środa, 14 września 2016

25 książkowych faktów o mnie ;3

Witajcie kochani. Dziś przychodzę do was z notką typowo tematyczną bo będą to książkowe fakty o mnie. Dlaczego książkowe? A no bo jak już wszyscy wiedzą jestem książkoholikiem i kocham czytać książki ;). Tak więc nie przedłużając zaczynamy:



1. Nie lubię niszczyć książek.
Bardzo dbam o swoje książki praktycznie cały czas wyglądają jak nowe. Gdy wypożyczam znajomemu daną książkę również proszę go o to aby jej nie poniszczył ;). Swoje książki kupuje za swoje pieniądze, więc nie mam zamiaru ich niszczyć.

2. Nie liczę, ile książek mam w swojej biblioteczce.
A po co to robić. Ja nie wydaje miliona hajsu na same książki. Kupuje tylko wybrane takie które chce mieć i chce je przeczytać. Obecnie posiadam 23 książki, nie jest to wielki zbiór ale mi akurat tyle wystarczy. Oczywiście w październiku dojdą dwie nowe ;3.

3. Uwielbiam zakładki.
Jasne, że je uwielbiam. Lubie je zbierać i potem wymieniać sobie do każdej innej książki.



4. Gdy widzę jakiś ciekawy cytat z książki, od razu przepisuje go do mojego zeszytu z cytatami i mądrościami.
W książkach kryje się wiele ciekawych słów i mądrości bohatera lub autora książki.

5. Przepisuje cytaty.
Adnotacja do punktu 4 ;)



6. Przeważnie każdą kupioną książkę czytam na następny dzień.
Zdarza się to często, lecz gdy już mam zaplanowaną inną książkę do przeczytania to tą kupioną odkładam na kolejny raz.

7. Kocham czyste, białe kartki w książkach.
Na takich najlepiej mi się czyta <3.



8. Lubię rozmawiać o przeczytanej książce i dzielić się wrażeniami nią z innymi.
Moi przyjaciele chętnie słuchają moich opinii na temat książek, czasem polecam im taką którą już przeczytałem.

9. Nie mam nic do wydań kieszonkowych.
Są małe i praktyczne nie zabierają dużo miejsca w plecaku i można je kupić w tańszych cenach niż normalne wersje.



10. Lubię książki w twardej oprawie, lecz nie mam takiej w swojej biblioteczce.
Wszystkie moje książki są w miękkich wydaniach ale są w stanie znakomitym.

11. Chciałbym dostać swój własny czytnik na e-booki.
To moje kolejne takie małe marzenie, mam nadzieje że na urodziny lub na święta taki dostanę.



12. Odpowiada mi to, że chłopak jest głównym bohaterem książki. 
Wtedy lepiej mi się czyta ;)

13. Uwielbiam patrzeć na okładki książek.
Nie żebym oceniał książkę po okładce ale czasem gdy jestem gdzieś w sklepie z książkami to lubię je przeglądać.

14. Chętnie pożyczam moim znajomym swoje książki. 
Pod warunkiem że wrócą w takim stanie w jakim je im pożyczyłem.

15. Wole mieć nowe książki niż używane.
Wiadomo nie zawsze mogę sobie pozwolić kupić nową książkę, ale zawsze korzystam z super przecen promocyjnych.

16. Kocham wypożyczać książki w bibliotekach.
Aktualnie uczęszczam do jednej i jestem z niej mega zadowolony bo posiadają tam stare jak i te najnowsze książki. Raz zapytałem z ciekawości co ile zamawiają nowe książki i pani odpowiedziała mi że co pół roku robią jeden wielki zbiór nowych książek jak i tych, których brakuje do uzupełnienia serii lub trylogii.



17. Rzadko namawiam moich znajomych na czytanie. 
Nie lubię nikogo zmuszać do czegoś czego robić nie chcę

18. Na moim blogu umieszczam różne tagi na temat książek.
Robię to dosyć często i najczęściej wybieram takie, które mnie zainteresują.

19. Lubię odpowiadać na książkowe pytania. 
Zwłaszcza na moim asku @kuba01031996 gdy ktoś zapyta mnie o ulubioną książkę lub jaką mogę polecić itp.

20. Na urodziny lub święta proszę rodziców o pieniądze na nową książkę.
Oczywiście na taką, którą już sobie zaplanowałem kupić i przeczytać.

21. Zawsze planuje sobie ile rozdziałów przeczytam danego dnia.
Od jakiegoś czasu jest to 10 rozdziałów na jeden dzień. Robię tak dlatego aby książki nie przeczytać w jeden dzień tylko odłożyć ją na kolejne dni.

22. Nie zabieram ze sobą książki, gdy gdzieś wychodzę, chyba że jest to dłuższa podróż (np. pociągiem)
To prawda wole być uważny na drodze. Ale podczas wakacji gdy wyjeżdżam gdzieś na długo to zawsze zabieram sobie jedną ulubioną książkę.

23. Lubię czytać również książki poprzez aplikacje Wattpad.
Dzięki tej aplikacji mogłem swobodnie przeczytać fanfiction "After".

24. Nigdy nie czytałem podczas lekcji.
Przeważnie robiłem to na przerwach ale bardzo rzadko.

25. Zawsze robię zdjęcie nowo kupionej książce i wstawiam ją na mojego instagrama.
Ludzie zawsze wtedy komentują takie zdjęcie komentarzami typu: To super książka polecam przeczytać itp.



Mam nadzieje że fakty na mój temat ci się spodobały.  Jeżeli tak to zostaw po sobie komentarz oraz napisz jakieś swoje ciekawe fakty książkowe. Do zobaczenia. Miłego zaczytanego popołudnia ;3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz