wtorek, 1 grudnia 2015

Witamy Grudzień: Odliczanie do świąt, Vlogmas youtuberki i Zwycięzca 5 edycji programu Top Model

Witam was w grudniowej notce. Jak wiecie nastał miesiąc najbardziej przez nas oczekiwany. Grudzień to taki miesiąc w roku, w którym tak naprawdę wszystko się dzieje. Podsmowujemy cały masz spędzony rok w pozytywach a także w negatywach, a co najważniejsze odliczamy dni do upragnionych świąt Bożego Narodzenia :D. Co nieco opowiem wam o tym w tej notce. Wpis po raz kolejny dzieli się na trzy części. Nie przedłużając ;).



Każdy z nas ma różne sposoby na odliczanie dni do świąt. Niektórzy skreślają dni w kalendarzu, niektórzy wcale tego nie robią a jeszcze inni na każdy dzień wymyślają sobie inne świąteczne zajęcie. Ja jednak mam inny sposób. Pewnie każdy z was wie co to takiego jest kalendarz adwentowy. Dla tych co jednak nie kumają: Kalendarz adwentowy to taki kalendarz dzięki któremu właśnie możemy przygotowywać się do świąt. Taki kalendarz można oczywiście zakupić albo i też zrobić własnemu. Mój kalendarz jest nietypowy ponieważ w każdym dniu odliczanym do świąt kryje się słodki smakołyk. Dużo dzieciaków ma mega radochę z takich "słodkich" kalendarzy adwentowych. I przyznaje się, że właśnie taki oto kalendarz zakupiłem sobie wczoraj ;). Tak wiem jestem już za stary na takie cuda, jednak to przypomina mi moje dzieciństwo i co roku zakupuje sobie taki właśnie kalendarz. No cóż, mam 19 lat i nadal jestem dzieckiem ;). Pod wpisem wstawię wam oczywiście fotkę jak wygląda taki kalendarz jednak na pewno go kojarzycie :P.

Jakiś czas temu wspomniałem wam na instagramie, że od niedawna zainteresowała mnie pewna 17-letnia youtuberka o nazwie littlemooonster96 ;). Chyba nie muszę wam jej przedstawiać. Littlemooonster96- Angelika Mucha tak jak inne youtuberki ma swój własny sposób na odliczanie do świąt. Już po raz drugi od dzisiaj startuje ze swoimi Vlogmesami. Vlogmasy będą miały tematykę świąteczną ale i nie tylko. Angelika zapowiedziała na swoim snapchacie, że pod koniec każdego filmiku odbędą się losowania nagród. Każda osoba będzie miała szanse przez 24 dni wygrać wylosowaną nagrodę ;). Pierwszy filmik z vlogmesu pojawi się już jutro na kanale Angeliki na youtube. I tu chciałbym was zachęcić do oglądania tego typu filmików. Miałem okazje obejrzeć zeszłoroczne vlogmasy i moim zdaniem są naprawdę świetne. Screen kanału Angeliki znajdziecie pod zamieszczonym wpisem. A jeżeli chcecie być na bieżąco z youtuberką zapraszam was na jej snapchata: littlemooonster96.
(Angeliko mam nadzieje, że nie obrazisz się za to, że wspomniałem o tobie w tej notce ;) ).

W ostatniej części tego wpisu pragnę wspomnieć o pewnym wydarzeniu, które miało miejsce wczoraj. Otóż wczoraj na antenie stacji TVN odbył się finał 5 edycji znanego już wszystkim programu Top Model. Po raz pierwszy w historii programu tą edycje wygrał chłopak. Radek Pestka bo tak ma on na imię przeszedł do historii. Podczas całego programu przeszedł cudowną metamorfozie a dzięki świetnym zdjęciom i wsparciu ze strony widzów i bliskich wygrał on kontrakt do agencji modelów i modelek :D. Oczywiście pod notką zamieszczę wam zdjęcie zwycięskiej okładki magazynu Glamour, której numer pojawi się w kioskach już 10 grudnia. Do dzisiaj nie mogę ukryć emocji i szczęścia ponieważ od samego początku kibicowałem Radkowi i widziałem jak bardzo stara się udowodnić jurorom programu oraz widzom z całej Polski, że nadaje się na modela. Jestem z niego mega dumny i życzę mu samych sukcesów ;D.

Myślę że rozpisałem się wystarczająco. Mam nadzieje, że notka wam się spodoba. Standardowo może komentować każdy wpis ;). Tak więc ja się z wami żegnam i do zobaczenia w kolejnym wpisie ;3.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz