piątek, 31 marca 2017

Ulubieńcy Lutego i Marca 2017

Hejka kochani :3. Dziś mamy koniec marca więc tradycyjnie przychodzę do was z nowymi ulubieńcami. Ci będą podwójni, ponieważ dołączam tutaj również miesiąc luty. Jak wiecie zrobiłem sobie przerwę ale wracam do was i obiecuje, że notki będą pojawiały się częściej. Co do wstępnych ogłoszeń to jutro trzymajcie za mnie cholernie kciuki, ponieważ mam pisemne oraz praktyczne zaliczenie z kursu, do którego teraz chodzę. Mam nadzieje, że zdam, chociaż cholernie się denerwuje. No nic ja już was nie zanudzam i zapraszam na ulubieńców lutego oraz marca:


A) Jedzenie:
W ciągu tych dwóch tygodni moją największą miłością do jedzenia stało się Oreo. I to przeważnie wszystkie jego rodzaje. Dziękuje tej osobie co stworzyła te ciasta bo są one mega przepyszne a wiecie że najlepsze są z lodami i czekoladą :D.


Chyba każdy kocha masło orzechowe. Ja jednak pokochałem je od niedawna <3. Praktycznie nie ma dnia w którym bym go nie jadł. Najbardziej smakuje na kanapce :D. 


B) Seriale:
Pierwszym serialem, w który mega się wkręciłem jest to "Riverdale" Serial opowiada o tajemniczym miasteczku Riverdale, w którym dochodzi do zabójstwa nastolatka. Jego przyjaciele próbują odkryć zabójce Jasona. Z odcinka na odcinek serial staje się jeszcze bardziej interesujący i tajemniczy a wydarzenia skomplikowane. Bardzo gorąco polecam zwłaszcza, że gra tutaj mój ulubiony aktor z serialu dzieciństwa "Nie ma to jak statek" czyli Cole Sprouse- jeden z bliźniaków.



Drugim takim serialem jest polski kryminał kostiumowy produkcji TVN- "Belle Epoque". Opowiada on historie Krakowa w 1904 roku, w której dochodzi do serii zabójstw. Główny bohater serialu, Jan Edigey- Korycki wraca do rodzinnego Krakowa, by rozwikłać zagadkę zabójstwa swojej matki. Pomaga mu w tym dawny przyjaciel Henryk Skarżyński, oraz jego siostra Weronika, którzy prowadzą pierwsze laboratorium kryminalistyczne w Galicji. Podczas pobytu w Krakowie, Jan spotyka swoją dawną i nieszczęśliwą miłość- Konstancję. Serial przeznaczony dla fanów kryminałów ;).  Główną rolę Jana gra Paweł Małaszyński. 


C) Filmy:
Bez dawki dobrych filmów nie byłoby tych ulubieńców ;D:

-"Need For Speed"- drugi po Szybcy i Wściekli genialny film o wyścigowych samochodach. 


- "Ciemniejsza Strona Greya"- naprawdę genialna część trylogii E.L James. Chyba jak dotąd najlepiej zekranizowana. Już nie mogę doczekać się jej finału. 


- "Postrach Nocy"- remake kultowego horroru z 1985 roku o tym samym tytule. Genialna rola Collina Farrella <3. 


- "Saga Zmierzch: Księżyc w nowiu"- co tu dużo mówić, każdy kocha tą sagę i każdy kochać będzie ;). 


D) Książki:
Moje uzależnienie każdego miesiąca. Mimo iż nie czytam ich z miesiąca na miesiąc dużo to i tak zawsze znajdą się ciekawe tytuły do ogarnięcia:

- "Dziennik Bridget Jones"- książka napisana w formie dziennika, ciekawa, zabawna. 


- "Piąta Fala"- Bezkresne Morze"- kontynuacja części pierwszej, również ciekawa i zaskakująca.


- "Ujawniona"- przedostatnia część 12 tomowej sagi Dom Nocy. Z początku nudząca lecz z dalszym rozwojem akcji zaczyna być ciekawie.


E) Muzyka:
Najlepsza kategoria każdych ulubieńców. Oto moja playlista lutowa i marcowa:

- Ariana Grande ft. Future - "Everyday"- Totalny sztos, teledysk również świetny.



- Shawn Mendes - "Treat you better"- kolejna świetna piosenka Shawna <3.



- Margaret - "Heartbeat"- Uwielbiam tą piosenkę, miałem okazję być na koncercie Margaret i cudownie ją zaśpiewała.



- Machine Gun Kelly ft. Camila Cabello - "Bad Things"- Uwielbiam tekst tej piosenki. 



- Troye Sivan ft. Betty Who - "Heaven"- Przepiękna piosenka i teledysk do niej <3. 



- Selena Gomez - "Slow Down"- Mimo iż jej mega nie lubie to cholera piosenki to robi dobre. 



Z mojej strony byłoby to na tyle. Standardowo zostawcie po sobie komentarz czy post wam się podobał. Mam nadzieje, że cieszycie się z mojego powrotu. Na dziś się z wami żegnam i do zobaczenia wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz