piątek, 28 kwietnia 2017

Ulubieńcy Kwietnia

Dzień doberek moi czytelnicy. Mamy koniec kwietnia, a co oznacza, że pora na ulubieńców miesiąca. Pisząc dla was tą notkę zajadam się moim ulubionym do teraz KitKatem z masłem orzechowym :D. Zanim zaczniemy dziś swoją premierę miała najnowsza piosenka z udziałem Justina Biebera "Im The One". Przesłuchajcie jej bo jest po prostu zajebista, piosenka jak i teledysk w którym w końcu wystąpił sam Justin. Miło jest zobaczyć go w wideo. Na dole zostawiam wam odnośnik do przesłuchania, a tym czasem zapraszam was na dzisiejszych ulubieńców kwietnia ;):


A) Jedzenie: 
Moim totalnym ulubieńcem jeżeli chodzi o jedzenie w tym miesiącu zdecydowanie był to...... Popcorn karmelowy. Przeważnie zawsze gdy idę na jakikolwiek film do kina kupuje sobie właśnie ten popcorn, ponieważ nie oszukujmy się jest najlepszy w smaku <3. 


B) Picie: 
Jeżeli zaś chodzi o picie kocham herbaty z Liptona. Te mrożone jak najbardziej a ostatnio pokochałem smak Peach Ice Tea

C) Filmy i Seriale:
Pozwólcie, że ta kategorie rozpocznę od serialów bo jest co wam polecić:

- 13 Powodów (w oryginale 13 Reasons Why )- Serial zrobił totalną furorę wśród nastolatków. "Istnieje 13 powodów śmierci Hannah a TY jesteś jednym z nich"... 




- Skam (Season 4)- Bohaterką ostatniego już niestety sezonu jest Sana. Po samym zwiastunie możemy spodziewać się różnych zwrotów akcji :D. 



- Famous in Love- nowy serial z udziałem Belli Thorne, której nie darzę sympatią. Serial jednak zapowiada się być spoko. Opowiada on o dziewczynie imieniu Paige, która przyjeżdża na casting to nowego filmu i wygrywa go. Jej świat od tej pory zmienia się a Paige poznaje tajemnice show biznesu. 



Ok pora teraz na filmy:

- "Był sobie pies"- przepiękny film o czworonogu imieniu Bailey, który rodząc się na nowo szuka swego celu w życiu. 



- "Szybcy i Wściekli 8"- Na ten film po prostu musicie się wybrać. Tego nie możecie przegapić :D. 


- "Piękna i Bestia"- Cudownie odwzorowany bajką z mojego dzieciństwa film z Emmą Watson jako Bellą. Pozycja dla fanów starych utworów Disneya <3. 



- "Król Lew" (cz.1 i 2) - czyli absolutny powrót to dzieciństwa. Tak właśnie spędzałem swoje święta wielkanocne śpiewając Hakuna Matata :D. 




- "Terminator: Genisys"- Obejrzałem z ciekawości i spodobał mi się. Naprawdę gorąco polecam fanom terminatora ;). 



D) Książki: 
No cóż w tym miesiącu nie tylko zaszalałem z kupnem nowych książek ale i też z ilością ich przeczytanych:

- Paula Hawkins- "Dziewczyna z Pociągu"- Dosyć ciekawa książka, trzymająca w napięciu do ostatniej strony. 


- Marek Bukowski i Maciej Dancewicz- "Najdłuższa noc"- Książka dla fanów serialu "Belle Epoque" który finał sezonu (mega szokujący) miał miejsce nie tak dawno w telewizji. 


- W. Bruce Cameron- "Był sobie pies"- Książka zarówno cudowna jak i film o którym wspomniałem powyżej ;). 


- Jay Asher- "13 powodów"- Mimo, że odbiega trochę od serialu to i tak warto ją przeczytać. 


- J.K Rowling- "Baśnie Barda Beedley'a" oraz "Quidditch przez wieki"- czyli obowiązkowe pozycje każdego Potterheada. 



E) Muzyka:
A kwietniowa playlista przedstawia się następująco:

- Harry Styles- "Sign of the times"- czyli number 1 mojej playlisty. Naprawdę cholernie nie mogę się doczekać płyty Harrego *_*. 



- Machine Gun Kelly ft Hailee Steinfeld- "At my Best"- mój nowy crush w liście. Uwielbiam jego rap w tej piosence. 



- Selena Gomez- "Only You"- z początku miałem mały dystans do tej piosenki jednak polubiłem ją, mimo iż Selena ma dziwny tutaj głos (jak dla mnie mega przerobiony). Promująca serial 13 reasons why. 



- Luis Fonsi, Daddy Yankee ft. Justin Bieber- "Despacito"- Justin w wersji hiszpańskiej to złoto i diamenty w jednym <3. 




- Katy Perry ft. Skip Marley- "Chained of the rhythm"- Piosenka, która można usłyszeć dosłownie wszędze i wpada w ucho. 




- Leann Rimes - "Can't Fight The Moonlight"- czyli mały powrót do przeszłości. Widzieliście film Wygrane marzenia? Piosenka pochodzi właśnie z tego filmu ;).




No cóż i tak dotarliśmy do końca dzisiejszych ulubieńców. Myślę że wam się podobało a jeżeli tak to dajcie mi znać ;). Taka mała informacja organizacyjna, na początku maja zrobię kolejne głosowanie dotyczące serialu o jakim byście chcieli przeczytać na moim blogu. Już teraz zapraszam was na mojego aska----> @kuba01031996 Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia wkrótce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz