środa, 1 czerwca 2016

Ulubieńcy maja

Witam wszystkich tutaj zgromadzonych. Dziś rozpoczynamy Czerwiec a to znaczy........ DZIEŃ DZIECKA XD. Tak więc wszystkich dzieciakom tym małym jak i także większym ;) życzę wszystkiego dobrego i spędźcie ten dzień jak najlepiej, powspominajcie swoje udane dzieciństwo (tyczy się to tych starszych) a wy drogie maluchy rozwijajcie się odpowiednio i nie przesadzajcie z social media xD.
Odchodząc od tematu przychodzę do was dzisiaj z kolejnymi ulubieńcami. Tak wiem jest 1 czerwca a ja dopiero dziś dodaje tą notkę, ale nie miałem zbytnio czasu, wiecie sprawy rodzinne i służbowe (boże zabrzmiałem jak jakiś biznesmen O.o).
Haha ok nie przedłużając rozpocznijmy od mojej ulubionej kategorii czyyyyliiii:




A) Jedzenie
Maj był miesiącem otwierającym sezon na lody. W sklepach pojawiły się rożki, lody na patyku, a McDonald's w swojej ofercie zaprezentował lody o nowych smakach. Tak więc mamy już lody KitKat, Bounty, Twix i Snickers. Ale zaraz zaraz a gdzie moje ulubione ciastka Hit? A no właśnie od niedawna możecie już zakupić lody z kawałkami ciastek Hit ;). Są mega przepyszne, jak chyba każde lody z McDonalda. Co jak co ale lody z "maka" schodzą się jak świeże bułeczki ;P. I teraz zapytacie o cenę. I to mam lekki problem bo oczywiście nie pamiętam po ile one stoją. No ale żeby sie tego dowiedzieć, oczywiście musicie zajrzeć do maka ;P.



B) Picie
KFC wypuściło nowe shake'i w swojej ofercie. McDonald's nie chciał być gorszy i zaprezentował nową lemoniadę z firmy Cappy. Znacie pewnie ten sok ;). I to był strzał w dziesiątkę. Jest idealna na upalne dni (a takie mamy ;)). Cennika również nie pamiętam hah xD. Tak wiem zabijecie mnie za to xD. Ale serio polecam wam spróbować, to nie pożałujecie.


C) Filmy and Seriale
Rozpoczynając od seriali mam do polecenia naprawdę mega super serial jakim jest Faking It. Był on emitowany na MTV Polska. Niestety po skończeniu 3 już sezonu stacja odmówiła dalszego emitowania. Jestem z tego powodu mega niezadowolony i zgłaszam sprzeciw. Faking It jest drugim zaraz po Teen Wolf najlepszym serialem na świecie. A zresztą co ja będę się wam tu rozpisywał. Sami się przekonajcie ;) 





Przechodząc do filmów swoja telewizyjna premierę niedawno miała 4 część Transformersów: Wiek Zagłady. Kilka lat po wielkiej bitwie w Chicago sojusz amerykański z Autobotami zostaje rozwiązany. Zarówno Autoboty, jak i nieliczne pozostałe na Ziemi Deceptikony, stają się celami tajnej jednostki CIA o nazwie Cmentarny Wiatr, kierowanej przez bezwzględnego Harolda Attingera. Prowadzi on interesy z Joshuą Joycem, szefem korporacji eksperymentującej na kosmicznych robotach. Tymczasem mieszkający na teksańskiej farmie Cade Yeager (grający go Mark Wahlberg), mający kłopoty finansowe mechanik i wynalazca-amator, kupuje ciężarówkę, która okazuje się być ciężko uszkodzonym Optimusem Primem. Wkrótce na Autoboty polują nie tylko ludzie, a śladem Prime'a podąża Lockdown, łowca nagród z innego świata. Cade, jego córka Tessa i jej chłopak Shane, zostają wciągnięci w sam środek konfliktu. 
Byłem na tej części w kinach i cóż mogę powiedzieć: nie mogę doczekać się kolejnej xD.




Stacja Polsat również miała swoją premierę i to w Boże Ciało. Otóż wyemitowali drugą część przygód Percy'ego Jacksona: Morze Potworów. Szkoda tylko, że film nie przyjął się tak bardzo jak miał i zrezygnowano z kręcenia dalszych części :(. 




Jak wiecie uwielbiam całą sagę Zmierzch tak więc pozwoliłem obejrzeć sobie ostatnią część czyli Przed Świtem. Jest ona podzielona na dwie części, mnie jednak urzekła druga (Bella staje się wampirem, Reneesme dorasta, no i ta niby walka )







Pozostając w tematyce zmierzchu to ostatnio obejrzałem film gdzie gra aktor grający Edwarda- Robert Pattinson "Twój na zawsze" No genialnego romansidła to ja w życiu nie widziałem. Ale zakończenie cóż no cholernie smutne ;/. Aż mnie zatkało serio.... 
Obejrzyjcie sami to się przekonacie dlaczego smutne.




Ostatnim filmem jakim wam polecam jest komedia "Sąsiedzi" I jest tak genialna, że planuje wybrać się na drugą część, która niedawno weszła do kin. Ja po prostu kocham filmy z Zac'em Efronem :D. 




D) Książki
Kategoria, która uzależnia xD. Oto tytuły które polecam wam przeczytać:
- Cassandra Clare "Miasto upadłych aniołów"
Wojna się skończyła i szesnastoletnia Clary Fray wraca do Nowego Jorku, podekscytowana możliwościami, które się przed nią otwierają. Zaczyna szkolenie Nocnego Łowcy, żeby nauczyć się wykorzystywać swój wyjątkowy dar. Podziemni i Nocni Łowcy w końcu zawarli pokój i, co najważniejsze, Clary może w końcu nazywać Jace’a swoim chłopakiem. Jednakże wszystko ma swoją cenę. Ktoś zabija Nocnych Łowców i prowokuje w ten sposób napięcia między Podziemnymi i Nocnymi Łowcami, mogące doprowadzić do kolejnej krwawej wojny. Najlepszy przyjaciel Clary, Simon, nie może jej pomóc. Jego matka właśnie dowiedziała się, że syn jest wampirem, więc Simon musiał opuścić dom rodzinny. Okazuje się jednak, że wszyscy chcą mieć go po swojej stronie... ze względu na moc klątwy, która niszczy jego życie. I gotowi są zrobić wszystko, żeby dostać to, czego chcą. W dodatku, Simon umawia się równocześnie z dwiema pięknymi, niebezpiecznymi dziewczynami, i żadna nie wie o tej drugiej. Kiedy Jace zaczyna się odsuwać od Clary, niczego nie wyjaśniając, jest ona zmuszona dotrzeć do serca tajemnicy, która okaże się jej najgorszym koszmarem. Clary zapoczątkowuje ciąg strasznych wydarzeń, mogących pozbawić ją wszystkiego, co kocha. Nawet Jace’a. Miłość. Krew. Zdrada. Zemsta.


- "Miasto zaginionych dusz" 
Jace stał się sługą zła, związanym na wieczność z Sebastianem. Tylko mała grupka Nocnych Łowców wierzy, że można go ratować. Żeby to zrobić, muszą zbuntować się przeciwko Clave. I muszą działać bez Clary. Bo Clary rozgrywa niebezpieczną grę zupełnie sama. Ceną przegranej jest nie tylko jej własne życie, ale również dusza Jace’a. Clary jest gotowa zrobić dla niego wszystko, ale czy nadal może mu ufać? I czy on jest naprawdę stracony? Jaka cena jest zbyt wysoka, nawet za miłość?



-Richelle Mead- "Akademia Wampirów"
W akademii imienia świętego Władimira wampiry czystej krwi - moroje - uczą się posługiwać swoimi nadnaturalnymi darami, a mieszańce - dampiry - szkolą się na ich opiekunów i oddanych strażników. Posępne mury kryją jednak więcej mrocznych tajemnic, niż można by podejrzewać. Lissie Dragomir, morojce ze szlachetnego rodu, grozi śmiertelne niebezpieczeństwo. Czy dampirka Rose, połączona z nią telepatyczną więzią, zdoła ochronić przyjaciółkę?


- Stephanie Meyer- "Przed Świtem"
Czym zakończy się rok oczekiwania, marzeń, rozterek, lęków Belli? Czy rozdarta między uczuciami do wampira i wilkołaka nastolatka zdoła któregoś z nich wybrać? Czy zdecyduje się na mroczną, ale pociągająca egzystencję nieśmiertelnego wampira, czy też zwalczy miłość do Edwarda i zdecyduje się pozostać zwykłym człowiekiem? Czy ten romans skończy się ślubem? I jakie będą jego konsekwencje?



- Sylvia Day- "Dotyk Crossa"
"Gideon Cross pojawił się w moim życiu jak błyskawica w mroku.
Był piękny i intrygujący, rozpalał do białości. Pociągał mnie jak nikt dotąd. Pragnęłam jego dotyku jak narkotyku, choć wiedziałam, że jest dla mnie zgubny. Moja zraniona dusza i ciało broniły się, ale on z łatwością je posiadł.
Gideon czuł to samo, dręczyły go podobne demony. Byliśmy jak lustra, które odbijały swoje najgłębsze rany i najdziksze pragnienia.
Ta miłość stworzyła mnie na nowo. Modliłam się, by koszmary przeszłości nie rozdzieliły nas." Eva
To wyrafinowana, prowokacyjna, podniecająca, bardzo erotyczna I świetnie napisana książka. Kto polubił Pięćdziesiąt twarzy Greya, pokocha Dotyk Crossa.
I rzeczywiście jak mówią: Cross jest o wiele lepszy od Greya jednak moja miłość do Christiana jeszcze nie umarła ;)



Suzanne Collins- "W pierścieniu Ognia"
Głodowe Igrzyska wbrew przewidywaniom wygrywa szesnastoletnia Katniss. Wraz z nią, po raz pierwszy w dziejach Kapitolu wygrywa je także drugi trybut - Peeta Mellark, z którym Katniss stanowiła na arenie parę. Po powrocie do Dwunastego Dystryktu sprawy się komplikują - postawa Katniss podczas igrzysk bardzo nie spodobała się władzom. Komplikuje się także jej życie osobiste - Katniss niełatwo się teraz rozeznać we własnych uczuciach. Polubiła Peetę, ale przecież jest jeszcze Gale - bliski przyjaciel. Tymczasem jednak Katniss i Peeta muszą wziąć udział w odbywającym się po każdych igrzyskach Turnee Zwycięzców i odwiedzić wszystkie dystrykty. Ta podróż uświadamia im, że są ludzie skłonni zbuntować się przeciwko okrucieństwu władzy.
"W pierścieniu ognia" to drugi po "Igrzyskach śmierci" tom trylogii, w którym Suzanne Collins opisuje losy Katniss Everdeen - dziewczyny, która nieoczekiwanie staje się symbolem i zarzewiem buntu.



-Gillian Anderson and Jeff Rovin- "Nadchodzi Ogień"
Pierwszy tom cyklu Koniec świata— Nadchodzi ogień — opisuje przygody Caitlin O’Hary, światowej sławy psychologa dziecięcego, która zajmuje się leczeniem traum, powstałych w wyniku wojen i klęsk żywiołowych. To silna kobieta i matka, ma mocny charakter i ugruntowaną pozycję zawodową, jednak całe jej doświadczenie i wiedza o świecie stają pod znakiem zapytania, gdy zaczyna pracować z młodą dziewczyną o wyjątkowych zaburzeniach. Próbując jej pomóc, Caitlin zaczyna dostrzegać, że za problemami dziewczyny kryją się o wiele potężniejsze siły niż te, które jest w stanie objąć ludzki umysł.
Gillian Anderson możecie znać między innymi z serialu Archiwum X oraz The Fall, gdzie zagrała u boku samego Jamiego Dornana <3. 



E) Muzyka
A oto moja majowa playlista. Rozpoczynając o totalnego ulubieńca jakim jest:

- Justin Timberlake- Can't stop the felling





Piosenka bliska mojemu sercu bo zawsze słucham ją wraz z moją najlepszą przyjaciółką Angeliką <3. Tak Angela to o to chodzi ;3. Pozdrawiam cię maleńka (widzisz znów gościsz na moim blogu xD).
- Shawn Mendes ft. Camila Cabello- I know what you did last summer





- Rihanna- Rude Boy (aż chcę się tańczyć xD )





- Linkin Park- New Divide. (Transformers: Zemsta Upadłych) 





- Zayn- Like I Would (boże jego płyta jest taka cudowna, że na 100% ją kupie :D) 





- Sia ft. Sean Paul- Cheap Thrills (moim zdaniem lepsza wersja od orginału)





- Hoobastank- The Reason (piosenka, która gdy tylko ją usłyszę, przypomina mi jego)





- 5 Seconds of Summer- Disconnected (wersja live powala na kolana <3) Mój drugi totalny ulubieniec :D. 





No cóż to by było na tyle. Specjalnie nie rozpisałem się za dużo aby was nie zanudzać a zachęcić ;). Mam nadzieje że majowi ulubieńcy wam się spodobają. W komentarzach piszcie co było waszym ulubieńcem w maju. Jacob mówi papa i trzymajcie się kochani <3. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz