piątek, 1 kwietnia 2016

Ulubieńcy Marca

Witam was kochani wiosenną porą. Tak, nastała wiosna a to oznacza, że wyskakujemy z zimowych kurtek. To jeszcze zależy od pogody, bo i ona lubi plątać figle. Pewnie pamiętacie wielkanocny śnieg XD. No to przyznawać się, kto lepił królika ze śniegu ;P. Ale nie przyszedłem tu po to aby mówić o pogodzie. Otóż przychodzę do was z kolejnymi ulubieńcami miesiąca. Na tapetę bierzemy marzec. Oj dużo się tu wydarzyło. Ale o tym potem ;P. Mogę zdradzić że w tych ulubieńcach doszła nowa kategoria a mianowicie Wydarzenie. Pewnie się domyślacie co mam na myśli. Jeżeli nie no to czytajcie dalej notkę ;3. Zaczynamy:




A) JEDZENIE:
Miesiąc marzec zacząłem promocyjnie w żabce ;P. A mianowicie chodzi mi o moje ulubione chipsy Pringles, które były przecenione do ok. 6 zł już nie pamiętam ceny ale normalnie to one kosztują więcej. Moje ulubione smaki to orginalny czyli tak zwany solony (nazwijcie to jak chcecie) oraz cebula ze śmietaną.



Jeżeli jesteśmy już na temacie chipsów, to mam swoje ulubione jeszcze z dzieciństwa. Wszyscy chyba kojarzą Monster Munch czyli te takie uśmiechnięte duszki ;D. Ja nadal je uwielbiam i kupuje gdy tylko mam możliwość. Oczywiście orginalne są najlepsze ale doszły również o smaku pizzy. Ja ostatnio miałem okazje kupić je w biedronce po niskiej cenie 1.80 czy coś takiego, ale to była mała paczka 80 g. Jeżeli chcecie to ogarnijcie swoje biedronki w mieście ;P



Uwielbiam picie Frugo tak samo jak i lody oraz niedawno wypuszczone żelki :D. Koszt to ok. 2.50 do 3 zł jak nie więcej. Czarne najlepsze, polecam ;)



No koniec tych słodkości, bo co za dużo to nie zdrowo. A jeżeli już o zdrowie mowa to postanowiłem coś ze sobą zrobić. Nie bardzo pozwala mi na to mój stan zdrowotny, ale od jakiegoś czasu zamiast chodzić na siłownie, staram się robić częstsze spacery oraz ćwiczenia w domu. No i jem coraz więcej warzyw i owoców, a ostatnio i też wafle ryżowe ;3 Koszt zależy od firmy jakie je wydaje. Serio są one różne więc nie jestem w stanie dokładnie wam podać.





B) PICIE
Jak wiecie ja uwielbiać pić herbaty wszelkich rodzajów (oprócz zielonej) Przez jakiś czas zdarzało mi się, że codziennie kupowałem herbatę mrożoną Lipton Lemon. Wiem to nie jest jeszcze odpowiednia pora na takie mrożone napoje, ale no wiecie, jak już coś kupie to nie mogę się powstrzymać xD. Na pewno latem skuszę się na tą herbatę ;3 W żabce ten napój kosztuje w puszce 2 zł a w butelce 3 zł



I znów tu gości Lipton. Pewnie sobie myślicie, że mam jakiegoś fioła na tym punkcie ale no Lipton to chyba najlepsza marka herbat i napoi na świecie. Oczywiście przedstawiam wam tu herbatę tak zwane piramidki o smaku brzoskwini i mango. Jest mega przepyszna ale i też nie za tania. Koszt jednego opakowania to 7 zł, chyba, że natraficie na promocje ;)



Biedronkowe herbaty również znajdują tu swoje miejsce. Intensitea wypuściła na rynek nową herbatę o smaku maliny z cytryną. Koszt? No ok 3 zł na pewno, nie wiem dokładnie ;)



C) FILMY I SERIALE:
Ostatnio swoją premierę telewizyjną miał film Niezgodna. Główną aktorką w filmie jest Shailene Woodley czyli tytułowa Tris którą jest Niezgodną. Ale przejdźmy do opisu filmu: W metropolii wzniesionej na ruinach Chicago idealne społeczeństwo budowane jest na zasadzie selekcji. Każdy nastolatek musi przejść test predyspozycji określający jego przynależność do jednej z pięciu grup. Jeśli nie posiadasz żadnej z pięciu kluczowych cech, będziesz żyć w marginesie. Jeśli zaś masz więcej niż jedną z nich, mianują cię tak zwanym NIEZGODNYM i czeka cię całkowita eliminacja. Głównej bohaterce filmu Belatrice udało się jednak uciec i znaleźć drogę do podziemnego świata ludzi, którzy zdecydowali się rzucić wyzwanie bezdusznemu systemowi. Od tej pory Tris, bo tak mówią na nią pozostali musi odnaleźć w sobie dość odwagi, by zaryzykować wszystko w walce o to, co kocha najbardziej.
Tak wiem opis niczego nam tu nie mówi ale specjalnie dałem tu taki abyście po prostu sami obejrzeli ten film bo według mnie jest on świetny. Dzieje się w nim dużo akcji. Pewnie wszyscy z was czytali już książkę, ja jeszcze nie miałem okazji ale na pewno ją przeczytam. Mianowicie przeczytam całą trylogie Niezgodnej. Poniżej umieszczam zwiastun filmu ;)





Mam prawie wszystkie części Igrzysk Śmierci na komputerze, a nigdy tak naprawdę nie miałem czasu aby obejrzeć dalsze części. Dlatego ciesze się, ze telewizyjna jedynka postanowiła wyemitować drugą część filmu. "W pierścieniu Ognia" bo tak brzmi druga część zapowiada się następująco: Po zwycięstwie 74 Głodowych Igrzysk, Katniss Everdeen oraz Peeta Mellark udają się na obowiązkowe Tournee Zwycięzców. Choć zuchwale złamali reguły rozgrywki, w glorii zwycięstwa odwiedzają kolejne dystrykty. Dowiadują się o fali zamieszek, do których przyczynił sie ich niebywały wyczyn. W tym samym czasie prezydent Snow przystępuje do organizacji jubileuszowych 75 Igrzysk, w których dawni zwycięscy będą musieli stanąć przeciw sobie. Te wydarzenia mogą zmienić państwo Panem na zawsze.
Film jest tak zakończony, aby widz mógł sięgnąć od razu po kolejną czyli Kosogłos :D. Strzał w dziesiątkę, tyle tylko powiem ;) Obejrzyjcie koniecznie zwiastun ;3.





D) KSIĄŻKI:
W poprzednich ulubieńcach przedstawiłem wam książkę "Trzy metry nad niebem", a dziś przedstawię wam jego kontynuacje czyli "Tylko ciebie chce". Z tego co wiem miała powstać trzecia część ale jak na razie nic mi o tym nie wiadomo. Ale przejdźmy do opisu książki: Rzym. Step powraca z Nowego Yorku. Odwiedza stare miejsca i dawnych przyjaciół. Zaczyna pracę w telewizji. Poznaje nowych ludzi, wśród nich piękną i niesamowitą dziewczynę, Gin. Ich zażyłość szybko przeradza się w coś więcej. Wspólnie wyruszają w miasto, spragnieni wrażeń. Nocne eskapady na motocyklach, rajdy po lokalach, spotkania z przyjaciółmi, bójki a nawet i seks. Jednak burzliwa przeszłość nie daje Stepowi spokoju...
Pewnie domyślacie się o kogo chodzi ;). Ja widziałem film i jest większości zgodny z książką więc wybór zostawiam wam ;3. Jak dla mnie książka super, szybko się ją czyta.



W końcu po tylu miesiącach skończyłem fanfiction After. Jak dla mnie ostatnia część czyli "Bez siebie nie przetrwamy" jest najlepsza ze wszystkich. Jednak końcówka nie była przewidywana przeze mnie, dlatego iż sądziłem, że skończy się zupełnie inaczej. Że coś znów się stanie a tu takie bum.. Ale nie będę wam zdradzał zakończenia, sami się dowiecie ;). Właśnie niedawno przyszła do mnie książka Before opisująca miłość Hardina i Tessy ale z perspektywy samego Hardina. Tak więc na pewno w następnych ulubieńcach i ta powieść również się pojawi ;3.



E) WYDARZENIE:
Nowa kategoria, która będzie pojawiała dość często o ile będę miał w niej co opisać. Tak więc marzec rozpocząłem moimi 20- urodzinami. To niebywałe, że mam już te 20 lat. Szczerze to nawet się tak nie czuję, ale pewnie każdy tak ma ;). Swoje urodziny spędziłem rodzinnie w domu z torcikiem i przy kawie ;). Oczywiście poprosiłem rodzinę o pieniądze, ponieważ ja mam w zwyczaju, że sam kupuje sobie prezenty. Moi rodzice szanują taki wybór i nawet zgadzają się z tym, ponieważ jak oni twierdzą, sami nie wybraliby dla mnie lepszego prezentu.. (serio?, a bilet na koncert Justina to nie jest trafiony prezent? xD) No cóż tak więc połowę kasy mam już przeznaczone na prezenty dla mnie. Mogę tylko zdradzić, że jeden z nich będzie ze sklepu Zara a drugi z salonu Empik ;3. Ale oczywiście to nie będą tylko te ponieważ mam w zanadrzu kupić sobie więcej drobiazgów ;3. Znajomi też już obsypali mnie różnymi prezentami ale tego dowiecie się 1 kwietnia z notką z prezentami urodzinowymi ;)
Tak więc moje urodziny uznaje za bardzo udane, chociaż przeważnie świętuje je cały miesiąc hehe ;P

F) MUZYKA:
To moja ulubiona chyba kategoria z całych ulubieńców. Na dobry początek dwie piosenki, których słucham praktycznie codziennie i bez końca. Zaliczam je do moich totalnych ulubieńców muzycznych. Tak więc jest to:
Troye Sivan- Youth






oraz Years & Years- Desire w wykonaniu z Tove Lo. Teledysk i piosenka wymiatają :D





Jadąc dalej nie mogło zabraknąć Justina i jego przepięknej piosenki Love Yourself





Piosenka, która wiele dla mnie znaczy bo słucham ją zawsze razem z moją przyjaciółką Angeliką. Teledysk kojarzy mi się z nami i naszym pierwszym spotkaniem do którego mam nadzieje niedługo dojdzie. Andzia pozdrawiam cię słonko ty moje ;3. Ty już wiesz o co mi chodzi.
Becky G- Lovin so Hard, w teledysku jej były już niestety chłopak Austin Mahone





Każdy z nas w młodości miał swoich pierwszych zagranicznych idoli. Ja na muzyce wychowałem się dzięki mojej siostrze, która potrafiła codziennie jej słuchać będąc w domu. Wtedy w tych latach królowały legendy muzyki pop, które do teraz wypuszczają swoje nowe kawałki. Jedną z takich wokalistek jest Britney Spears od której zaraziłem się właśnie przez moją kochaną siostrzyczkę. Moimi dwiema ulubionymi jej piosenkami są:
Criminal





oraz If U seek Amy





Na koniec wpadająca w ucho piosenka Faded autorstwa Alana Walkera




To by było na tyle, mam nadzieje że notka wam się spodobała, jak tak to piszcie w komentarzu swoje uwagi oraz co było waszym ulubieńcem marca. Ja się z wami żegnam i do zobaczenia wkrótce ;3.

1 komentarz:

  1. Nominowałam Cię! :D
    http://volusequat.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award-3.html

    OdpowiedzUsuń