piątek, 23 września 2016

TAG: Instagram

Hej, cześć i czołem kochani. Dziś przychodzę do was z kolejnym tagiem, tym razem nie książkowym. Znalazłem super stronę z przykładami właśnie tagów na bloga i ten mi się również spodobał. Albowiem dziś zajmę się moim instagramem czyli jedną z moich ulubionych aplikacji na telefon. Ten tag będzie o moim profilu. Tak więc nie przedłużając zaczynamy ;):


1. Jaką masz nazwę na instagramie?
Moja nazwa to kingkubixx69 Łatwo mnie znaleźć ponieważ prawie każde moje konto na social media ma ten nick w nazwie ;)

2. Kiedy założyłeś konto?
Było to dokładnie 4 sierpnia 2013 roku. Tego dnia udało mi się zdobyć swój pierwszy pakiet internetowy na nowy telefon i to właśnie wtedy zainstalowałem sobie tą aplikacje i założyłem konto. Tak więc jak można obliczyć minęły już 3 lata odkąd go mam.

3. Które zdjęcie opublikowałeś jako pierwsze?
Tego samego dnia kiedy założyłem instagrama opublikowałem wtedy pierwsze zdjęcie. Jak widać jest to oczywiście sam Justin Bieber. Bardzo lubię to zdjęcie <3. Pamiętam że jeszcze wtedy były dostępne ramki na zdjęcia. Teraz już tego nie ma, a szkoda.


4. Jak często wchodzisz na instagrama?
Praktycznie jestem na nim cały dzień aż nie pójdę spać. Co jakieś 30 min sprawdzam czy nie dotarły nowe lajki bądź obserwacje. Lubie także przeglądać swoją tak zwaną tablicę i lajkować zdjęcia innych użytkowników. Teraz doszła nowa aktualizacja czyli tak zwane instagram story które polega na tym samym co snapchat story. Chyba każdy wie o co chodzi ;).

5. Które zdjęcie ma najwięcej polubień?
Na chwilę obecną jest to zdjęcie magazynu Glamour na której okładce znalazła się Littlemooonster96. Dlaczego kupiłem właśnie okładkę z nią? Szczerze? Chyba najbardziej mi się podobała. Były też do wyboru okładki z Rezi i Maffashion ale jednak wybrałem tą z Angeliką. Nie żebym był jej wielkim fanem czy coś po prostu nic do dziewczyny nie mam ;). Zresztą to nie o niej jest ta notka. Fotka ma 649 polubień w tym jedno od samej Littlemoonster.
Drugie miejsce i ostatnie zajmuje zdjęcie plakatów, które zdobyłem z magazynów. To zdjęcie ma już 629 polubień w tym jedno najcenniejsze bo polubiła je sama Kat McNamara czyli serialowa Clary z Shadowhunters. Byłem mega szczęśliwy :D. Oba te zdjęcia mają jak na razie największą ilość polubień z całego mojego instagrama.



6. Ilu masz followersów?
Obecnie jest ich 1146. Może nie jest to za wiele ale chciałem aby to właśnie w tym roku wypadło mi równe 1000 i udało się <3. Ta liczba jednak z dnia na dzień albo się zwiększa albo zmniejsza.


7. Kto jest ostatnią osobą która polubiła twoje zdjęcie? 
Ostatnią osobą która polubiła moje zdjęcie była niejaka Viktoria Klimek, którą serdecznie pozdrawiam ;)


8. Jakiego rodzaju zdjęcie ostatnio wstawiłeś na stronie głównej?
Było to wczoraj. Zakupiłem nowy jesienny numer magazynu Glamour <3


9. Mógłbyś żyć bez tej aplikacji?
W sumie trudno stwierdzić, ponieważ każdy z nas ją używa i na pewno każdy z nas wkrótce przestanie jej używać. Nie wiadomo tak naprawdę do kiedy ta aplikacja będzie istniała, czy dożyje czasów gdy nasze dzieci zaczną korzystać ze smartfonów? Nikt tego nie wie.

10. Ilu ludzi śledzisz?
Obecnie jest to 3214 osób. Staram się dawać każdemu follow, jednak gdy widzę kogoś z zagranicy to raczej nie chce go mieć w swoich obserwujących.


To by było na tyle. Jeżeli notka wam się spodobała to zostawcie po sobie komentarz. Od tego czasu będę starał się aby notki pojawiały się dwie w ciągu tygodnia. Tak więc do zobaczenia i miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz