piątek, 3 lutego 2017

Ulubieńcy Stycznia 2017

Hej hej skarby. Za sobą mamy pierwszy miesiąc 2017 roku co oznacza, że kontynuuje co miesięczne notki na temat ulubieńców. Poprzez liczbę wyświetleń z zeszłego roku bardzo dobrze przyjęliście tą wersję tak więc czemu jej nie kontynuować ;). Prawdę mówiąc styczeń przeleciał mi jak na zawołanie. Dlatego też nie ma za dużo tych ulubieńców. Ale nie zanudzając zapraszam was do dalszej lektury:


A) Seriale:
Jak widzicie tych ulubieńców rozpoczynam od seriali. Niczego dobrego nie miałem wam niestety do polecenia. Jednak w tym miesiącu naoglądałem się o dziwo wielu naprawdę dobrych seriali, których kontynuuje do dzisiaj. Ale po kolei:

-"Teen Wolf" Sezon 6A- Jeden chyba z najlepszych jak dotąd sezonów pełen zwrotów akcji. A nie jest to jeszcze cały, dopiero minęła połowa. 6B został zapowiedziany na wakacje. Ten sezon jest pełen niespodzianek dlatego cholernie polecam wam go obejrzeć.



-"Shadowhunters" Sezon 2- Nocni Łowcy powracają z dużo większą siłą oraz nowymi problemami.



-"SKAM"- O tym serialu mówią wszyscy zarówno w realu jak i w internecie. A dlaczego? Bo jest po prostu GENIALNY. Nie ma chyba innego słowa opisującego go. Jest to norweski serial opowiadający o problemach zwyczajnych nastolatków w codziennym życiu jak i w sieci. Każdy sezon (a jest ich na razie 3) opowiada historię jednego z bohaterów. Mi najbardziej spodobał się sezon 3. A czemu? A to już musicie przekonać się sami ;).



-"Pamiętniki Wampirów"- Jeden z najlepszych seriali fantazy moim zdaniem. Obecnie w toku trwa 8 i ostatni już sezon, a ja dopiero co zacząłem trzeci.



B) Filmy:
Pora na dawkę naprawdę dobrych filmów obejrzanych przeze mnie:

-"Zmierzch"- Tak wiem chyba już każdy go zna, jednak no zgódźcie się innego tak świetnego filmu o wampirach nie znajdziecie ;). A Robert Pattinson podbija tu moje serce.



-"Niezgodna"- Chyba tu nie muszę się wypowiadać na temat tego że filmu.



-"Woda dla słoni"- Kolejny świetny film z udziałem naszego Edwarda ze Zmierzchu. Ciekawostka: Robert wymawia tutaj parę zdań po polsku :D.



-"Sylwester w Nowym Yorku"- Nie wiem dlaczego ten film dali w styczniu zamiast w Sylwestra. Fabuła rozgrywa się właśnie 31 grudnia w Nowym Yorku w jednej z najpopularniejszych ulic czyli Times Square. Film jest pełen świetnych aktorów poczynając od Zac'a Efrona a kończąc na wokaliście zespołu Bon Jovi.



-"Burleska"- Jezu jak ja kocham ten film i śpiew Christiny Aguilery <3.



C) Książki:
Dość mało przeczytałem w tym miesiącu książek. Było to spowodowane moim lenistwem, jednak naprawdę zmotywuje się do czynnego czytania. A o to dwa jak dla mnie świetne tytuły do polecenia wam:

-Rainbow Rowell-"Nie poddawaj się"- Jeżeli czytaliście powieść Fangirl to obowiązkowo powinniście doczytać i również tą.


-Anna Todd-"Imagines"- Jeżeli natomiast kochacie tak samo fanfictiony jak ja, to i tą pozycję powinniście mieć w swoich rękach.


D) Muzyka:
No i pora na ostatnią już kategorię czyli styczniową playlistę muzyczną:

-Matthiew Koma- "Kisses Back"- Nowość na rynku muzycznym, cholernie wpada w ucho.




-One Direction-"You&I"- Mimo, iż nie jestem ich fanem to głos Harrego jest tutaj przepiękny.




-Paramore-"Decode"- Najlepsza piosenką z soundtracku filmu "Zmierzch"




-Justin Bieber-"Company"- Mój totalny ulubieniec, słucham tego na okrągło.




-Steve Aoki ft. Louis Tomlinson- "Just hold on"- Zajebista piosenka z cudownym tekstem napisana w hołdzie dla mamy Louisa, która niestety przegrała walkę z rakiem pod koniec 2016 roku.




-The Weeknd-"Starboy"- Z początku za nią nie przepadałem jednak cholernie mnie wkręciła.




No cóż, to by było na tyle. Mówiłem, za dużo ulubieńców się tutaj nie zebrało, jednak i tak myślę że notka wam się spodoba. Dziękuje jeszcze raz wszystkim, którzy docenili tą serię i życzę wam udanego popołudnia oraz do zobaczenia wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz