wtorek, 14 lutego 2017

Walentynkowy TAG

Wesołych Walentynek kochani :D !!!. Tak tak dziś mamy święto zakochanych. Jak dla mnie to święto nie zostało przemyślane do końca bo kochać powinno się przez całe życie a nie raz w roku ;). Każdy obchodzi ten dzień inaczej, inni marudzą inni się cieszą. A jak ja je obchodzę. Cóż jak każdy normalny dzień. Jednak mam nadzieje że chociaż Kamil się dziś do mnie odezwie <3. Ostatnio biedak strasznie zachorował i cholernie się o niego martwię :(. Ale no nic. Zapraszam was do lektury moich odpowiedzi na pytania dotyczące Walentynek:


1. Co myślisz o Dniu Zakochanych?
No tak jak napisałem powyżej, jest to dla mnie głupota. Jak już kochać to przez całe życie.

2. Jaki jest twój walentynkowy przysmak?
Spaghetti bolognese. Akurat dziś miałem na obiad.


3, Słodkie serduszka czy truskawki w polewie czekoladowej?
Zdecydowanie truskawki w polewie czekoladowej. Uwielbiam *_*.


4. Jakie były Twoje najlepsze Walentynki?
Najlepsze to spędzone z moim skarbem <3.

5. Jakie filmy wolisz oglądać w Walentynki?
Pewnie Pięćdziesiąt Twarzy Greya ale oglądałem ostatnio więc dziś zdaje się na propozycje w telewizji.

6. Do jakiej restauracji chciałbyś pójść na Walentynki?
Do McDonalda haha XD

7. Co byś zrobił na idealne Walentynki?
Myślę, że zabrałbym swojego ukochanego na kolację do jakieś restauracji a potem jakiś spacerek po parku ;).

8. Czerwone czy różowe usta na Walentynki?
Nie maluje ust więc nie wiem ale chyba każdy wybrałby czerwone

9. Idealny outfit na Walentynki?
Nie za bardzo elegancki ale wygodny aby chłopak czuł się dobrze ;)


10. Ręcznie robione czy zakupione w sklepie prezenty?
Ważne aby prezent był od serca, bez znaczenia czy robiony ręcznie czy kupiony w sklepie.

11. Idealna fryzura na Walentynki?
U chłopaka lekko zgolone po bokach i postawione lekko na żel do góry.


12. Jeżeli mógłbyś wybrać celebrytę jako swoją walentynkę, kto by to był?
Oczywiście że ten pan powyżej xD.

13. Gdzie w tym roku spędzisz Walentynki?
Przesiaduje w domu i czekam na skarbka aż wróci z pracy <3.


14. Kino czy kolacja?
Preferuje kolacje a jako plan awaryjny kino.

15. Kwiaty czy czekoladki?
Kwiaty i czekoladki :D

16. Miś czy biżuteria?
Myślę, że biżuteria byłaby idealnym prezentem. 

To by było na tyle. Jeszcze dziś pojawi się druga notka dotycząca Walentynek. Mam nadzieję że ta wam się spodobała ;). Na koniec życzę wam abyście ten dzień spędzili jak najlepiej nawet jeżeli nie posiadacie swojej drugiej połówki. Kochajcie się mocno <3 i do zobaczenia niebawem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz