wtorek, 21 czerwca 2016

Blogowe Q&A part 4

Witajcie kochani. Tak jak zapowiadałem od paru tygodni dziś przychodzę do was z notką z odpowiedziami na wasze pytania. Chciałbym podziękować wszystkim użytkownikom aplikacji ask.fm za udział w tej akcji i nadesłaniu pytań. Zebrało się ich sporo. A to wszystko dzięki wam :D. Nie przedłużając zacznę odpowiadać na wasze różnotematyczne pytania ;).




Czego żałowałem w życiu? Jest parę rzeczy ale za mało czasu aby wymieniać. Najbardziej jestem zadowolony z tego że za dwa dni idę do pracy i popracuje sobie trochę aby mieć trochę kasy na wakacje ;).

Em. Myślę, że nie. A jeżeli jest już gejem no to nic w tym złego, sam nim jestem. A co do różowego Iphona no to chyba masz na myśli wersje Rose Gold. Sorki ale nie przepadam za tymi beznadziejnymi telefonami i nigdy nie wydałbym 3 tysięcy złotych na głupi telefon który i tak gdy upadnie to od razu się psuje ;). I phonom mówię stanowcze nie ;P.

Masz na myśli spotkanie z czytelnikami mojego bloga? Wiesz co ja aż tak za bardzo nie czuje się taki popularny aby robić takie spotkania. Ale w sumie taki wypad z ludźmi byłby fajny ;). Nie wiem, zastanowię się nad tym bo nie wiem czy nie wyjadę gdzieś po pracy na wakacje.

Wybrałbym Kamila. Nie to że Justin mi się nie podoba czy coś, ale no Justin ma teraz trasę koncertową więc wątpię aby miał czas się ze mną zobaczyć, a rozmowa przez telefon z ukochanym to nie to samo co rozmowa na żywo. Sorki Justin ;) Mam nadzieje, że się nie obrazisz xD.

Cóż, mogę oficjalnie powiedzieć, że Kamil i ja od wczoraj znów jesteśmy razem ;). Więc mamy przed sobą zaplanowaną przyszłość <3.


Wiesz co, w domu mam tylko dwa lustra: w łazience i na korytarzu. Nie przeszkadzają mi ale gdybym mieszkał w domu pełnym luster to pewnie czułbym się nieswojo hehe.

Myślę, że albo w trylogii Więźnia Labiryntu, albo w Darach Anioła ;)



Nie, nie zdarzyło mi się nic takiego. Zawsze jak mam zaplanowane co kupie to biorę większą ilość gotówki bo przeważnie zdarza się że kupie coś więcej niż planowałem.

Kiedyś chodziłem, jednak musiałem przestać z powodu mojego stanu zdrowotnego. Ale bardzo chciałbym wrócić. Czasem w domu wykonuje parę ćwiczeń z siłownią związanych ;).

Pierwszy raz otrzymuje takie pytanie hah. Używam tylko kremu oczyszczającego do twarzy. Jak wiecie jestem chłopakiem i się nie maluje xD.

Czytałem Aftera ale w formie książkowej. Czasem gdy nie mam niczego do roboty to zaglądam do aplikacji i czytam takie krótkie opowiadania ff ;).


Na pewno założenie rodziny, ślub z Kamilem, zamieszkanie z nim, no znalezienie dobrej i opłacanej pracy lub wyjazd za granicę ;).


Ostatnio nic takiego mi się nie śni. Więc nie wiem jaki mam ci opisać xD.

Zawsze odpowiadam na wszystkie pytania zadane mi na asku ;).


Oczywiście że kocham zwierzęta. Mam dwa psy. Miałem też królika ale niestety rok temu odszedł do zwierzęcego nieba.



Jest tyle zła, ponieważ co krok dzieje się coś złego. I jest to niestety wina ludzi. 

Na weekend idealnie nada się to ;) 


Książek to fantazy, horror, młodzieżowe. A filmy no to komediowe, horror, młodzieżowe, obyczajowe itp.

Myślę, że blogowanie mi się tak szybko nie znudzi, ale jeżeli tak się stanie to planuje napisać książkę ;)


Nie jestem w stanie przewidzieć tego ile czasu zajmie mi blogowanie. Myślę, że skończę blogować w odpowiednim momencie swojego życia. 

Zależy o kim mowa. Przeważnie od moich chłopaków dowiadywałem się dość szybko ;).


Interesuje się modą ale nie widzę siebie w roli modela. A tak po za tym ten program nie gwarantuje ci światowej sławy modela. O wszystko trzeba starać się samemu. Top Model gwarantuje ci tylko fejm i 500k na instagramie ;). 

Pierwszy raz pocałowałem się mając 12 lat na placu zabaw i było to z moją koleżanką xD. Nie był to taki prawdziwy pocałunek ale takie lekkie cmoknięcia ;P.


W zakładce kontakt oraz po lewej stronie bloga masz wszystkie moje social media ;) Zapraszam ;P




Denerwuje mnie to że są zbyt pewni siebie i że myślą, że wiedzą najlepiej od innych. Mega wkurzające.

Wyjazd nad morze z rodziną i znajomymi :D. Tylko nie wiem jeszcze kiedy dokładnie. 



I to by było na tyle, Mam nadzieje, że notka wam się spodoba. Trochę się nad nią namęczyłem, ale chyba było warto. Jeszcze raz dziękuje za wszystkie pytania i do zobaczenia wkrótce ;). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz