wtorek, 17 maja 2016

Tmi Book TAG

Witajcie. Dziś przychodzę do was kolejną notką tagową o tematyce książkowej. Pytań jest dość sporo więc nie przedłużając:




1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
Moim zdaniem Hardin z fanfictionu "After". Mimo iż ubiera praktycznie te same ciuchy to i tak na nim wyglądają oszałamiająco xD.



2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
Przeczytałem w życiu dużo książek i miałem do czynienia z wieloma fanfictionami ale nikt nie oczarował mojego serca jak Danger :D. Oczywiście grany przez Justina Biebera.



3. Czy kochałeś postać, a później ją znienawidziłeś?
Nigdy w życiu ;)

4. Największa książka na twojej półce?
Biografia zespołu 5 Seconds of Summer <3



5. Najcięższa książka na twojej półce?
Słownik polsko-angielski xD

6. Masz jakieś książkowe plakaty?
Niestety nie posiadam :(

7. Masz jakąś książkową biżuterie?
Również nie posiadam

8. Książkowa para, której kibicujesz?
No to oczywiście Justin i Kelsey, Christian i Ana oraz Hardin i Tessa. Ponieważ dziś skończyłem czytać Dotyk Crossa to dochodzi Gideon i Eva.





9. Ulubiona seria książek?
Oczywiście nie kto inny jak cykl Więzień Labiryntu <3

10. Ulubiony soundtrack z książki?
Uwielbiam niektóre piosenki z playlisty Hessy a mianowicie to Imagine Dragons- Demons, The Weeknd- The Hills, Passenger- Let her go, A Great Big World ft. Christina Aguilera- Say Something, One Direction- Night Changes oraz Ron Pope- A drop in the ocean.



11. Jaką książkę polubiłeś tak bardzo, że chciałbyś, aby była kontynuowana?
Myślę, że Harry Potter

12. Ulubiona powieść jednotomowa?
Love Rosie

13. Od kiedy czytasz?
Od dzieciństwa, jednak jako mały szkrab czytałem jedynie krótkie bajki i gazety, a moją pierwszą taką prawdziwą książką którą przeczytałem był Harry Potter i Kamień Filozoficzny

14. W którym domu Hogwartu jesteś?
Oczywiście w Griffindorze ;)



15. Czego szukasz w książce?
Czegoś nowego, tajemniczego i ciekawego

16. Ulubiony cytat? 
"Nasze dusze są jednakowe, niezależnie od tego, co do cholery w nich tkwi" Anna Todd "Before- Chroń mnie przed tym, czego pragnę"

17. Ulubiona okładka?
Okładki z serki Więzień Labiryntu oraz After ;)




18. Akcja vs Romans?
Ostatnio czytam dużo książek w którym występuje tylko romans tak więc wybieram akcję xD

19. Gdzie idziesz, kiedy w książce są smutne momenty?
Zostaje na miejscu i ryczę jak debil.

20. Ile zajmuje ci przeczytanie jednej książki?
To zależy ile ma ona stron oraz rozdziałów. Mój dzienny limit to 10 rozdziałów.



21. Ile trwa twój kac książkowy?
Niestety przeważnie to nie na takiego kaca cierpię XD

22. Najmniej lubiana książka?
Zawsze były to moje podręczniki szkolne hehe ;)

23. Co zachęca cię do polubienia postaci?
Myślę, że charakter bo przeważnie zawsze dowiadujemy się w każdej książce kto jaki jest.

24. Co cię odrzuca w postaci?
To, że myślą że wiedzą lepiej od innych.

25. Czemu dołączyłaś do blogosfery?
Z początku chciałem zostać youtuberem, ale ponieważ przez to, że nie mam odpowiedniego sprzętu aby nagrywać filmiki oraz że na świecie jest już za dużo youtuberów to postanowiłem założyć własnego bloga w którym będę opisywał swoje przemyślenia, swoje życie, to co kocham i co uwielbiam.

26. Straszna książka?
Oczywiście horrory Stephena Kinga. Są świetnie ale i także przerażające :D



27. Kiedy ostatnio płakałeś przy książce?
Ojej nie pamiętam już xD

28. Ostatnia książką, której dałeś 10/10?
Jedna z części Darów Anioła a mianowicie "Miasto upadłych aniołów"

29. Ulubiony tytuł?
After: "Płomień pod moją skórą"

30. Ostatnio przeczytana książka?
Sylvia Day- "Dotyk Crossa"



31. Co teraz czytasz?
Od jutra zajmę się "W pierścieniu ognia" z cyklu Igrzyska Śmierci

32. Ostatni obejrzany film na podstawie książki?
Na pewno Niezgodna oraz Zbuntowana a także Szczęściarz od Nicolasa Sparksa. Wczoraj było także Przed świtem obie części.

33. Bohater książkowy z którym chciałbyś porozmawiać?
Z Hardinem *_*

34. Autor, z którym chciałbyś porozmawiać?
Na pewno ze Stephenem Kingiem :D

35. Ulubione jedzenie do czytania?
Przeważnie nie zdarza mi się jeść podczas czytania ale jak już to jakieś chrupki lub ciastka.

36. Książkowy świat, w którym chciałbyś żyć?
W świecie Nocnych Łowców.



37. Książkowy świat, w którym nie chciałbyś żyć?
Chyba w wampirzym świecie.

38. Kiedy ostatnio powąchałeś książkę?
Ostatnio to po jej zakupie. Kocham zapach nowych książek ;P

39. Dziwne sposoby obrażania w książkach?
O rety nie wiem, przeważnie bohaterowie wyzywają się od najgorszych ale innego sposobu nie znam xD.

40. Czy tworzysz jakieś własne teksty?
Właśnie zastanawiam się nad założeniem drugiego bloga, w którym pisałbym własne opowiadanie. Co o tym myślicie? Dajcie znać w komentarzu ;)

41. Ulubiony magiczny przedmiot?
W 100% różdżka



42. Twoje miejsce w drużynie quidditcha?
Szukający

43. Nazwij piosenkę, którą łączysz z jakąś książką?
Fanfiction Danger z piosenką Imagine Dragons- Radioactive



44. Ulubiony podryw na książkę?
"O widzę, że czytamy to samo xD"

45. Użyłeś go kiedyś?
Hahaha niezbyt xD

46. Ile masz książek? 
Nie wliczając słowników i takich innych naukowych to 15 ;)

47. Kogo tagujesz?
Wszystkich, którzy kiedykolwiek to przeczytają, oczywiście bloggerów książkowych także.

No widzicie tyle pytań ale uf skończyłem. Mam nadzieje że wam się podobało. Zostawcie po sobie ślad w komentarzu. Ja zmykam, a już za tydzień kolejna notka z serii TAG.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz