sobota, 5 marca 2016

Liebster Blog Award part 2

Witam was kochani. Jakiś czas temu dostaje od różnych osób nominacje do notek na bloga lub do zdjęć na instagramie w tematyce książek (i nie tylko). Dziś moja znajoma  Volusequat po raz drugi nominowała mnie do LBA czyli do Liebster Blog Award. Taka notka już znalazła się na moim blogu i ma ponad 300 wyświetleń co znaczy o tym, że podobają się wam takie nominacje, dlatego będzie ich takich coraz więcej ;3. Ale przechodząc do rzeczy odpowiem teraz na 11 pytań zadanych przez Volusequat. Dziękuje ci kochana za ponowną nominacje <3. Tak więc rozpoczynając:





1) Gdybyś mogła/mógł zaprosić na kolację dowolną osobę, kto to by był?
Cóż dobre pytanie, większość pewnie osób wymieniłaby tu sławną osobę jak np: Justin Bieber lub ktoś inny. Ja natomiast postawie na co innego i zaprosiłbym tu osobę bliską mojemu sercu, czyli mojego chłopaka Damiana.



2) Czy chciałabyś/chciałbyś być sławny? W jaki sposób? 
Może nie tyle co sławny ale rozpoznawalny. W jaki sposób? No na pewno chciałbym pojawiać się na różnych imprezach towarzyskich, eventach lub na spotkaniach z widzami lub czytelnikami mojego bloga. Mogę powiedzieć, że gdy przechodzę ulicami Poznania znajdzie się parę osób które podejdą do mnie aby mnie lepiej poznać, ponieważ kojarzą mnie z profilu na instagramie oraz z mojego bloga. Codziennie rozwijam się w internecie, szykuje nowe pomysły na notki dlatego wierzę, że kiedyś będą o mnie mówili czy to w telewizji czy na portalach w internecie ;).

3) Jakby wyglądał Twój "idealny" dzień?
Mój idealny dzień. Hm.. Myślę, że mój idealny dzień to taki dzień spędzony ze znajomymi, bliskimi mi osobami. Wspólny wypad do kina czy na spacer to coś co lubię najbardziej, dlatego myślę, że taki dzień byłby dla mnie idealny.



4) Co najbardziej doceniasz w przyjaźni?
W przyjaźni na pewno doceniam szczerość ze strony drugiej osoby. Prawdziwa przyjaźń to taka na całe życie pomimo kłótni i niedogodzeń. Wiadomo przyjaciel nie musi mi mówić wszystkiego ale gdy tylko potrzebuje mojej pomocy jestem do tego gotów.




5) Co jest twoim najcenniejszym wspomnieniem? 
Moim chyba najcenniejszym wspomnieniem jest dzieciństwo, ponieważ nie opierało się ono na spędzeniu czasu przed komputerem czy tabletem. Ja swoje dzieciństwo spędziłem na dworze wśród przyjaciół i wymyślaniu zabaw. I to było idealne dzieciństwo.



6) Z czego jesteś najbardziej wdzięczna/wdzięczny w swoim życiu?
Chyba z tego, że udało mi się zdać maturę. Nauczyciele straszyli nas w szkole, że mamy więcej się uczyć bo nie uda nam się zdać nowej matury. Ja natomiast się nie przejąłem tym i spokojnie powtarzałem sobie potrzebne materiały. Najbardziej stresowałem się ustną maturą, ponieważ wiecie siedzicie przed komisją, która was przepytuje a wy musicie odpowiedzieć jak najlepiej. Miałem wielkiego stresa ale przekroczyłem barierę zdawalności i udało mi się.

7) Z jaką nową umiejętnością chciałbyś obudzić się jutro rano? 
Na pewno chciałbym mniej narzekać na to, że muszę rano wstawać i w ogóle. Mam mega lenia jeżeli chodzi o opuszczenie łóżka rano i gdy się budzę to musi minąć godzina lub dwie zanim w ogóle wstanę z wyrka. Tak więc na pewno byłoby to xD.



8) O czym najbardziej lubisz rozmawiać, na jakie tematy mógłbyś/ mogłabyś rozmawiać godzinami? 
Ostatnio oglądam dużo wiadomości jak chyba każdy przeciętny Polak na świecie, więc mógłbym dużo gadać o problemach ludzkości, o polityce (hahaha nie wiem czemu). Ale pomijając to, lubię dużo gadać o muzyce, o wokalistach i ogólnie o sprawach nastolatków XD.

9) Jakie są twoje trzy największe marzenia? 
Jest ich dużo, ale jeżeli mam już wybierać to na pewno: Spotkanie z idolem, Dostać follow od idola oraz wyjazd za granicę.



10) Czego zupełnie nowego ostatnio się nauczyłaś/nauczyłeś?
Jak już wspominałem na pewno chodzę na kursy z rachunkowości, więc poznałem program Insert Rewizor, który służy do księgowania kont itp. Cały program służy do rozliczania dochodów i przychodów danej firmy jaką się prowadzi ;).

11) Jakie książki/filmy wywarły największy wpływ na Twoje życie? 
Trudno stwierdzić jakie, ponieważ w całym moim życiu przeczytałem już wiele książek i obejrzałem wiele filmów. Jednak jak wiecie uwielbiam serie Więzień Labiryntu i te książki nauczyły mnie tego, że mając przyjaciół można zrobić wiele.



Tak więc to tyle na dziś. Mam nadzieje że notka wam się spodobała. Swoje komentarze zostawcie pod wpisem, Wy również możecie nominować mnie do swoich notek. Osoby nominowane ogłoszę na moim instagramie. Jeżeli chodzi o notkę na temat prezentów urodzinowych to napiszcie, czy chcielibyście taka notkę tutaj. Ja się z wami żegnam i do zobaczenia wkrótce ;)

Zapomniałbym. Oto moje pytania do LBA:
1) Skąd wziął się pomysł na nazwę twoje bloga?
2) Jaki jeden przedmiot wziąłbyś/wzięłabyś na bezludną wyspę i dlaczego? 
3) Na jakim koncercie byłeś/byłaś ostatnio?
4) Ulubiona marka butów?
5) Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
6) Twój ulubiony idol z dzieciństwa?
7) Twoje plany na przyszłość?
8) Bez czego nie jesteś w stanie wyjść z domu?
9) Jaka jest twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
10) Co cię najbardziej irytuje? 
11) Co porabiasz, gdy nie bloggujesz? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz