czwartek, 1 czerwca 2017

Ulubieńcy Maja

Hej, hej kochani. Dziś 1 czerwca czyli Dzień Dziecka :D. Tak więc wszystkim moim czytelnikom życzę wszystkiego co najlepsze w tym dniu. Pamiętajcie, że wy zawsze pozostaniecie dziećmi <3.
A ja dziś z tej okazji przychodzę do was z ulubieńcami maja. Czasem mam wrażenie, że te miesiące dość szybko mijają. Czerwiec oznacza również wielkie ostateczne odliczanie do wakacji ;). Ale nie przedłużając zajmijmy się majowymi ulubieńcami. Nie ma ich wystarczająco dużo:


A) Filmy i Seriale:
Z seriali to nowszych nie mam wam niestety do polecenia. Sam nadal oglądam SKAM oraz czekam na kontynuacje Teen Wolf oraz Shadowhunters. A jeżeli chodzi o propozycje filmowe:

- "Ostatnia Piosenka"- Mój ulubiony film z Miley Cyrus. Uwielbiam również książkę. Mega zabawny i na dodatek mega wzruszający.


- "Strażnicy Galaktyki vol 2"- Niedawno byłem na tym w kinie i jak dla mnie jest to najlepsza część. Lepsza od części pierwszej. A mały Groot jest kurewsko słodki i zabawny :D. Polecam wszystkim. 


- "Dziewczyna z pociągu"- Jak wiecie ja książkę o tym samym tytule już przeczytałem jednak nie miałem okazji obejrzeć filmu. Na szczęście udało mi się kupić płytę dvd i obejrzałem i szczerze... film podobał mi się bardziej niż sama książka. To dziwne bo przeważnie jest odwrotnie ;). 


- "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć"- Naprawdę miło mi było wrócić do świata Harry'ego Pottera. Film jest mega zajebisty, efekty specjalne są niesamowite a sam Pan Skamander mega przystojny :D. Moja drugą ulubioną postacią jest Jacob Kowalski (skoro Kowalski to musi być Polak). 


B) Książki:
Przechodząc do mojej ulubionej kategorii oto propozycje, które udało mi się przeczytać w maju:

-Meg Rosoff- "Moje nowe życie"- Tą książkę fajnie mi się czytało jednak nie zachwyciła mnie aż tak. Opowiada ona historię piętnastoletniej Daisy, mieszkanki Nowego Yorku, która zostaje wysłana do Anglii, do swojej ciotki i kuzynów, których wcześniej nie miała okazji poznać. Niespodziewanie ciotka wyjeżdża zostawiają Daisy i swoje dzieci samych. W Londynie wybuchają bomby, całe miasto zostaje zaatakowane przez nieznaną armię. W miarę jak niebezpieczeństwo nasila się, między Daisy a jednym z jej kuzynów rodzi się nieoczekiwana miłość. 


-Collen Hoover- "Hopeless"- Książka bardzo mi się spodobała, już wiem dlaczego wszyscy booktube'rzy się nią zachwycali :D. To cudowna historia, godna jej poznania.
Czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa.
To właśnie uświadamia sobie siedemnastoletnia Sky, kiedy spotyka Deana Holdera. Chłopak dorównuje jej złą reputacją i wzbudza w niej emocje, jakich wcześniej nie znała. W jego obecności Sky odczuwa strach i fascynację, ożywają wspomnienia, o których wolałaby zapomnieć. Dziewczyna próbuje trzymać się na dystans – wie, że Holder oznacza jedno: kłopoty. On natomiast chce dowiedzieć się o niej jak najwięcej. Gdy Sky poznaje Deana bliżej, odkrywa, że nie jest on tym, za kogo go uważała, i że zna ją lepiej, niż ona sama siebie. Od tego momentu życie Sky bezpowrotnie się zmienia.


-Harry Styles: Biografie- "Narodziny Gwiazdy" oraz "Każda cząstka mnie"- Obie biografie są świetnie napisane, zawierają dużo zdjęć. Jak wiecie od jakiegoś czasu interesuje się twórczością Harry'ego i dlatego jedną biografie zakupiłem a drugą wypożyczyłem do przeczytania. Szkoda jednak, że Harry do tej pory nie napisał sam swojej oficjalnej biografii, jednak z czasem może to się zmieni ;). 



-Aleksandra Burt- "Gdzie jest Mia"- Thriller wciągający tak samo jak "Dziewczyna z Pociągu" 
Trzymający w napięciu jak „Dziewczyna z pociągu” czy „Zanim zasnę”, thriller „Gdzie jest Mia?” opowiada historię młodej matki, której najgorszy koszmar nagle się spełnia. 
„Najpierw przypominam sobie ciemność. Później krew. Mia. Mój Boże, Mia”. 
Estelle Paradise budzi się w szpitalu po tym, jak została znaleziona na dnie wąwozu bliska śmierci, z raną postrzałową głowy i amnezją. Wkrótce dociera do niej straszna prawda: jej siedmiomiesięczna córeczka Mia zaginęła. 
Kilka dni wcześniej Estelle odkryła, że łóżeczko jej córki jest puste. W mieszkaniu nie było śladów włamania, za to zniknęły z niego wszelkie ślady istnienia Mii: jej pieluszki, ubranka, butelki. Zrozpaczona matka nie potrafi tego wyjaśnić, ale za wszelką cenę usiłuje znaleźć córkę. Chaotyczne zachowanie Estelle i tajemnicze okoliczności zaginięcia dziecka sprawiają, że to ona staje się główną podejrzaną w oczach policji i opinii publicznej. 



-J.K Rowling- "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" Newta Skamandera oraz oryginalny scenariusz- Obie książki są fantastyczne. Pierwsza jest oryginalnym podręcznikiem napisanym przez Newta Skamandera wydanym ponownie przez Rowling zawierającym cudowne opisy fantastycznych zwierząt, natomiast druga to oryginalny scenariusz, na której podstawie powstał film. Polecam sięgnąć po obydwa. 



C) Muzyka: 
Ostatnia kategoria na ten miesiąc. Oto moja majowa playlista:

- TINI- "Si tu te vas"- Mimo, że nigdy nie lubiłem Violetty to sama Tini jako piosenkarka jest świetna. A ta piosenka to hit <3. 



- Harry Styles- "Kiwi" i "Sweet Creature"- Obie te piosenki słuchałem nałogowo przez cały maj. Jeżeli jesteście ciekawi recenzji płyty Harry'ego to zapraszam was pod ten link----> Recenzja ;P




- Miley Cyrus- "Malibu"- Stara dobra Miley powraca ze świetnym kawałkiem :D. To jest to czego mi u niej brakowało <3. 



- Pitbull, J Balvin ft. Camila Cabello- "Hey Ma"- jedna z moim ulubionych piosenek z filmu "Szybcy i Wściekli 8" 



- G-Eazy ft. Kehalni- "Good Life"- kolejna moja ulubiona pozycja z soundtacku "Szybcy i Wściekli 8" :D.



- Dj Khaled ft Justin Bieber, Quavo, Chance the Rapper and Lil Wayne- "I'm the one"- Mój totalny ulubieniec, hit tegorocznych wakacji jak dla mnie :D. 



No cóż i tak oto tym sposobem dotarliśmy do końca ulubieńców. Jak już wspomniałem nie było ich za dużo jednak myślę że wam się spodobały. Jak tak dajcie znać ;). Z tego miejsca zapraszam was do głosowania na moim twitterze, czy chcecie notkę o mojej kolekcji płyt CD oraz DVD: https://twitter.com/kingkubixx69/status/869970954218348546 a na moim asku jeszcze dziś wieczorem zamieszczę głosowanie na kolejny serial, o którym będziecie chcieli poczytać na moim blogu. Na ten moment jak się z wami żegnam i życzę udanego dnia ;). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz