środa, 31 sierpnia 2016

Ulubieńcy sierpnia

Witajcie moi kochani. Mamy koniec sierpnia, co oznacza że pora na kolejnych ulubieńców. Jutro zaczyna się szkoła tak więc z tego miejsca chciałbym życzyć wszystkim uczniom podstawówek, gimnazjum liceum jak i technikum powodzenia w tym roku szkolnym. Nie stresujcie się bo to nie warto. Ja już swoją edukacje skończyłem dawno i szczerze to cholernie tęsknie za taki co rocznym powrotem do ławki ;3. Tak więc dziś przedstawię wam propozycje moich ulubieńców. Nie przedłużając:



A) Jedzenie:
Zdecydowanie moją miłością i największym ulubieńcem z tej kategorii były lody Oreo. Serwowane są one w Burger Kingu. Stały się one moim uzależnieniem i co bym nie wyszedł na spotkanie ze znajomymi czy to sam po prostu musiałem się zatrzymać w Kingu aby je kupić <3. Ciastka oreo same w sobie są dobre ale w połączeniu z lodami to po prostu jest totalna miazga. W kuponach koszt takich lodów to jedyne 5 zł :D więc nie jest drogo ;3.


B) Picie:
Będąc niedawno w kinie zahaczyłem do sklepu alma po coś do picia. Chciałem kupić zwykłą coca cole lub pepsi. Co się okazało nie mieli tam wcale ani pepsi ani właśnie coca coli. Stop stop... mieli coca cole... ale o smaku wanilli. No więc kupiłem do spróbowania... i nie pożałowałem. W sumie smakuje jak normalna coca cola ale jednak czuć ten dodatek wanilli. Naprawdę jest przepyszna ;3. Ceny dokładnie nie pamiętam ale koszt takiej puszki to ok. 3 zł


C) Filmy i seriale:
Niestety w tym także miesiącu nie zdobyłem się na obejrzeniu ani jednego serialu. Będę musiał to nadrobić i to już niedługo. Za to ja jestem miłośnikiem filmów więc tak jak co miesiąc mam wam ich do zaoferowania pełno ;3:

- "Dirty Dancing" film mojego dzieciństwa, po prostu kocham go oglądać :D. 



- "Batman: Początek"- przyznaje się bez bicia. Pierwszy raz oglądałem nową serie o batmanie. Nie wiem dlaczego tak się stało ale naprawdę nie kłamie xD. 



- "Mroczny rycerz"- kontynuacja Batmana, gdzie wystąpił wspaniały i niepowtarzalny Joker <3
(wiem jest jeszcze trzecia część ale niestety nie zdążyłem jej obejrzeć.. obiecuje że postaram się ją nadrobić jak najszybciej). 



- "Łatwa dziewczyna"- film o dziewczynie, która jednym kłamstwem zyskała w szkole popularność... jak i wielki hejting ;). 



- "Legion samobójców"- na tym filmie byłem w kinie ze znajomymi. Wielki ukłon dla Jareda Leto za role Jokera <3 Po prostu rozpierniczył system ;3



- "Piękne istoty"- mega mi się ten film spodobał, chociaż końcówka mnie załamała. 



- "Witajcie w dżungli"- uwielbiam i ten film i samego Dwayne'a The Rocka <3




- "Straszny film 3"- haha najlepsza seria parodii horrorów :D Nikt jej nie przebije xD



- "American Pie"- najlepsza komedia cóż o tematach tabu xD I ten słynny tekst na podryw który rozpierdala mnie za każdym razem gdy to oglądam... zresztą przetłumaczcie sobie to sami xd. 



- "To tylko seks"- mój ulubiony film z Justinem Timberlake'm i Milą Kunis ;3



- Ostatni na dziś film czyli "Zabójcze ciało"- świetna rola Megan Fox *_* 


D) Książki:
Niestety z książek mam wam do polecenia tylko dwa tytuły ponieważ zrobiłem sobie lekką przerwę od czytania ale i też zakupiłem dużo nowych ;):

- Becky Albertalli- "Simon oraz inni homo sapiens"- świetna książka o tematyce homosexualizmu. Jej recenzje możecie przeczytać na moim blogu klikając w ten link ;) Recenzja ;)


- Alice Montgomery- "Jamie Dornan-Wszystkie jego twarze"- jest to oficjalna, świetnie napisana biografia Jamiego Dornana znanego z Pięćdziesięciu Twarzy Greya. Opisuje ona jego życie i dzieciństwo i jak z początkującego modela stał się mega światową gwiazdą. 


E) Muzyka:
Pora na moją ulubiona kategorie czyli playlista muzyczna ;3 W tym miesiącu wysłuchiwałem wielu wielu piosenek. Tak więc rozpoczynając:

- Years&Years- Communion (Album)- Jest to najlepszy album jaki wydali :D 



- Jessica Sutta- Show me- hit moich corocznych urodzin ;3




- Troye Sivan- Blue Neighbourhood Trillogy- te piosenki są tak świetne a wideo cudowne a zarazem smutne <3 




- Lil Wayne, Wiz Khalifa & Imagine Dragons w/Logic & Ty Dolla $ign ft. X Ambassadors- Sucker of pain- chłopaki zrobili kawał dobrej roboty 




- Grace ft. G-Eazy- You don't own me




- Twenty one pilots- Heathens




- Megan Trainor- Me Too- haha teledysk jest tak świetny i bardzo do mnie przemawia ;P




- Nicki Minaj- Super Bass- jedyna jej piosenka której tekst mogę wyśpiewać z zamkniętymi oczami




- Mans Zelmerlow- Cara Mia- o jezu słuchałem tego na okrągło jako młodzieniec :D świetna nuta ;3




- Beyonce- Halo- usłyszałem to kiedyś będąc w galerii na zakupach i mega mnie wkręciło ;3 Przepiękna piosenka <3




- Alan Walker- Faded (Restrung)- wiem, że ta piosenka już pojawiła się w moich ulubieńcach ale zakochałem się w tej wersji gdzie słychać pianino i skrzypce <3 Posłuchajcie a sami się przekonacie ;3




A teraz moi dwaj totalni ulubieńcy muzyczni <3:

- Justin Bieber ft. Major Lazer- Cold Water- nie mam słów jest po prostu genialna <3




- Justin Bieber ft. Dj Snake- Let me love you- Mega, mega i jeszcze raz mega :D




I to by było na tyle. Mam nadzieje że ulubieńcy wam się spodobali. Jeżeli tak zostawcie po sobie komentarz. Przypominam również o akcji blogowe back to school. Do 5 września czekam na pytania oznaczone #backtoschool na moim asku @kuba01031996. Odpowiedzi na te pytania zamieszczę już 6 września. Tak więc ja się z wami już żegnam i życzę moim wszystkim czytelnikom miłego wieczoru ;3. Trzymajcie się buziaczki ;33333. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz