poniedziałek, 6 czerwca 2016

Social Media Book Tag

Elo kochani. Pora na kolejny tag, który znalazłem na jednym z blogów i postanowiłem go tutaj napisać. Otóż każdy z nas na co dzień używa social mediów nałogowo. 24 h 7 dni w tygodniu. Dzisiejsza notka jest oparta na tematyce książkowej. Tak więc rozpoczynając:


Twitter- Ulubiona krótka książka:
Myślę, że moją ulubioną krótką przeczytaną książką był Mały Książę. Tą książkę potrafiłem przeczytać dwa lub trzy razy w ciągu jednego dnia. I mimo, że ma dużo obrazków to i tak świat Małego Księcia jest dla mnie czymś cudownym. Książka zawiera dużo jak dla mnie mądrych tez i rozważań życiowych. Wiem, że wyszła nowa wersja filmu, jednak nie miałem okazji jeszcze jej obejrzeć. 




Facebook- Książka, którą czytał każdy i poczułeś presję, by ją przeczytać: 
Rzadko zdarza się abym miał wahania co do wyboru książki, którą chce przeczytać. Jednak gdy wziąłem do ręki "Gwiazd naszych wina" no to przez parę sekund pomyślałem: "Kurcze, przecież każdy to już czytał i są już spojlery jak to się wszystko skończyło itp.". Ale ja nie kieruję się opinią innych ani innymi więc i tak wziąłem ją do domu ;). Oczywiście potem z niecierpliwością czekałem na film w internecie, aby go obejrzeć ;3. 




Tumblr- Książka, którą przeczytałeś, zanim było to popularne:
Niestety nie przypominam sobie, aby taka książka, kiedykolwiek mi się natrafiła ;). 

MySpace- Książka, którą nie pamiętasz, czy ci się podobała, czy nie:
Mam na swojej półce "Tajemniczy ogród", którą szczerze nie wiem czemu ale nie czytałem XD. Może to dlatego, że dziewczynka na okładce lekko mnie przeraża ;P (haha)


Instagram: Książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie:
Nie książka, ale seria książek do której powrócę w zapowiadające się wakacje 2016. Gdy zakupiłem Rozkaz Zagłady, byłem mega szczęśliwy, że udało mi się za własne pieniądze zakupić całą serie Więźnia Labiryntu <3. 




YouTube- Książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć:
Może nie i książka ale bardziej fanfiction. Mam tu oczywiście na myśli Dangera ;). Oczywiście z tymi samymi aktorami, którzy występują w fanfictiomie. #ILoveJustin



GoodReads- Książka, którą polecasz wszystkim:
Wszystkim czytającym oczywiście polecam całą trylogie Więźnia Labiryntu oraz jej prequel, sage Dom Nocy oraz sagę Dary Anioła ;). 



A na zakończenie mój ukochany serialowy Alec XD ;3 


To by było na tyle. Oczywiście oznaczonych ogłoszę na instagramie. Trzymajcie się cieplutko, myślę, że za niedługo wrócę tu do was z nową notką ;3. Do zobaczenia Nocni Łowcy <3. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz