poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Medyczny Tag Książkowy

Witajcie kochani. Wiem jak bardzo lubicie książkowe tagi tak więc dziś przychodzę do was z kolejnym. Ten wpis zobaczyłem u Volusequat i mi się bardzo spodobał, więc postanowiłem zamieścić go u siebie. Tak więc nie przedłużając zapraszam do czytania ;3



1. Anestozjologia- książka, która tak mnie znudziła, że jej nie skończyłem czytać.
Jedyną taką książką była szkolna lektura autorstwa Henryka Sienkiewicza pt: "Krzyżacy" Jezu totalna nuuuuda. Nie dość że książka jest mega wielka to język nie w moim stylu. Pamiętam że przeczytałem ją do połowy i po prostu ją zamknąłem mówiąc: "Nie no mam dosyć" W ostateczności zapoznałem się ze streszczeniem xD na potrzeby lekcji.


2. Diagnoza- książka, przy której chciało ci się płakać.
Na pewno jest to "Gwiazd naszych wina" oraz "Więzień Labiryntu". Dlaczego akurat więzień? A no scena zabicia małego Chucka i w ekranizacji oraz w książce sprawiła, że ryczałem jak debil xD. 



3. Zawał- Książka z nagłym zwrotem akcji.
Szczerze to nie przypominam sobie aby była taka którą przeczytałem. Wiem tylko że w ostatniej części Zmierzchu (w filmie) zrobili taki nagły zwrot akcji, jednak w książce tego nie było. 

4. Dentysta- Książka, której szczerze nie lubisz.
Ogólnie to nie lubię lektur szkolnych. Niektóre są ciekawe jednak większość to totalna lipa i nie wypał. 



5. .... Nie ma go/jej już- Książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.
Te same tytuły co w punkcie 2 ;) 

6. Operacja- Książka, przy której wstrzymujesz oddech, boisz się tego co się stanie.
Takie wrażenia miałem podczas czytania "Misery" Stephena Kinga. Było tam dużo niespodziewanych wątków i dłuższe opisy zdarzeń doprowadzały mnie do lekkiego niepokoju. 



7. Pobieranie krwi- krwawa książka.
Zdecydowanie seria Igrzyska śmierci. Co prawda nie przeczytałem jeszcze Kosogłosu ale po pierwszych dwóch częściach już mogę stwierdzić że lała się tam krew, i to sporo krwi ;) 



8. Komu lekarstwo?- Książka z gorzkim zakończeniem. 
Po raz trzeci "Gwiazd naszych wina" oraz Pięćdziesiąt twarzy Greya ;) 

9. Zawroty głowy- Książka ze świetnym wątkiem miłosnym.
Może nie wszyscy się ze mną zgodzą ale według mnie jest to Christian Grey i Anastasia Steele. W pierwszej części tak tego nie widać bo cóż kończy się jak kończy ale potem ich związek przeradza się w coś pięknego <3 Tak więc zdecydowanie trylogia Greya. 



I to na tyle. Nominowanych ogłoszę na moim instagramie;). A już w środę pojawi się recenzja książki Simon oraz inni homo sapiens. Tak więc życzę wam miłego wieczoru i do zobaczenia ;3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz