poniedziałek, 11 lipca 2016

Poczuj Lato Book Tag

Słonecznych Wakacji kochani <3. Tak nadeszły te upragnione przez nas wakacje i wszyscy za pewnie wylegujemy się na leżakach ;P. Dziś przychodzę do was z wakacyjnym tagiem oczywiście w tematyce książkowej. Jednak obiecuje że i nie tylko takie tagi się tu znajdą. Chciałbym was przeprosić za moją nieobecność ale cóż przez jakiś okres czasu pracowałem aby mieć chociaż trochę pieniędzy dla siebie. Tą prace niestety po tygodniu musiałem skończyć ponieważ dopadła mnie grypa i czułem się fatalnie aby cokolwiek tu wam napisać. Ale wracam i to ze zwiększoną siłą. Tak jeszcze ze spraw organizacyjnych to ulubieńcy miesiąca będą połączeni. Po prostu czerwiec i lipiec znajdą się w jednej dużej notce, ponieważ stwierdziłem, że byłoby to bezsensowne aby już teraz napisać oddzielnie ulubieńców czerwca jak i lipca. Zaś jeżeli chodzi o przegląd gwiazd to w tym tygodniu postaram się jeszcze coś dodać na ten temat.
No ale przejdźmy już może do naszego tagu:





1. Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje:
Jak już wspominałem na moim instagramie powróciłem do trylogii Więźnia Labiryntu. Planuje również odświeżyć sobie Harrego Pottera, ponieważ dawno już nie czytałem całej serii a w październiku wychodzi książkowa ósma część, którą oczywiście już zamówiłem ;). 



2. Książka z żółtą lub niebieską okładką:
Z niebieskim kolorem kojarzy mi się tylko i wyłącznie książka autorstwa Johna Greena "Gwiazd naszych wina" oczywiście w angielskiej wersji ;) 


3. Twój plażowy must have:
Raczej innych książek nie mam w planach do przeczytania w wakacje więc odbiegnę trochę od tematyki tagu i powiem po prostu co najczęściej zabieram na plażę.
No więc obowiązkowo jest to koc, krem do opalania, okulary przeciwsłoneczne, telefon, oczywiście coś do picia no i jak już z kimś idę to biorę piłkę plażową. Wiadomo wspólna zabawa ze znajomymi zawszę się sprawdza. 

 


4. Książka z okładką, która kojarzy ci się z wakacjami:
Myślę, że jest to książka która wyszła dość niedawno czyli "Ktoś mnie pokocha- 12 wakacyjnych opowiadań"



5. Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech:
Niestety ale nie było takiej powieści ;)

6. Książka, przez którą wylałeś morze łez:
Oczywiście "Gwiazd naszych wina". Mam jeszcze na myśli jeden tytuł książki, ale nie czytałem jej jeszcze tylko widziałem ekranizacje filmową. Mam tu na myśli "Zanim się pojawiłeś" Film sprawił, że ryczałem jak debil, więc pewnie książka też sprawi u mnie płacz. 



7. Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałbyś uczestniczyć:
Myślę, że były to imprezy z campusu w fanfictionie After. Tam to było istne szaleństwo xD. I ta tradycyjna gra w butelke hah. Jeżeli już o fanfiction chodzi to przypominam sobie imprezę w Dangerze, gdzie Kelsey pojawiła się tam po raz pierwszy. Biedna nawet nie wiedziała jak dobrze się najebać xD. 




8. Powieść z historią łatwą, jak jazda na rowerze: 
Zdecydowanie był to After. Mimo iż kocham tą serie fanfictionu no to Anna Todd zbytnio się nie postarała, ponieważ takiego typu historie czytałem już wiele razy ;3. 

9. Powieść, do której musiałeś dojrzeć jak kwiat:
Hmm śmieszne określenie. Niestety nie było takiej XD

Tak więc to by było na tyle. Osoby nominowane ogłoszę na moim instagramie ;). Jak już mówiłem w tym tygodniu postaram się o jeszcze jedną notkę dla was. Być może będzie to przeglad gwiazd, lub kolejny tag. Dlaczego w tym tygodniu? A bo ponieważ za tydzień jadę na krótkie wakacje nad morze no i oczywiście nie będę miał zbytnio czasu na pisanie. Ok ja się z wami żegnam i do zobaczenia w swoim czasie ;P. 



1 komentarz:

  1. Fajne są te okładki "Więźnia labiryntu" - lubię takie minimalistyczne grafiki :) A seria "After" nie za bardzo mi się podobała. Związek Hardina oraz Tessy był według mnie toksyczny. Miałam ich dość - oboje byli strasznie irytujący. Filmu "Zanim się pojawiłeś" jeszcze nie oglądałam, ale czytając książkę strasznie ryczałam.
    Pozdrawiam serdecznie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń