środa, 11 maja 2016

Czytelnicze Nawyki TAG

Dobry wieczór wszystkim. Dziś przychodzę do was z tematyką książkową tego bloga. Już na wstępnie powiem, że to jedna z trzech zaplanowanych takich notek. Za tydzień spodziewajcie się kolejnej. Dziś będą to czytelnicze nawyki. Nie przedłużając odpowiem na 10 pytań dotyczących moich nawyków książkowych ;). Rozpoczynając:




1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Tak mam, i jest to moje mega wygodne łóżko <3. Najlepsze miejsce gdzie mogę w skupieniu czytać książkę relaksując się.



2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?
Praktycznie od zawsze mam jakąś zakładkę w książce, czy to zrobioną własnoręcznie czy kupioną. Mam w planach kupić sobie kolejną zakładkę, ponieważ ta którą mam obecnie niestety zaczyna mi się rozpadać.



3. Czy możesz po prostu czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron?
Przeważnie zawsze dokańczam każdy rozdział w książce. Przeważnie na dzień czytam po 10 rozdziałów, zależy jeszcze ile dana książka je ma ;)

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?
Jeść może nie (czasem się zdarzy) ale przeważnie to czytam przy ciepłej i dobrej herbacie lub jakimś soku ;).



5. Czy jesteś wielozadaniowy? Potrafisz słuchać muzyki albo oglądać film podczas czytania?
Gdy już wezmę się za jakąkolwiek książkę no to wyłączam telewizor i zamykam się w pokoju tak aby nikt mi nie przeszkadzał. Wtedy o wiele lepiej jest się skupić podczas czytania ;3.



6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?
Podczas wypożyczania książek układam sobie plan kiedy zacznę je czytać a kiedy skończę. Jedną książkę czytam przez parę dni bo to bez sensu przeczytać całą w jeden dzień. Dlatego jak już mówiłem mam swój limit 10 rozdziałów w jeden dzień.



7. Czy czytasz w domu, czy gdziekolwiek?
Zazwyczaj w domu, ale jak planuje dłuższą podróż gdziekolwiek to biorę obecnie czytaną książkę ze sobą i czytam czy to w autobusie czy to w tramwaju.

8. Czytasz na głos czy w myślach?
Oczywiście czytam w myślach, ponieważ na głos bym wcale nie zrozumiał przeczytanego zdania no i też pewnie innym by to przeszkadzało.

9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?
Nigdy, przenigdy. Wtedy popsułbym sobie całą frajdę z czytania ;). Przy wyborze książki przeważnie czytam tylną okładkę i streszczenie zawarte w nim.



10. Czy zginasz grzbiet książki?
Nie, ponieważ ja o swoje książki dbam najlepiej jak tylko mogę ;). Jak coś to już czasem zdarza mi się, że zginam kartki ale od jakiegoś czasu posługuje się zakładkami i spinaczami ;P.



No i to na tyle. Wiem post jest krótki ale niestety tylko tyle pytań mi się trafiło. Mam nadzieje że takie tematy książkowe wam się podobają. A że to Tag to nominuje wszystkich książkowych bloggerów, którzy to przeczytają. Pytania są takie same ;). Do zobaczenia w następnych tygodniu ;3


2 komentarze:

  1. Wyzwanie biorę do siebie na bloga :) Mega blog <3 widać, że robisz to z pasją <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyzwanie biorę do siebie na bloga :) Mega blog <3 widać, że robisz to z pasją <3.

    OdpowiedzUsuń