środa, 22 lutego 2017

Mój mini Bookshelf Tour 2017

Witajcie kochani w ten ponury deszczowy dzień. No chyba że u was świeci słońce, po Poznań opanowała wielka ulewa ;/. Dziś przychodzę do was z pierwszą notką, w której przedstawię wam moją mini biblioteczkę. Jest to tak zwany Bookshelf Tour. Wielu book tuberów chwali się swoimi zdobyczami w filmikach, więc pomyślałem, czemu nie napisać o tym tutaj. Mam jednak niewiele książek. W ciągu 2, 3 lat udało mi się zdobyć raptem 27 pozycji. Może i to nie wiele ale to dobry początek. Book tuberzy tak naprawdę kupują wszystkie książki, które wyjdą w sprzedaży (co jest dla mnie stratą pieniędzy) lub dostają je za darmo ze względu na współpracę z wydawnictwami. Szczerze to nie dla mnie. Ja kupuje książki takie, które wiem że chce przeczytać lub które mnie zaciekawią. No ale dosyć o mnie. Jeżeli jesteście zaciekawieni, jakie książki znajdują się w mojej biblioteczce to czytajcie dalej ;):



Sylwia Day- "Rozkosze nocy" Wydawnictwo: AKURAT. 


Stephen King- "Joyland" Wydawnictwo: Prószyński i S-ka. 


"Misery" Wydawnictwo: Prószyński i S-ka. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niekompletna trylogia Greya: E.L James- "Grey" czyli Pięćdziesiąt Twarzy Greya oczami Christiana Greya Wydawnictwo: Sonia Draga.


"Pięćdziesiąt Twarzy Greya" Wydawnictwo: Sonia Draga. Okładka w wersji filmowej.


"Ciemniejsza Strona Greya" Wydawnictwo: Sonia Draga. Okładka w wersji filmowej.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lois Lowry- "Dawca" Wydawnictwo: Galeria Książki.


Becky Albertalli- "Simon oraz inni homo sapiens" Wydawnictwo: Papierowy Księżyc.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niekompletna seria Harry Potter: J.K Rowling- "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" Wydawnictwo: Media Rodzina.


"Harry Potter i Czara Ognia" Wydawnictwo: Media Rodzina.


"Harry Potter i Przeklęte Dziecko" Część pierwsza i druga, pierwsze wydanie scenariusza Wydawnictwo: Media Rodzina.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rachel Hawthorne- "Blask księżyca" Wydawnictwo: AMBER.


Cassandra Clare- "Miasto Niebiańskiego Ognia" Wydawnictwo: MAG

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niekompletna seria Dom Nocy: P.C Cast and Kristin Cast- "Osaczona" Wydawnictwo: Książnica.


"Przeznaczona" Wydawnictwo: Książnica.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Książki autorki Anny Todd: "Before- Chroń mnie przed tym czego pragne" Historia miłości #Hessa według Hardina Wydawnictwo: OMG Books.


"Imagines" Fan fiction z Tobą w roli głównej Wydawnictwo: OMG Books.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Moja najukochańsza seria James'a Dashnera: "Więzień Labiryntu" Wydawnictwo: Papierowy Księżyc. Okładka w filmowej wersji.


"Próby Ognia" Wydawnictwo Papierowy Księżyc.


"Lek na śmierć" Wydawnictwo Papierowy Księżyc.


"Rozkaz Zagłady" Prequel Wydawnictwo: Papierowy Księżyc.


"Kod Gorączki" Wydawnictwo: Papierowy Księżyc.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jojo Moyes- "Zanim się pojawiłeś" Filmowa okładka Wydawnictwo: Świat Książki


Rainbow Rowell- "Nie poddawaj się" Wydawnictwo: Harper Collins.


Alice Montgomery- "Jamie Dornan- Wszystkie jego twarze" Biografia Wydawnictwo dolnośląskie.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dwa moje ulubione biografie: Justin Bieber- "Pierwszy krok ku wieczności: Moja historia" Wydawnictwo: In Rock.


5 Seconds of Summer- "Hej, załóżmy zepsół" Wydawnictwo: In Rock.


Uff. dotarliśmy już do końca. Obiecuje że bookshelf tour będzie aktualizowany, gdy tylko dojdą nowe książki ;). A w między czasie jeżeli ten wam się podobał zostawcie po sobie komentarz i koniecznie napiszcie, jakie wy posiadacie książki w swojej kolekcji. Buziaki i do zobaczenia ;3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz