sobota, 20 lutego 2016

Książkowa sztuka Book Tag

Hej kochani. Zostałem nominowany przez użytkowniczkę volusequat do tagu o wyglądzie książek. Dziękuje ci bardzo kochana ;D.
Tag składa się 10 kategorii tak więc rozpoczynając:



Najładniejsza okładka pojedynczej książki:



Według mnie jest to książka E.L James pt "Grey- Pięćdziesiąt twarzy Greya oczami Christiana Greya" To piękne Christianowe oko dodaje blasku i uroku całej okładki. Od razu mi się spodobała ;).

Najbrzydsza okładka pojedynczej książki:



"Blask księżyca" Rachel Hawthorne pasuje doskonale. Treść jest wspaniała, natomiast okładka troche straszy. Dziewczyna nie jest ani piękna ani urodziwa. Po prostu odpycha swoim wyglądem.

Najpiękniejsze okładki serii:


Chyba nikogo tu nie zdziwię, że wybrałem serie After Anny Todd. Żywe kolory okładek przykuwają oko czytelnika.

Najbrzydsze okładki serii:


Na pewno jest to seria Dom Nocy. Wiele z was może się tu ze mną nie zgadzać, natomiast ja sądze inaczej. Nie podobają mi się, mimo że sama treść jest ciekawa to jednak okładka odpycha i sprawia taki smutny nastrój.

Okładka zapadająca w pamięć:





Na pewno jest to Pięćdziesiąt twarzy Greya. Każdy kto kiedykolwiek wchodził do Empika, pierwsze co zauważył to na pewno ten słynny krawat przedstawiający pierwszą część trylogii. Po premierze filmu pojawiła się filmowa okładka książki.

Okładka niepasująca do treści:
Niestety nie przeczytałem żadnej książki, która by pasowała do tej kategorii. A może wy macie jakieś pomysły? Piszcie w komentarzach ;)

Strony: Białe czy żółte?
Tylko białe. To oznacza że książka została wydrukowana na czystym papierze. Wiadomo po parunastu latach kolor się zmieni jednak od lat czytam książki na białym papierze.

Strony: Grube czy cienkie?
Jak dla mnie grube. Cienkie strony szybko się niszczą i drą.

Okładka: Twarda czy miękka?
Zdecydowanie twarda. Co prawda większość moich książek jest z miękką okładką ale tu chodzi o wytrzymałość. Miękka okładka szybko się psuje i zgina a twarda jest wytrzymała.

Najlepsze wydawnictwo pod względem wyglądu książek:









Papierowy księżyc robi świetne okładki książek. Uwielbiam to wydawnictwo dzięki serii Więzień Labiryntu Jamesa Dashnera. Oczywiście okładki sie zmieniają po premierze filmowej w kinach ;)

To wszystko. Jeszcze raz dziękuje volusequat za nominacje
A nominowanych ogłoszę pod zdjęciem na instagramie ;)
Do zobaczenia już niedługo ;*

4 komentarze:

  1. Świetnie przedstawiona każda książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde podobają Ci sie okladki Greya? Dla mnie nie ma w nich nic szczególnego :D

    A okladki książek wydawnictwa Papier w księżyc faktycznie piękne :)

    Pozdrawiam!
    Turkusowa-sowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do najbrzydszej okładki pojedynczej książki,to zgadzam się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega post! Ja też zawsze jak wchodzę to patrzę na te cudowne Grey'owskie okładki :*Świetny blog. :)

    OdpowiedzUsuń