środa, 5 kwietnia 2017

TAG: Czego jeszcze o mnie nie wiecie?

Hej, hej kochani. Za oknem no cóż, zimno i ponuro, już niestety nie jest tak ciepło jak było. A ja dziś przychodzę do was z kolejnym tematycznym tagiem. Dziś dowiecie się rzeczy, o których nie mieliście pojęcia na mój temat. Ale zanim do tego przejdziemy oficjalnie zapowiadam wam, że już niedługo na moim blogu będzie Book Haul co będzie wiązało się z aktualizacją mojej biblioteczki. Od czasu zamieszczenia mojego pierwszego bookshelf tour'u zdążyłem zaopatrzyć się w parę nowych książek jednak aby przygotować dla was ten book haul potrzebuje jeszcze dwóch książek do kupienia ;). Tak więc jak na razie jest to moja krótka zapowiedź a teraz zapraszam was na tag:



1. Nie wiecie, że czasem bywam......


..... dość nadpobudliwy. Wkurzam się o wszystko i przeważnie wtedy nie mam humoru, do nikogo się nie odzywam. Staram się to zapobiegać, licząc po cichu do 10 i po tym od razu się uspokajam.

2. Straszliwie boję się.....


..... dużych pająków. Tak to nie jest żart. Mega brzydzę się pająkami tych większych rozmiarów. Z małymi jest jeszcze ok jednak gdy widzę te większe, uciekam jak najdalej xD.

3. Mam obsesje na punkcie.....


..... porządku. Nienawidzę bałaganu, nie wiem jak wy ale ja nie potrafię żyć w pokoju gdzie jest totalny syf. Wszystko staram się mieć idealnie poukładane tak jak chce. Jeżeli już coś dostaje to o to dbam ;).

4. Nie wytrzymałbym bez.....


..... telefonu, laptopa i telewizji. Zwariowałbym gdybym miał wytrzymać jakiś miesiąc bez tych rzeczy. Internet jest teraz podstawową formą komunikacji oraz odnajdywania informacji. Wiadomo nasi rodzice żyli w czasach gdy nie było tego wszystkiego na świecie, jednak teraz z roku na rok nasz świat staje się domeną technologii.

5. Mógłbym mieć nawet 1000.....


..... koszulek, par butów, par bielizny, par spodni oraz książek ;). Uwielbiam robić zakupy, zawsze gdy jestem gdzieś na mieście czy w galerii to praktycznie zawsze coś kupię, czy to nową książkę czy jakiś nowy ciuszek, parę butów. Moja szafa jeszcze trochę a będzie tak zapełniona, że nie będę w stanie jej domknąć.

6. Ślub na pewno wezmę zanim skończę.....


...... 30 lat. Marzy mi się ślub w wieku 25 lub 26 lat ;).

7. Oczy mi wychodzą, kiedy widzę.....


...... moje ulubione jedzenie :D.

8. Najgorsza rzecz na świecie to.....

..... IPhony. To najgorsze gówno jakie istnieje na tym świecie. Po prostu ma je już chyba każdy. A najgorsze że co roku wychodzą coraz to nowsze modele co wiąże się z coraz to większymi kosztami. No cholera wydać na głupi telefon 3500 zł, który i tak po pół roku użytkowania się niszczy?. Debilizm totalny.

9. Nienawidzę.....


...... gdy nic mi nie wychodzi. Czasem mam takie dni, w którym kompletnie na niczym nie mogę się skupić i wkurzam się o byle co.

10. Zakupy to dla mnie.....


..... coś co robię na co dzień ;).

11. Zdarza mi się.....


..... popadać w depresje....

12. Zawsze muszę mieć przy sobie.....


.... telefon, laptopa, dobrą książkę i.... OREO.

13. Nie lubię, gdy ktoś....


..... krytykuje kogoś, nawet go nie znając. Zaczepia słabszych i bije ich.

14. Najgorsza rzecz, jaka mi się przytrafiła to.....

.... wydać praktycznie połowę swojej wypłaty i kieszonkowego w jeden dzień. Do teraz nie wiem jak ja to zrobiłem O.o.

15. Jestem typowym....

..... zwykłym 21-letnim chłopakiem, mającym normalne życie, zajebistych znajomych i w porządku rodziców.

16. Przepadam za.....


..... pizzą, masłem orzechowym i OREO <3.

Na tą chwilę to by było na tyle, myślę że ten tag wam się spodoba. Jeżeli tak to standardowo zostawcie po sobie komentarz ;). Ja się z wami żegnam i do zobaczenia już niedługo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz