środa, 25 stycznia 2017

TAG: Mój pierwszy raz

Hej, hej kochani. Witam was po mojej małej nieobecności. Dzisiaj przychodzę do was z dość ciekawym tagiem a mianowicie tematem jest: Mój pierwszy raz. I nie nie chodzi to o to co sobie właśnie pomyśliliście ;). Ale nie zanudzając was dłużej po prostu rozpocznijmy:


1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
Hah zależy czy chodzi o dziewczynę czy chłopaka. No cóż, z moją pierwszą dziewczyną Michaliną kontakt lekko się urwał, czasem do mnie napiszę ale naprawdę rzadko, a jeżeli chodzi o mojego pierwszego chłopaka no to tutaj wole nie wypowiadać się ponieważ nie chcę psuć sobie humoru.

2. Jaki był Twój pierwszy napój alkoholowy?
Moim pierwszym napojem alkoholowym był drink xD.


3. Jaka była Twoja pierwsza praca?
Była ona typowo wakacyjna a mianowicie rozdawałem ulotki. No cóż zysku z tego za wielkiego nie było ale jakieś pieniążki do ręki wpadały.

4. Jaka była pierwsza osoba, która dziś do ciebie napisała?
Kumpela, z zapytaniem się wpadnę dziś do niej.

5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałeś?
Był to oczywiście mój chłopak Kamil <3

6. Gdzie po raz pierwszy leciałeś samolotem?
Nigdy nie leciałem samolotem i szczerze nie zamierzam.


7. Gdzie po raz pierwszy zostałeś na noc?
Po raz pierwszy jako dzieciak nocowałem u mojego przyjaciela Filipa :D.

8. Kto był pierwszą osoba, z którą dziś rozmawiałeś?
Gadałem chwilę z mamą, gdy wróciła z pracy.

9. Co było pierwszą rzeczą, jaką dzisiaj zrobiłeś?
Pierwsze, co zrobiłem zaraz po przebudzeniu się to skorzystałem z wc ;).

10. Kogo koncert był Twoim pierwszym?
Moim pierwszym koncertem na jaki poszedłem był to zespół Room 94 w Poznaniu w klubie Blue Note.


11. Pierwsza złamana kość? 
Moim pierwszym złamaniem była ręka, w wyniku wypadku.

12. Pierwszy piercing? 
Tunel w lewym uchu.

13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałeś?
Nigdy, nigdzie nie byłem za granicą ;).

14. Film, który pierwszy przychodzi Ci do głowy?
Więzień Labiryntu

15. Pierwsza uwaga w dzienniczku?
Za zbyt głośne rozmawianie na lekcji XD. Haha.

Więc, to by było na tyle. Mam nadzieję że ten krótki tag wam się spodoba ;). Obiecuje że notki będą pojawiały się dość regularnie jednak wiadomo każdy człowiek ma dużo spraw na głowie. Trzymajcie się cieplutko i do zobaczenia ;3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz