poniedziałek, 3 października 2016

Ulubieńcy Września

Witajcie moi mili. Mamy już październik a za oknami prawdziwa polska jesień. Z tej okazji dziś przychodzę do was z kolejnymi ulubieńcami. Tak więc pora na małe podsumowanie września ;3. Przepraszam, że ta notka pojawia się dopiero teraz ale no jakoś tak samo wyszło i nie miałem zbytnio czasu na to aby napisać ją jeszcze przed końcem września. Mam nadzieje że mi to wybaczycie. Tak więc zaczynamy:



A) Jedzenie:
Moją miłością w tym miesiącu był baton Kit Kat o smaku masła orzechowego. Mimo że jest mega słodki w smaku to i tak jest przepyszny.


W tymczasowej ofercie w Mc'Donaldzie zakupiłem tak zwany Cheese and Bacon. Jest to ser z kawałkami bekonu zapiekany w panierce. I powiem tylko jedno, mógłbym to jeść codziennie <3. 

B) Picie:
Jako że jestem miłośnikiem herbaty i uwielbiam wypróbowywać nowe smaki to i również skusiłem się na nowości. Są to herbatki Green Hills. Moimi trzema ulubionymi smakami które pokochałem to:

Malina z Kardamonem


Herbata czarna o smaku cytrynowym


Banan i Granat (niestety zdjęcia opakowania już nie mam)

C) Filmy i Seriale:
Tą kategorie zacznę od dwóch programów które pojawiły się w tym miesiącu, albowiem jest to:

- kolejna edycja Top Model: Zostań Modelką (trzecia już w której modelami mogą zostać także chłopaki)


- najnowszy program TVN-u czyli Azja Express (moim zdaniem podróbka Agent Gwiazdy)


A teraz pora na filmy ;):

-"Bez miłości ani słowa" Genialny film ze świetną rolą mojej ukochanej Lily Collins



-"Porwanie" Kolejna świetna rola Lily jak i Taylora Lautner'a znanego jako Jacoba z sagi "Zmierzch"



-"Strażnicy Galaktyki" Potwierdzam to co mówią inni, ten film jest po prostu najlepszy na świecie <3



-"Listy do M 2" Świetna polska komedia idealna na świąteczny okres ;)



-"Morgan" Jako iż ten film nie zachwycił mnie aż tak bardzo to i tak polecam go obejrzeć. 



-"Epoka Lodowcowa-Mocne Uderzenie" Jak zawsze ta bajka mnie nie zawiodła :D. 



-"Steve Jobs" Świetny film ukazujący prawdziwe oblicze założyciela firmy Apple 




-"Rogi" Nie wiem dlaczego ten film został zapisany do kategorii Horrorów. Nie jest on wcale taki straszny. Za to doceniam tutaj Daniela za świetną role. No cóż wychodzi na to że nie tylko poradził sobie doskonale z Harrym Potterem ;)




D) Książki:
Oto zbiór książek, które udało mi się w tym miesiącu przeczytać i które polecam abyście i wy po nie sięgnęli:

-Rick Yancey-"Piąta Fala" Cudowna książka w dużej części zgodna z samym filmem. 


-Johathan Maberry-"Wilkołak" 


-Ed Sheeran-"Graficzna Podróż" Cudowna biografia z przepięknymi zdjęciami i rysunkami 


-P.C and Kristin Cast-"Przebudzona"


E) Muzyka:
Moja ulubiona kategoria, jak w każdym miesiącu. Zaczynając:

-Frans-"If I were sorry" Wpadło mi w ucho ;)




-Emeli Sande- "Read All About It" 




-Charlie Puth-"One Call Away" 




-Selena Gomez-"Kill em with kindless" Mimo iż jej nie lubię, to piosenki ma świetne




-Kelly Clarkson-"Breakaway" Uwielbiam tą piosenkę, jest cholernie bliska mojemu sercu <3




-Pink-"Fuck'in Perfect"




-Paramore-"Decode" 




-Katy Perry ft. Kayne West-"E.T"




-Within Temptation- "Utopia"




-Beyonce-"Best Thing I never had"




To by było na tyle. Mam nadzieje że ulubieńcy wam się podobają. Dajcie znać jacy wasi ulubieńcy byli we wrześniu. Standardowo piszcie w komentarzach swoje opinie. Obiecuje wam że jeszcze w tym tygodniu pojawi się nowa notka ;). Tak więc do zobaczenia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz