środa, 25 maja 2016

Liebster Blog Award part 4

Witajcie kochani. Za oknem piękna słoneczna pogoda a ja zabieram się za pisanie tej notki. Dziś kolejna edycja Liebster Blog Award. Będzie ona krótka tak więc nie zanudzając was tutaj zaczynamy:




1. Masz jakieś nałogi związane z książkami? 
Zawsze gdy przyprowadzę do domu parę książek z biblioteki to od razu dziele sobie na ilość rozdziałów ile przeczytam każdego dnia i planuje sobie w moim kalendarzu kiedy daną książkę zacznę a kiedy skończę. Takie planowanie jest przydatne. Wiadomo nie zawsze zmieszczę się w terminie ale zdarza się to rzadko.

2. Ulubiona okładka?
Jak już mówiłem w poprzednim poście moimi ulubionymi są okładki z Więźnia Labiryntu i Aftera ;3




3. Książka, która odrzuciła cię swoim wyglądem?
Chyba nie ma takiej xD

4. Książka i...
....... dobra ciepła herbata ;)



5. Lecisz w wymarzoną podróż. Za jaką książkę pierwszą chwycisz? 
Jak w podróż no to biorę Girl Online w trasie ;). Jeszcze nie czytałem ale mam nadzieje że któregoś dnia przeczytam.

6. Powieść, która cie rozczarowała?
Myślę, że nie ma takiej. Gdy już czytam książki to wybieram takie które wiem że chce przeczytać i one przeważnie nie rozczarowują swoim zakończeniem.

7. Chcę cie lepiej poznać, więc... Co lubisz? Czym się interesujesz? Opowiedz coś o sobie.
W wolnym czasie lubię oczywiście czytać książki, wychodzić na spacery bądź słuchać muzyki. Interesuje się blogowaniem a ostatnio modą. Czytam dużo magazynów o modzie i nie tylko ;).

8. Twoja ulubiona książka z dzieciństwa to?
Oczywiście Harry Potter i Kamień Filozoficzny. Nadal mam swój pierwszy egzemplarz, który dostałem kiedyś od mojej mamy <3.



9. Co robisz, kiedy nie masz humoru?
Przeważnie słucham muzyki, zamykam się w pokoju i śpię xD.

10. Lubisz zawierać nowe znajomości?
Jasne, jestem otwarty na nowe znajomości i poznawanie nowych osób.

11. Jest jakaś książka, która zmieniła Twoje myślenie?
Hmm.. Trudno stwierdzić czy taka owa była.

To tyle, jak widzicie pytań nie było dużo tylko minimalistycznie mało. Mam nadzieje że takie notki wam się podobają. Jeżeli tak zostawcie komentarz po sobie. A nominuje wszystkich którzy to przeczytają i posiadają swojego własnego bloga ;3. Już za tydzień powrócę do wam z ulubieńcami maja <3. Planuje również zmienić wygląd mojego bloga oraz bardziej go rozbudować ;). Tak więc do zobaczenia już niedługo ;3.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz