wtorek, 10 listopada 2015

Recenzja książki After

Elo moje pingwinki. Dziś przychodze do was z taką nietypową notką na tego bloga. Jest to taki mój pierwszy wpis z tego cyklu. Będzie to krótka recenzja cyklu książek After. Książka jest podzielona na 4 części. Ja właśnie pare minut temu skończyłem czytać pierwszą cześć ksiażki zwaną: "Płomień pod moją skórą" i wooow. Nie spodziewałem się że ta książka będzie tak wspaniała.
After jest to tak naprawde fanfiction. Już wcześniej mówiłem wam na czym polega fanfiction ale dla przypomnienia... Fanfictiony to historie w których głównymi bochaterami są różne gwiazdy takie jak: aktorzy, piosenkarze i piosenkarki. W Afterze główną bohaterką jest Tessa którą gra aktora Indiana Evans. Możecie ją dobrze znać z serialu młodzieżowego H2O- wystarczy kropla. Jest ona zwykłą 18-letnią dziewczyną która postanawia zacząć dorosłe życie i wprowadza się do akademika. Tam poznaje drugiego głównego bohatera Hardina grającego przez idola nastolatek Harrego Styles'a, wokaliste zespołu One Direction. Cóż moge powiedzieć. Ich znajomość z początku jest trudna lecz z czasem przeradza się w to coś więcej. Nie chce wam tutaj opowiadać całej książki ale naprawde moim zdaniem jest ona świetna. Jak już mówiłem After jest fanfictionem, który został wydany w 4 częściach książki, ale możecie go również czytac w internecie. Podaje wam linka:
after-harry-styles-fanfiction.blogspot.com
Wersja w necie nieco rózni sie pisownią od książki ale i tez imieniem i nazwiskiem drugiego głównego bohatera. Otóż w książce zwie sie on Hardin Scott a w wersji internetowej jest on po prostu Harrym Styles'em.
Autorką całej seri jest Anna Tood.
Czytając Aftera miałem wrażenie jakby ta historia powstała na przykladzie innego fanfictionu, również popularnego o nazwie Danger gdzie główym bohaterem jest tytułowy Danger czyli dobrze nam znany Justin Bieber oraz znanego filmu "Pięćdziesiąt twarzy Greya". Dlaczego takie skojarzenia?. Powinniście się domyślić ;).
Myśle że to już wszystko co chciałem wam tu przekazać. Mam nadzieje że nie zanudziłem was zbytnio tą recenzją ale naprawde polecam wam tą serie książek. Bardzo fajnie się ją czyta i jest idealna teraz na takie jesienne dni.
Pod notką zamieszczam wam zdjecie książki oraz zdjecie całej seri ksiązek After. Dajcie znać jakie są wasze odczucia po przeczytaniu książki i dozobaczenia w następnej notce :3. Paaaaa xddd.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz