czwartek, 30 marca 2017

#TAG I AM THE READER

Witajcie kochani. Na samym wstępie chciałbym was przeprosić za moją dość długą nieobecność na blogu ale postanowiłem zrobić sobie przerwę. Była ona spowodowana tym że ostatnio dużo w moim życiu się działo do tego miałem przygotowania do mojej imprezy urodzinowej plus odbywałem praktyki. Obiecałem sobie jednak, że wrócę tu do was i notki będą regularnie. Naprawdę od teraz biorę się w garść dla was moich czytelników. Jeżeli chodzi zaś o ulubieńców bo wiem że nie było ich w lutym będą one jutro razem połączone z ulubieńcami marca. Notka z moimi prezentami urodzinowymi będzie zaś za niedługo ;). A dziś przychodzę do was z kolejnym książkowym tagiem, który mnie zaciekawił na blogu u Volusequat. Tak więc nie przedłużając rozpoczynamy:


1. Wybierz jedno słowo, które opisuje bycie czytelnikiem.
Przywiązanie. Dlaczego akurat to słowo? Ponieważ tak bardzo przywiązujemy się do czytanej książki, że nic innego wokół nas, nas nie interesuje.

2. Jaka jest pierwsza książka, którą pokochałeś?
W dzieciństwie bardzo uwielbiałem czytać bajki a najbardziej wtedy pokochałem przygody Kubusia Puchatka hehe xD.


3. Twarda oprawa czy miękka?
Praktycznie większa część moich książek na mojej półce jest w miękkiej okładce. Mimo iż szybko się niszczą (zależy kto jeszcze i jak o nie dba) to i tak nic do nich nie mam. Tak samo nie mam nic do twardych opraw.


4. Jak czytanie ukształtowało Twoją osobowość?
Na pewno inaczej patrzę teraz na otaczający mnie świat. Do tego poprzez czytanie książek poznaje również innych czytelników, z którymi mogę podzielić się swoją opinią.

5. Jaką książkę czytasz, gdy potrzebujesz pocieszenia?
Przeważnie wtedy nie sięgam po żadną książkę z mojej półki tylko oglądam śmieszne filmiki w internecie.

6. Dzięki komu jesteś czytelnikiem?
Dzięki samemu sobie. Już od dziecka dużo czytam, mama kupowała mi mnóstwo bajek dla dzieci oraz gazet z samochodami. Od jakiś paru lat kupuje sobie sam książki, które sam wybieram.

7. Opisz swoje wymarzone miejsce do czytania.
W moim pokoju mam różne miejsca gdzie czytam. Przeważnie jest to kanapa na której śpię bądź w ciepłe dni siadam na parapecie przy oknie. A moim wymarzonym miejscem na czytanie jest ogródek, gdzie leżałbym sobie na hamaku, lub w domku na drzewie :D.


8. Jaka książką zmieniła Twoje zachowanie lub Twoje spojrzenie na świat.
Oj, jest wiele takich książek, nie potrafię wymienić chociaż jednej.

Mam nadzieje, że taki krótki tag wam się spodobał. Nominowanych do niej oznaczę w osobnym zdjęciu na instagramie. Jutro natomiast zapraszam was na ulubieńców lutego oraz marca :). Myślę, że cieszycie się z mojego powrotu ;3. Do zobaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz