środa, 16 grudnia 2015

Długo oczekiwany prezent gwiazdkowy + Recenzja oraz Grudniowy numer magazynu Glamour :D

Witam was w przedostatniej notce w tym 2015 roku ;). Kochani nie wiem co mam wam powiedzieć ale mi miesiąc grudzień mija naprawdę szybko. Został tydzień do świąt a ja nadal nie wierzę w to, że to tak szybko mija xd. Niedługo powitamy nadchodzący 2016 rok w którym zaczniemy nowy rozdział w życiu, staniemy się o rok starsi i przeżyjemy nowe przygody.
W dzisiejszej notce pojawi się recenzja prezentu, którego oczekiwałem chyba najdłużej. Prezentu, z którego ucieszyłem się najbardziej. Szczegóły za chwile. Wspomnę również o magazynie Glamour, którego najnowszy numer wyszedł 10 grudnia. Tak więc nie przedłużając ;).



13 listopada 2015 roku swoją premierę miała płyta artysty, którego chyba nie da się nie znać ani nie pokochać. Justin Bieber po 2 latach swojej przerwy wraca z wielkim hukiem. Album zatytułowany "Purpose" co w przetłumaczeniu na język polski oznacza Cel zawiera zupełnie nowe odświeżone piosenki artysty. Płyta powstała poprzez wytwórnie Def Jam Recordings. Oczywiście jest ona dostępna w dwóch wersjach: zwykła oraz oczywiście Deluxe. Album promuje piosenka, dzięki której wielki powrót Justina można nazwać przełomowym wydarzeniem 2015 roku. Jest to oczywiście piosenka "What do you mean". Wersja zwykła zawiera 13 piosenek w tytułową "Purpose". Natomiast wersja Deluxe zawiera 18 piosenek w tym remix piosenki "Where are U Now" z Arianą Grande. Cóż mogę powiedzieć. Płyta jest prze zajebista. Jak dla mnie to najlepsza płyta tego roku. Jest zupełnie inna niż płyta "Believe" sprzed dwóch lat. Justin naprawdę włożył całe swoje serce w płytę oraz jak i w piosenki. Takimi moimi hitami z tej płyty jest oczywiście piosenka "What do you mean" oraz istny przebój w polskich radiach czyli taneczne "Sorry". Już w 2016 roku Justin wyrusza w swoją pierwszą trasę koncertową po 2 latach przerwy. I dotrzymał danego słowa, które wygłosił na koncercie w Łodzi. 11 listopada 2016 roku wraca do nas do Polski :D. Koncert odbędzie się w Tauron Arena w Krakowie. Przedsprzedaż biletów odbyła się 11 grudnia, natomiast jutro rusza już oficjalna sprzedaż biletów na koncert artysty. I tu już pada pytanie: Czy pojadę na koncert?. Obiecałem sobie, że zrobię wszystko naprawdę wszystko aby pojawić się na tym koncercie. Jest to moje marzenie już od 2009 roku, kiedy zacząłem być Belieber'em. Wiadomo, takie marzenie wiąże się również z pewnymi kosztami. Jeżeli już będę w stanie kupić dla siebie bilet, to wybiorę albo miejsca Golden albo miejsca na Płytę A. Natomiast mam tak zwany "Plan B" czyli wzięcie udziału w konkursie na koncert Justina, oczywiście jeżeli taki konkurs się pojawi. Wiadomo nie każdy może sobie pozwolić na taki wydatek bo nie każdego stać na takie cuda, lecz ja wierzę, że uda mi się uzbierać odpowiednią sumę pieniędzy lub wygrać konkurs. Tak więc trzymajcie za mnie kciuki i nie przestawajcie wierzyć w marzenia. Bo jeżeli czegoś pragnie się najbardziej, to dostajemy to. Poniżej umieszczam zdjęcia płyty, jak ona wygląda na zewnątrz oraz w środku ;).

Niedawno na blogu wspominałem wam o finale Top Model oraz jego zwycięzcy. Otóż 10 grudnia ukazał się grudniowy numer magazynu Glamour, gdzie na okładce znalazł się właśnie zwycięzca Top Model: Radek Pestka. Wywiad z nim jest po prostu cudowny. Radek opisuje jak zmagał się z konkurencją, jaka był jego droga do finału oraz relacje z pozostałymi uczestnikami. Ale najbardziej co mnie zachwyciły to wykonane zdjęcia. Fotograf idealnie ujął sylwetkę i mimikę twarzy modela. Magazyn możecie jeszcze nabyć w cenie 4.99 lub z kalendarzem. Tu cena jest już trochę wyższa. Zdjęcia umieszczam poniżej notki.

Kończąc już pragnę wam przypomnieć o akcji #BlogoweQ&A. Z okazji tego, iż notka Blogowe Q&A miała najwięcej wyświetleń z całego bloga organizuje drugą część tej właśnie notki. Pojawi się ona juz na początku stycznia 2016 roku. Na moim asku do końca grudnia możecie zadawać pytania właśnie oznaczone tym hasztagiem #BlogoweQ&A.
Natomiast 31 grudnia czyli w same sylwestra pojawi się ostatnia już w tym roku notka. Co to będzie? Tego dowiecie się ostatniego dnia grudnia ;).
Ja się z wami już żegnam i widzimy się w sylwestra ;) 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz