie, na pewno są warte swojej ceny ale mnie lekko nudzą. 

54. Czy święta są dla ciebie stresujące?
Nie, skąd. Kocham święta, tylko zawsze mam problem z wyborem prezentów dla swoich bliskich.


55. Czy kiedykolwiek jadłeś pierogi?
Jasne, że tak. Lubie pierogi.

56. Jakie jest twoje ulubione ciasto? 
Czekoladowe. 

57. Kim chciałeś być w dzieciństwie?
Zawsze chciałem być wokalistą. Od dziecka dużo śpiewam. 

58. Wierzysz w duchy?
Wierzę. 

59. Miałeś kiedyś deja vu?
Zdarzyło się raz. 

60. Bierzesz codziennie witaminy?
Tylko wtedy gdy tego potrzebuje.

61. Nosisz kapcie?
Przeważnie tak, ale gdy nie chce mi się ich zakładać to po prostu chodzę w skarpetkach.

62. Nosisz szlafrok?
Nie, jakoś mnie do nich nie ciągnie.

63. W czym śpisz?
Przeważnie śpię w samych bokserkach ale gdy jest mi zimno zakładam dresy i koszulkę do spania.

64. Pierwszy koncert?
Room 94 w Poznaniu w klubie Blue Note w czerwcu 2013. 

65. Superpharm, natura czy rossmann?
Przeważnie kupuje w Rossmannie. 

66. Nike czy Adidas?
Adidas Superstar

67. Cheetos czy Fritos? 
Cheetos. 

68. Orzeszki czy słonecznik?
Orzeszki. Mmm pycha.

69. Słyszałeś o grupie Tres Bien?
Niestety nie ;). 

70. Brałeś lekcje tańca? 
Tak, w gimnazjum chodziłem na zajęcia z tańca.

71. Jaki zawód wyobrażałeś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
No cóż zawsze myślałem że siostra będzie uczyła w szkole ale coś jej nie wyszło a brat pracuje w budowlance więc mu się sprawdziło ale szkoły nie skończył hah. 

72. Umiesz zwinąć język w rurkę? 
Tak potrafię :D.


73. Czy kiedyś wygrałeś konkurs ortograficzny?
Tak w gimnazjum nawet trzy razy <3. Miałem wtedy załatwioną 6 z Polskiego wpisaną do dziennika hehe. 

74. Czy kiedykolwiek płakałeś ze szczęścia?
Tak, nawet niedawno gdy rodzice pożyczyli mi kasę na bilety na koncert Justina w Krakowie <3.

75. Masz płyty gramofonowe?
Nie posiadam. 

76. Masz gramofon?
Nie mam xD.

77. Palisz kadzidełka? 
Nie, nie lubię kadzidełek.

78. Byłeś kiedykolwiek zakochany?
Tak i do teraz jestem <3.

79. Na kogo koncert chciałbyś się wybrać?
No jak już wspomniałem to jadę na koncert Justina, ale chciałbym również jechać na koncert 5 Seconds of Summer. 


80. Ostatni koncert na jakim byłeś? 
Ostatnio jak byłem na wakacjach u siostry to w pobliżu występowała Sylwia Grzeszczak więc to na jej koncercie byłem. 


81. Gorąca czy zimna herbata? 
Gorąca, nienawidzę zimnej brr.

82. Cukier czy słodzik? 
Zdecydowanie cukier.

83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Dość dobrze, potrafię na długo zanurkować i pływać pod wodą. 

84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Potrafię ale nie na długo.

85. Jesteś cierpliwy?
Jestem, ale do czasu. 

86. DJ czy zespól na weselu?
Na moim ślubie na pewno będzie DJ ;). 

87. Czy kiedykolwiek wygrałeś jakiś konkurs? 
Tylko szkolne ;) Bo takie zwykłe to ani razu hah.

88. Miałeś kiedyś jakąś operację plastyczną?
Nie i nie mam zamiaru tego robić.

89. Czarne czy zielone oliwki?
Nie lubię oliwek.

90. Umiesz szyć?
Tak, to przecież jest proste. 

91. Najlepsze pomieszczenie w domu na kominek?
Zdecydowanie salon. 


92. Chcesz mieć ślub?
Jejku marzę o tym *_*. 

93. Jeśli masz kogoś, to jak długo jesteście razem? 
W grudniu tego roku miną 2 lata ale teraz mamy lekki kryzys w naszym związku. 

94. W kim podkochiwałeś się jak byłeś w liceum?
Nie było takiej osoby. 

95. Czy dążysz do celu "po trupach"?
Nie, przeważnie staram się nie poddawać się i dać z siebie wszystko. 

96. Masz dzieci?
Jak na razie to nie. 

97. Chcesz mieć dzieci?
Jasne, że tak. Kocham dzieciaki <3

98. Ulubiony kolor?
Fioletowy, szary, biały i czarny.

99. Tęsknisz za kimś? 
Tak i to bardzo...

100. Chodzisz na fitness? 
Kiedyś chodziłem ale musiałem zrezygnować. 

Uff, dotarliśmy do końca. Jak widzicie pytania były różne i niektóre trochę dziwne, ale mam nadzieje że wam się podobało. Jak tak zostawcie po sobie komentarz :D. Natomiast jutro gdy tylko czas pozwoli przyjdę do was z notką, niespodzianką ;). Tak więc trzymajcie się cieplutko i do zobaczenia <3. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz