czwartek, 4 sierpnia 2016

#Tag Moje Blogowe sekrety

Hejka kochani <3. Jak już obiecałem powróciłem na bloga i będę starał się częściej pisać dla was coraz to ciekawsze notki. Przez te całe wakacyjne zamieszanie zapomniałem że przecież dwa dni temu mój blog miał swoje 1 urodziny :D. Takie małe podsumowanie: Rok blogowania= 7 tysięcy wyświetleń. No nie spodziewałem się tak zaskakującego wyniku <3 :D A to wszystko dzięki wam czytelnikom ;) Cieszy mnie to ogromnie, że tak pozytywnie uznaliście mojego bloga i chcecie go czytać ;). Jak już wcześniej wspominałem będą przeróżne tagi nie tylko książkowe. A że już rok jestem tu z wami więc dziś przychodzę do was z moimi blogowymi sekretami ;3. A więc nie marnując czasu zaczynamy:





1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Jak już mówiłem 2 sierpnia minął dokładnie rok, kiedy założyłem bloga i tak naprawdę tego samego dnia napisałem pierwszą na niej notkę (powitalna). Swoje posty staram się wrzucać dwa razy na tydzień. Zależy to od tego czy mam czas. Jeżeli mi się to nie udaje to wrzucam tylko jeden wpis ;). Ale naprawdę postaram się aby na tydzień dodawać po dwie notki.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Na bloga zaglądam dość często, dlatego że oprócz udostępniania dla was notek sprawdzam również rosnącą ilość wyświetleń ;). Nie robię tego w pierwszej kolejności tylko czasem na sam koniec ;).

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Tak oczywiście wiedzą o tym i mocno mi kibicują aby było jak najwięcej was czytelników ;). Rodzice nigdy nie czytali tego co pisze ale czasem mówię im co opublikowałem. Z tego co wiem to większość moich znajomych czytają mojego bloga, co bardzo mnie cieszy ;).

4. Posty jakiego typu interesują cię najbardziej?
Najbardziej lubię książkowe tagi oraz lookbooki. Lubie także swoich ulubieńców miesiąca xD (ah ta skromność)



5. Czy zazdrościsz czasem innym blogerom? Jeśli tak, to czego?
W sumie nie zazdroszczę niczego bo każdy blogger osiągnął swój sukces sam bez pomocy osób trzecich.

6. Czy zdarzyło ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc zrecenzować go na swoim blogu ? 
Kosmetyk? haha ja nie używam czegoś takiego. To chyba głównie pytanie do dziewczyn xD. Jeżeli już coś recenzjonowałem to na pewno kupioną i przeczytaną książkę ;).

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków?
Nie czytam takich blogów więc nie ;)

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Chyba podejście do samego siebie ;)

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Czasem z innych blogów. Np. ulubieńców miesiąca tak naprawdę wziąłem od youtuberów którzy nagrywają takiego typu filmiki ;).

10. Czy miałeś kiedyś kryzys w prowadzeniu swojego bloga, tak, że chciałeś go usunąć?
Zdarzył się taki przypadek, że po prostu przestałem cokolwiek dodawać posty na swojego bloga. Było to spowodowane tym, że nikt go nie czytał i nie miałem na to zbytnio czasu. Miałem także wtedy ciężki okres w swoim życiu. Jednak ludzie zaczęli pytać się mnie co się z nim stało dlaczego nie dodaje nic i że chcieliby czytać moje notki. To właśnie wy zmotywowaliście mnie do tego abym nadal blogował ;)



11. Co najbardziej denerwuje cię w innych blogach?
Chyba nie ma takiej rzeczy lub sytuacji aby mnie denerwowała ;)

Tak więc to na tyle. Zapraszam was do komentowania jak wam się podobają takiego typu notki. Oczywiście ogłoszę nominowanych bloggerów aby również odpowiedzieli na zamieszczone pytania. Ja się z wami żegnam i do zobaczenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz