środa, 24 lutego 2016

Ulubieńcy Lutego

Witam was kochani. Dziś przychodzę do was z kolejną notką z cyklu Ulubieńcy miesiąca. Luty ma coś w sobie, że gdy się zacznie, to szybko się kończy, ale to i tak nie przeszkodziło mi w tym, aby ta notka powstała. Kategorie są takie same. Jak już mówiłem mogą dojść nowe ale to w swoim czasie. Nie przedłużając:




A) JEDZENIE

Mam wam tu do przedstawienia aż 6 produktów, troszkę więcej niż w styczniowym zestawieniu. Na miejscu pierwszym moje kolejne ulubione płatki śniadaniowe Lion. Są one zaraz po Cookie Crips. Każdy z was pewnie jadł już słynne batony Lion. Płatki są tego samego smaku czyli czekoladowo-karmelowym. Cena to ok 5-6 zł.



W tym miesiącu dużo razy odwiedziłem restauracje Mc Donalds. I tu przyznaje ludziom rację, że McDonald oferuje lepsze jedzenie od KFC. A, że mamy zimę, to nie mogło zabraknąć słynnej kanapki Drwala, która jest w ofercie tylko w okresie zimowym. Cena kanapki to ok 11 zł dokładnie to już nie pamiętam.



Wraz z pojawieniem się Drwala, nowością w McDonalds stały się tak zwane zakręcone frytki z sosem śmietanowym. Są również pyszne co zwykłe frytki. Cena- ok. 6 zł



Nie wiem czy kojarzycie restaurację SEVI ORIENTAL. Być może w waszym mieście ona jest. Jeżeli tak to gorąco polecam wam tam zjeść kebaba z kurczakiem i frytkami. Naprawdę tym można się porządnie najeść. Cena- 10.90 zł (Zdjęcia niestety nie znalazłem)

Jednym ze słodkich przysmaków moich ulubionych są na pewno desery mleczne. A te Biedronkowe chyba najlepsze ;). Cena to ok 2 zł.



No i ostatni już smakołyk, od którego jestem mega uzależniony to Skittlesy. No chyba nie ma osoby na świecie, która by ich nie kochała. Ceny nie podaje bo jest ona różna, w zależności od wielkości opakowania.



B) PICIE
Duuużo picia ;). Po pierwsze: Kolejne odniesienie do restauracji Mc Donalds. A mianowicie powrót dużych kuponów a w nich dwie kawy mrożone w cenie jednego. Super okazja co nie ;)?. Najbardziej uwielbiam Ice Frappes Mocha. Cena w kuponie to 8 zł za dwie kawy. Cena normalna to 10 zł za jedną kawę.



Do tego napoju z początku nie byłem przekonany, jednak po wypiciu jednej butelki zmieniłem zdanie. Chodzi tu o herbaty Arizona. Ja piłem akurat zieloną herbatę, która była przepyszna. Cena zależna od pojemności butelki więc nie podaje z dokładnością.



Letni napój Roko skradł moje serce już dwa lata temu, ale udało mi się go znaleźć ostatnio w sklepie. Wszystkie smaki na zdjęciu są dobre ;). Cena 3-4 zł



Jestem wielkim miłośnikiem herbat więc musiałem sobie zakupić Bubble Tea. Tylko ostrzegam, nigdy nie bierzcie herbaty z mlekiem. Ja niestety raz taką zakupiłem i gorzko tego pożałowałem. Cena to ok 7-8 zł



I kolejna herbatka o kolekcji z firmy Intensitea (sklepy Biedronka wiedzą co dobre ;)). Pokochałem smak dzikiej róży z żurawiną. Cena ok. 3-4 zł



C) FILMY I SERIALE
Oczywiście nadal oglądam serial Teen Wolf, ponieważ nadal trwa sezon 5, który małymi kroczkami idzie ku końcowi, natomiast nie tak dawno swoją premierę miał serial Shadowhunters. Serial powstał na podstawie filmu Dary Anioła: Miasto Kości. Jak wiecie, niestety dalszy ciąg filmu nie nastąpi, no chyba, że zdarzy się jakiś cud, więc wymyślono właśnie ten serial. Miałem co do niego pewne obawy, że nie wypali tak samo jak z filmem, ale gdy nastąpił 1 odcinek, to oczywiście cofnąłem swoje oskarżenia. Serial jest naprawdę świetny, pomimo innych aktorów odgrywających główne role. Jeżeli jesteście ciekawi, to Shadowhunters możecie obejrzeć na stronie cda. Podaje link: http://www.cda.pl/info/shadowhunters



Jedynym filmem, który udało mi się w tym miesiącu obejrzeć jest World Waz Z. Film miał swoją premierę 5 lipca 2013 roku, a premiera telewizyjna miała miejsce w zeszły piątek na kanale TVN.
O czym opowiada film? Gerry Lane wraz ze swoją rodziną mieszka sobie spokojnie w Wielkiej Brytanii. Na całym świecie krążą wiadomości o epidemii świńskiej grypy. Pewnego dnia podczas spokojnej jazdy samochodem, Gerry i jego rodzina wpadają w olbrzymi korek. Nie jest to jednak zwykła uliczna blokada. W ciągu kilku kolejnych minut miasto pogrąża się w kompletnym chaosie. Coś sprawia, że grupy ludzi wściekle atakują się nawzajem. Zabójczy wirus, który rozprzestrzenia się poprzez ugryzienie przemienia zdrowych ludzi w zabójców. Liczba zarażonych rośnie z dnia na dzień aż w końcu miasto zostaje zagrożone światową pandemią. Gerry, który jest byłym śledczym ONZ, zostaje zmuszony do powrotu do zawodu i uratowania ludzkości a zwłaszcza swojej rodziny. Rozpoczyna on poszukiwania lekarstwa na wirus. Więcej wam nie powiem, bo już i tak powiedziałem dosyć wiele. Po prostu zachęcam was do obejrzenia filmu. W role Gerrego wcielił się aktor Brad Pitt
Zamieszczam link do zwiastunu: https://www.youtube.com/watch?v=HcwTxRuq-uk



D) KSIĄŻKI
W tym miesiącu przeczytałem dość sporo książek. Skończyłem sagę Nieśmiertelni książką Na zawsze Alyson Noel o której mówiłem już w poprzednich ulubieńcach. Oczywiście jak to w książkach bywa, wszystko kończy się happy endem ;)




Znacie film Wiecznie żywy? Pewnie tak. Mi udało się znaleźć książkę, którą dość szybko przeczytałem. A dla tych co nie znają ani filmu ani książki: Bohaterem książki jest zombie o imieniu R, który nie pamięta nic za swojego życia. Działa on w swoim świecie instynktownie, dopóki na swojej drodze spotyka dziewczynę o imieniu Julie. Julie staje się promykiem światła w szarym krajobrazie R. I choć serce chłopaka od dawna nie bije, to w jego wnętrzu zaczyna rozkwitać życie.



Film Trzy Metry nad Niebem na pewno znacie. A czytaliście książkę?. Imiona niektórych bohaterów zostały zmienione w filmie. Nastoletnia Babi z tak zwanego dobrego domu, pilna uczennica, na skutek okolicznych przypadków poznaje Stepa, chuligana, którego życie składa się z wizyt na siłowni, ulicznych bójek oraz wyścigów na motorze. Obydwoje zakochują się w sobie jednak nie idzie to na rękę matce Babi. Dziewczyna pod wpływem Stepa zmienia swoje zachowanie. Jednak czy ich miłość przetrwa? Tego dowiecie się czytając książkę lub oglądając film. W filmie Step tak naprawdę ma na imie Hache.



No i nie mogło się odbyć bez kolejnej części Aftera. Została mi już tylko jedna część. Co mogę stwierdzić, życie Hardina i Tessy jest pogmatwane i trudne do zrozumienia. Ich miłość także ;)



E) MUZYKA
Chyba moja ulubiona kategoria z całych ulubieńców. Tak wiec rozpoczynając:
5 Seconds of Summer- Try Hard
https://www.youtube.com/watch?v=y7MaaEjsRB4



Piosenka, od której pokochałem ten zespół czyli Heartbreak Girl
https://www.youtube.com/watch?v=RLLEB4Ac3Hg



Tu pewnie wszystkich zaskoczę, ponieważ nie darzę sympatią Selene Gomez, ale jej najnowsza płyta Revivial jest chyba najlepszą jej płytą ze wszystkich. Moje dwie ulubione piosenki z tej płyty to:
Good For You (wersja z A$AP Rocky)
https://www.youtube.com/watch?v=Wp0hWIO8DiU


Same old love
https://www.youtube.com/watch?v=9h30Bx4Klxg



Nie oszukujmy się, zespół One Direction może i nie jest moim ulubionym, nie jestem ich fanem, ale niektóre piosenki mają świetne. Oto dwie, które słucham non stop:
History
https://www.youtube.com/watch?v=yjmp8CoZBIo



Perfect
https://www.youtube.com/watch?v=Ho32Oh6b4jc



Jakiś czas temu Zayn Malik opuścił 1D i postanowił śpiewać solo. Jaki efekt? Naprawdę świetna piosenka Pillow Talk. Harry Styles ma lekkie uwagi co do tej piosenki, ale no cóż. Zazdrość przez niego przemawia, ponieważ Pillow Talk osiągnęło największą ilość słuchaczy niż piosenka One Direction History. Zayn, oby tak dalej ;)
https://www.youtube.com/watch?v=C_3d6GntKbk



Przegladając You Tube natrafiłem na piosenki grupy Bars and Melody. Tworzą ją Charlie i Leo. Chłopcy są znani już w Polsce ponieważ wystąpili na Young Stars Festival a już w marcu wracają na Young Stars on Tour. Maja naprawdę świetne piosenki i myślę nad zakupem ich płyty. A moje ulubione to:
Hopefull
https://www.youtube.com/watch?v=wT3RhIJZu4k


Beautiful
https://www.youtube.com/watch?v=f0WVvvbxRzQ



Stay Strong
https://www.youtube.com/watch?v=BiU5FW6HmJI



Keep Smiling
https://www.youtube.com/watch?v=s635Rdh1iA0


No cóż to by było na tyle. Jak wiecie staram się pisać krótko zwięźle i na temat. Mam nadzieje, że notka wam się spodoba, a jeżeli tak to zostawcie komentarz pod notką i napiszcie co było waszym ulubieńcem lutego. Ja się z wami żegnam i do zobaczenia cóż już za niedługo ;).

1 komentarz:

  1. Kocham Skittlesy! :D I ja też uwielbiam te herbaty, chociaż ostatnio nie pije już owocowych :c
    Zgadzam się jeszcze co do kaw, bo bardzo je lubię :)
    I do One Direction też, bo chociaż ich nie słucham, to piosenka "History" bardzo mi się podoba. Niestety ta Zayna'a tak strasznie mnie denerwuje, że już nie wytrzymuję ;-; Tak samo jak zespół Bars and Melody, nie znoszę ich :D

    Miłego wieczorku ^^

    OdpowiedzUsuń