wtorek, 6 czerwca 2017

Alkoholowy Tag Książkowy ;)

Witajcie kochani. Ostatnio mało u mnie było tagów książkowych a że znalazłem parę interesujących dla mnie to obiecuje, że wszystkie się one znajdą tutaj. Dziś będzie trochę nietypowo bo przychodzę do was z tagiem o nazwie "Alkoholowy". Haha i nie, nie będziemy tutaj pili alkoholu xD. Ten tag zauważyłem na blogu volusequat a przeważnie to ona zamieszcza super pomysły na tagi. Nie przedłużając rozpocznijmy:


PERŁA- pozycja, którą kupiłem tanio, a okazała się całkiem niezła:
Chciałem mieć na swojej półce mój ulubiony horror Stephena Kinga "Cmętarz Zwieżąt". Dzięki promocji w biedronce (tak to nie żart) udało mi się ją kupić za jedyne 10 złotych !. I mimo, że jest to kieszonkowe wydanie to nie żałuje :D.


TANIE WINO- pozycja, którą kupiłem tanio, a była tragiczna:
I tutaj znów wspomnę o Biedronce, ponieważ tam od czasu do czasu można zakupić książki w naprawdę dobrych cenach. Jednak książką, którą praktycznie żałuje, że kupiłem jest pozycja od Sylvii Day (tak tej Sylvii znanej od Dotyku Crossa) pt: "Rozkosze nocy". Jest to dość dziwny erotyk. Praktycznie przeczytałem z niego chyba tylko jeden rozdział i odłożyłem z powrotem na półkę, ponieważ no nie zachwyciła mnie ta książka. Nie polecam nikomu. A ona również kosztowała tylko 10 złotych.


PIWO KRAFTOWE- książka świetna, niszowa, którą nie każdy doceni:
Jak każdy maniak książkowy powie, jest dużo książek niedocenionych przez czytelników. Dużo osób narzeka na trylogie Pięćdziesięciu Twarzy Greya bo zbyt przesadzone, bo zbyt erotyczne. Myślę, że te osoby albo nie przeczytały całej trylogii, albo przeczytały do połowy i odłożyły na półkę. Mi osobiście Grey bardzo się spodobał. Historia Any i Christiana nie jest kolejnym romansidłem. Tutaj dzieje się akcja, owszem jest w niej sporo miłości i seksu ale jak dla mnie nie jest to ani przesadzone ani nudne.
CZYSTA- książka, po której miałem kaca:
Ostatnio miałem okazję sięgnąć po znaną pozycję od Collen Hoover- "Hopeless" i ta książka jest tak genialna, świetnie napisana, bardzo mi się podoba ta historia. Po jej skończeniu chciałem natychmiast zabrać się za "Losing Hope" jednak niestety w mojej bibliotece nie mogłem jej dorwać. Jedyne co mi pozostaje to po prostu ją zakupić od razu razem z Hopeless <3.


LIKIER KOKOSOWY- przyjemna, choć nieco egzotyczna książka:
Niestety żadna książka nie przychodzi mi tutaj na myśl...

KAMIKADZE- książka, którą czyta się szybko:
Praktycznie wszystkie biografie, które mam na swojej półce przeczytałem w parę godzin. Po zakupieniu "Fantastycznych Zwierząt" J.K Rowling jeszcze tego samego dnia zdążyłem je przeczytać bo mega mnie wciągnęły :D.


CHLANIE NA POSIADÓWCE- książka, o której lubię rozmawiać:
Najbardziej uwielbiam rozmawiać o trylogii "Więźnia Labiryntu" Jamesa Dahsnera. Jest to cudowna przygodówka, która spodoba się każdemu.


CH#@OWA IMPREZA- książka, której nie skończyłem czytać:
No jak już wspomniałem jest to książka "Rozkosze nocy" ;).

ŻUBR- bestseller, który mi się nie podobał:
Chyba nie znam żadnego, który mi się nie spodobał...

WHISKY- książkowy klasyk, którym powinno się delektować:
Myślę, że jest to "Pies Baskervillów" Arthura Conana Doyle'a. Ostatnio ją przeczytałem i jest genialna. Dzięki niej zacząłem czytać książki o przygodach Sherlocka Holmes'a i ta jest moja ulubioną.

GRZANE WINO- książka idealna na chłodne wieczory:
Myślę, że powinna być to książka związana z wakacjami jak np: "Ktoś mnie pokocha"- 12 wakacyjnych opowiadań. Mam tą książkę obecnie na swojej półce i na same wakacje planuje ją przeczytać :D.

SOMERSBY- książka idealna na lato:
"Inne zasady lata" jest idealną pozycją na tegoroczne lato <3. Cudowna powieść o przyjaźni jak i miłości oraz akceptacji.

NAJDROŻSZA FLASZKA W BARKU- książka, którą mam, słyszałem, że jest świetna, ale jeszcze jej nie przeczytałem:
Jest to najnowszy thriller Pauli Hawkins "Zapisane w wodzie". Zbiera ona same pozytywne opinie od czytelników i booktuberów. Książkę mam już od jej premiery na półce jednak do tej pory do niej nie zaglądałem. Jednak w tym miesiącu na pewno znajdę na nią czas.


MODŻAJTO- książka dobra dla kobiet:
No na pewno będą tutaj co poniektóre romansidła. Niestety nie umiem wymienić jakie xD.

TATRA- najgorsza książka mojego życia:
Oprócz "Rozkoszy Nocy" żadna inna nie przychodzi mi do głowy.

PIĘĆDZIESIĄTKA CZYSTEJ Z SOKIEM GREJPFRUTOWYM- najlepsza książka, jaką czytałem:
No na pewno jest to trylogia "Więzień Labiryntu" oraz Grey'a a także wspomniany "Hopeless" oraz "Fantastyczne Zwierzęta i jak je znaleźć".

Cóż to by było na tyle. Mam nadzieje, że tag wam się spodobał, jeżeli tak to zostawcie po sobie jakikolwiek komentarz lub dobre słowo. Już niedługo powrócę do was z book haulem z ostatniego miesiąca. Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz