środa, 27 lipca 2016

Ulubieńcy czerwca i lipca

Witajcie moi drodzy czytelnicy. Tak wiem nie było mnie znów długo. Ale no nie mogę siedzieć bezczynnie w domu gdy za oknem taka ładna pogoda. Co się u mnie działo? A no wyjechałem na krótkie wakacje do Gdańska nad morze, opaliłem się trochę, wykąpałem i..... zepsułem tablet. I to nie było umyślne, po prostu zdarzył się nieszczęśliwy wypadek. Tablet upadł i zbił się panel dotykowy. Nawet nie wiem czy opłaca mi się chodzić po komisach i wypytywać o cenę naprawy bo pewnie za niska to nie jest. No ale nic wracając do tematu, dziś przychodzę do was z ulubieńcami. Połączyłem oba miesiące dlatego, że w czerwcu pod sam koniec chodziłem do pracy i nie miałem zbytnio czasu na napisanie notki. Szczerze tych ulubieńców piszę bez małego przygotowania ale postaram się oczywiście jak najlepiej wam tutaj ich wypisać. Tak więc zaczynając:







A) Jedzenie:
Szczerze to w tej kategorii chyba nie mam wam co zaoferować. Jak już mówiłem oba te miesiące miałem mega przepracowane i nie miałem czasu na próbowanie nowych produktów.

B) Picie:
Wraz z rozpoczęciem wakacji do oferty KFC wróciło Mohito, czyli moje ulubione picie na gorące dni :D. Cena napoju to ok.7 zł



C) Filmy i Seriale:
Jeżeli chodzi o seriale to dalej oglądam Chirurgów. Obecnie jestem już na 11 sezonie czyli blisko bycia na bieżąco z serialem.
Natomiast mam sporo filmów do zaproponowania wam ;). Nie będę wam ich opisywał po prostu wymienię i do każdego dorzucę zwiastun oraz parę słów od siebie ;)

- "Wykapany ojciec"- Historia człowieka który spłodził 500 dzieci ;)





- "Alvin i Wiewiórki: Wielka wyprawa"- Przezabawna komedia z moimi ulubionymi wiewiórkami





- "Niesamowity Spider-Man 2"- Końcówka tego filmu nieźle mnie zaskoczyła





- Filmy z Harrym Potterem- No cóż jak w każde lato stacja TVN rozpieszcza nas 7 częściami przygód Harrego <3


- "Obecność 2"- Byłem w kinie na premierze a po seansie nie mogłem dojść do siebie. Kocham horrory oparte na faktach i na pewno o tym filmie pojawi się osobna notka bo jest o czym mówić





- "Ted"- Super komedia o dość kontrowersyjnym misiu ;)





- "Dorwać byłą"- Jeden z moich najbardziej chyba ulubionych komedii





-"Ghostbusters-Pogromcy duchów"- Byłem teraz w poniedziałek na tym w kinie. Mega zajebisty film. Super odświeżona wersja filmu <3





- "Straszny film 2"- Z tej komedii zawsze śmieje się do płaczu ;) xD





-"Piąta fala"- Ekranizacja książki, świetna, pełna napięcia i z moją ulubioną aktorką ;)





-"Pięćdziesiąt twarzy Blacka"- Humor trochę przesadzony jak dla mnie ale i tak pośmiać się było można. Aczkolwiek Black z Greyem nie ma szans ;)





-"Angry Birds"- Uwielbiam tą bajkę jak i zarówno samą gre :D





-"Zanim się pojawiłeś"- Film, który oczywiście doprowadził mnie do łez





-"Iluzja"- Świat magii pokazany zupełnie z innej perspektywy. Na pewno obejrzę także drugą część. Wam też polecam





-"Sextaśma"- To co się tam dzieje to totalny rozpierdol xD





-"Królewna śnieżka"- Jak ja kocham Lily Collins w tym filmie *_* Cudownie zagrała swoją role




D) Książki:
Książek nie mam tak dużo wam do polecenia jak filmów. Pod każdym tytułem zamieszczam linka do opisu książki ;):
-"Kuszona" P.C Cast i Kristin Cast
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/71096/kuszona



-"W szponach mrozu" Richelle Mead
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/50677/w-szponach-mrozu



-"Płomień Crossa" Sylvia Day
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/164725/plomien-crossa



-"Spalona" P.C Cast i Kristin Cast
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/76949/spalona



Jako iż nadeszły wakacje więc postanowiłem na nowo odświeżyć sobie trylogie Więźnia Labiryntu oraz serie Harrego Pottera. Jak narazie jestem po Więźniu Labiryntu ale po mału zaczynam odrabiać zaległości ;)
-James Dashner- "Więzień Labiryntu"
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/233123/wiezien-labiryntu



E) Muzyka
Moja ulubiona kategoria. Oj piosenek się trochę nazbierało ;). Ale zaczynając po kolei:
-Passenger- Let her go





-Wiz Khalifa- See you again





- Daniel Powter- Bad Day





- Margaret- Cool me down





-Dua Lipa- Be the one





-Justin Bieber- Company





- Alvaro Soler- Sofia





-5 Seconds of summer- Girls talk boys (piosenka z filmu Ghostbusters)





- Andy Black- We don't have to dance (kocham tego kolesia *_*)





- Kelly Clarkson- Stronger





- Ed Sheeran- Photograph (można ją usłyszeć w filmie "Zanim się pojawiłeś")





I to by było na tyle. Mam nadzieje że połączeni ulubieńcy wam się spodobali. Jak tak zostawcie po sobie komentarz ;). Obiecuje że od teraz notki będą pojawiały się częściej. Życzę wam miłego dnia ;) Buziaki ;3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz