piątek, 6 listopada 2015

Blogowe Q&A (Pytania od was)

Witam was kochani. Nadszedł listopad czyli coraz bliżej święta ;). Na wstępie chciałbym wam podziękować za to że dzięki wam na moim blogu wybiło 1000 wyświetleń. Nie spodziewałem się że aż tyle osób będzie czytało tego bloga. Jesteście cudowni. Kocham was ;3.
Jakiś czas temu prosiłem was abyście na moim asku @kuba01031996 zadawali pytania oznaczając je #BLOG. Mówiłem również że wybiore 10 najciekawszych pytań i odpowiem na nie na tej notce. Niestety zebrałem od was tylko 6 pytań co mnie dziwi bo byłem nastawiony na to że dam rade uzbierać te 10 pytań. No ale cóż. Tak więc odpowiem wam na te 6 pytań które udało mi się uzbierać ;). Rozpoczynając:



1. Jaki film udało Ci się ostatnio obejrzeć?
Film. Hmmm było ich sporo lecz ostatnio moją uwage przykuł film pt: Millerowie. Jest to świetna komedia z której nigdy się tak nie śmiałem. Nie będe wam mówił o czym ona jest, po prostu polecam wam ten film.

2. Hej, co tam u ciebie.. ??
Jest to pytanie od użytkownika #YoNina Aleksandra. Tak więc: Hej, u mnie jest dobrze chociaż bywało lepiej ;)

3. Co byś zrobił, gdyby twój chłopak się ciął?
Dość specyficzne pytanie. Na pewno bym nie dopuścił do tego, aby osoba, którą kocham całym sercem zrobiła sobie taką krzywde.

4. Uważasz, że warto jest żyć chwilą?
Pytanie od użytkownika Dark Angel. Uważam, że należy cieszyć się życiem w każdej chwili, ponieważ nasze życie jest tylko jedne i Bóg nam je podarował abyśmy godnie je szanowali ;)

5. Czy kochasz jeszcze Kubę? Nie zbyt orginalne ale chciałabym wiedzieć czy coś was choćby w najmniejszym stopniu łączy?
No cóż Kubę kocham nadal ale nie widze sensu abym nadal był z nim. Za bardzo się teraz kłócimy przez tą JEGO przerwę. Tak więc jestem wolnym człowiekiem i nie zamierzam nikomu innego oddawać swojego serca.

6. Jaki cytat mógłby opisać Twój dzisiejszy nastrój? ;)
Drugie pytanie od użytkownika Dark Angel. Szczerze to nie mam takiego cytatu który by opisywał mój dzisiejszy nastrój.

Jak widzicie tylko tyle dostałem od was pytań. Naprawdę miałem nadzieje, że chociaż wybije te 10 pytań. Ale jednak myliłem się.
Już teraz wymyślam temat następnego bloga. Jeżeli jednak to wy macie jakieś super pomysły i o czym byście chcieli czytać na moim blogu to zapraszam was na mojego aska @kuba01031996 oraz na fejsa: Kuba Piotrowski. Mozecie do mnie pisać bezpośrednio na wiadomości priv.
Notka krótka lecz mam nadzieje że wam się spodobała ;).
Tak więc dziękuje wam jeszcze raz za to że jesteście i dozobaczenia w kolejnej notce. Buziaki :3
Na dole notki zamieszczam screena mojego aska ;)



1 komentarz: