wtorek, 1 marca 2016

My 20 Birthday :D

Witajcie kochani. Dziś mamy 1 marca a co to oznacza........
.
.
.
.
.



.
.
.
.
.
.
A to oznacza, że dziś są moje 20 urodziny ;D. Tak dokładnie 20 lat temu, 1 marca 1996 roku przyszedłem na świat dzięki staraniom mojej kochanej mamy. Są to moje jubileuszowe urodziny, ponieważ 20 lat kończy się raz w życiu. Nie spodziewałem się, że to tak szybko minie :D. Niedawno, bo jeszcze dwa lata temu wkraczałem w dorosłe życie kończąc 18 lat a dziś jestem już w pełni dorosłym chłopakiem. Tak notka jest specjalna bo urodzinowa więc postanowiłem, że nie będę się tu zbytnio rozpisywał a dodam życzenia od was i prezenty jakie zrobiliście dla mnie <3. Tak więc tak notka jest w połowie wypełniona przez was. Bardzo wam dziękuje za życzenia, nie spodziewałem się, że będzie ich tak dużo. Dziękuje również Angelice i mojemu chłopakowi Damianowi za cudowne filmiki i za to, że sprawiliście, że ten dzień stał się lepszy niż sobie tego spodziewałem.
Jeżeli chodzi o prezenty jakie dostałem to będzie oczywiście osobna notka na blogu, ponieważ no nie dostałem dużo materialnych rzeczy. Rodzinę poprosiłem głównie o pieniądze za które sam kupie sobie to, co zawsze chciałem mieć. Do tego czekam na jeszcze jedną wypłatę gotówki z rozliczenia się z tak zwanych PITÓW.
Wszyscy którzy wysłali mi życzenia zgodzili się abym je tu opublikował. Tak więc dziękuje jeszcze raz. Ten dzień zapamiętam na wieki. Żegnam się z wami i do zobaczenia wkrótce ;).











































1 komentarz:

  1. Yeey ^^ Widzę się tu :P
    Wiem, że już po dniu Twoich urodzin, ale jeszcze raz wszystkiego najlepszego słonko <3

    OdpowiedzUsuń