czwartek, 31 grudnia 2015

Moje podsumowanie roku 2015 ;)

Wesołego Sylwestra kochani :D. Tak to już dziś, ostatni dzień 2015 roku czyli Sylwester. Ten dzień wiążę się z wszelkiego rodzaju wspomnieniami- tymi dobrymi jak i złymi oraz podsumowaniami naszych wydarzeń. Z okazji tego, że kończy się ten rok a rozpoczyna kolejny czyli 2016, postanowiłem podsumować wszystkie moje wydarzenia, wszystkie premiery książek, filmów na których byłem oraz piosenek i płyt które zakupiłem w ostatnim czasie. Kończąc rok 2014 byłem w skraju załamania jednak pewna osoba sprawiła, że zacząłem żyć na nowo. Mój obecny chłopak Kamil z którym jestem już od roku nie wliczając przerw udowodnił mi, że warto jeszcze raz dać sobie szanse w miłości, szczęściu i życiu.

Tak więc rok 2015 rozpocząłem jako szalenie zakochany chłopak ;). Przyjrzyjmy się pozostałym wydarzeniom roku:

-STYCZEŃ
W tym miesiącu rozpocząłem swoją przygodę z Christianem Greyem i Anastazją Steele. Chodzi tu oczywiście o trylogie Pięćdziesięciu twarzy Greya. Udało mi się ją przeczytać w niecały miesiąc ponieważ wtedy nie mogłem się doczekać długo oczekiwanego filmu. Książka jest po prostu genialna. Jest ona napisana w codziennym stylu nie zawiera staroświeckich słów. Dobrze się ją czyta.


-LUTY
16 lutego odbyła się premiera filmu pierwszej części trylogii E.L James czyli Pięćdziesiąt twarzy Greya. W role Christiana Greya wcielił się znakomity aktor i mój ulubiony w tym roku Jamie Dornan a w role Anastazji Steele Dakota Johnson. Wielu ludziom nie spodobała się ekranizacja filmowa natomiast według mnie jest ona świetna. Owszem jak to zawsze bywa wycieli niektóre fragmenty opisane w książce ale praktycznie każdy film zostaje tak wyreżyserowany.


-MARZEC
19 lat temu 1 marca urodziłem się ja :D. Moje urodziny spędziłem i w rodzinnym gronie oraz w gronie znajomych. Nie dostałem zbytnio dużo prezentów ponieważ przeważnie prosiłem o pieniądze bo jednak wole kupić sobie sam taki prezent, który mi się spodoba ;). 



Jednym z moich ulubionych zakupionych prezentów była płyta zespołu 5 Seconds of Summef zatytułowana "Live Sos" Płyta zawiera nagrania tak zwane Live czyli na żywo z koncertów w 27 krajach. Jest mega, ponieważ słuchając ją możemy odczuć wrażenie iż naprawdę znajdujemy się na koncercie chłopaków.


-KWIECIEŃ
10 kwietnia odbyła się premiera 7 części cyklu filmów Szybcy i Wściekli. Miał to być zarazem ostatnia część lecz reżyser filmu zapowiedział iż powstaną jeszcze kolejne. Nie wiadomo ile ich będzie. Moim zdaniem to super niespodzianka dla fanów jednak bez Paula Walkera grającego Briana O'Connera to nie będzie już to samo :(. 7 część filmu jest ostatnia w której grał Walker. Cały film jest poświęcony jemu. A zakończenie jest po prostu cudowne i sprawia łzy w oczach wielu widzom.

 

Jako iż swoją naukę skończyłem w Liceum, dokładnie pod koniec kwietnia miałem oficjalnie zakończenie licealnego roku szkolnego. Trudno było mi pożegnać się ze szkołą, do której chodziłem przez 6 lat oraz ze znajomymi, których znam już dość długo. Do teraz nawet utrzymujemy kontakt ;) Jako prezent otrzymałem książkę Jamesa Dashnera pt: "Więzień Labiryntu"



-MAJ
Majowy miesiąc był pełen stresu, ponieważ rozpoczynała się wtedy Matura czyli tak zwany egzamin dojrzałości. Pomimo tego jak bardzo bałem się to i tak udało mi się ją zdać ;).

-CZERWIEC
Dopiero w tym miesiącu rozpoczęły się moje wakacje xD. 13 maja byłem w kinie na drugiej części filmu Avengers- Czas Ultrona. Film pełen akcji oraz humoru ;). 



Wziąłem także udział w corocznym wydarzeniu nazywanym "Noc Muzeów" W tym jednym dniu wszystkie muzea w całej Polsce są otwarte za darmo dla odwiedzających. Ja odwiedziłem muzeum archeologiczne w Poznaniu. Było dość ciekawie lecz spodziewałem się zupełnie czego innego. 



Z okazji tego że moja rodzina co dwa lata podpisuje nową umowę z firmą Play otrzymałem w ofercie nowego tableta marki LG model G Pad 8.0. Jest to świetne urządzenie i nigdy się z nim nie rozstaję. Dobrze mi się z nim współpracuje ;)



W tym także miesiącu odszedł mój najwierniejszy przyjaciel- mój królik Puszek :(. Nadal bardzo mi go brakuje, ale biedak miał już swoje lata. Miałem go już ponad 11 lat [*]



-LIPIEC
Jako iż miałem wakacje postanowiłem popracować trochę i zarobić co nieco pieniędzy ;). Tak więc za moją pierwszą wypłatę zakupiłem sobie film na DVD Pięćdziesiąt twarzy Greya w wersji rozszerzonej oraz drugą część Więźnia Labiryntu czyli "Próby Ognia"



Jako iż słyszałem o książce "Zniszcz ten dziennik" postanowiłem również zakupić sobie tą książke. Wtedy sieć sklepów Biedronka miała super ofertę na tą książkę. Kupiłem sobie dwie wersje dziennika-mniejszą i tą większą czyli normalną. Zadania z książki są naprawdę szalone i niesamowite. Jest w tym sporo zabawy i humoru.



Jeżeli chodzi o kino to byłem na filmie "Magic Mike XXL" Film naprawdę mi się spodobał :D. Aktor Channing Tatum udowadnia, że nie tylko świetnie tańczy w "Step Up" ale i również w "Magic Mike" ;)



W tym miesiącu swoją premierę miała również płyta zespołu Years&Years. Ich piosenki są po prostu genialne szczególnie piosenka "King", która dość szybko podbiła listy przebojów na całym świecie.


-SIERPIEŃ
Sierpień jest takim miesiącem, w którym tak naprawdę narodził się ten Kubixxowy Blog. Teraz mamy grudzień a czyta go już ponad 2 tysiące osób. To dość dużo jak na 4 miesiące prowadzenia takiego bloga. Z dnia na dzień jest was coraz więcej i dziękuje wam, że tu jesteście.



Mój tata podpisując umowę z firmą Plus co dwa lata otrzymuje w abonamencie nowy telefon. Tak było również i w tym miesiącu. Dostałem nowy, cudowny telefon marki Sony model Xperia E4G. Jak do tej pory nie mam żadnych zastrzeżeń co do tego telefonu. Spełnia wszystkie moje oczekiwania.


W tym miesiącu tak naprawdę skończyłem moją przygodę z pracą co nie oznaczało że nie otrzymałem również pieniążków. Zakupiłem sobie długo oczekiwaną książkę, czyli biografie 5SOS, która zawiera dużo super obrazków i ciekawe wypowiedzi chłopaków, trzecią część Więźnia Labirytnu "Lek na śmierć" oraz dwie płyty wspaniałych wokalistów czyli Sama Smitha oraz Jamesa Arthura.

 

Na ekranach kin pojawiła się druga część horroru Sinister. Moim zdaniem przerażający film. Przyznaje, że nieźle się bałem xd. Był to 21 sierpnia.



23 dnia sierpnia Jatomi Fitness zaprosiło mnie na darmowy jednodniowy karnet. Oczywiście skorzystałem z okazji a pod koniec dnia czułem się jak nowo narodzony, wykończony ale i zadowolony.



Wokalista Justin Bieber zaskoczył nas niesamowicie wypuszczając swój najnowszy singiel "What do you mean" Premiera odbyło się 28 sierpnia i przyniosła nieoczekiwany efekt. Justin tym właśnie utworem zapowiedział swój triumfalny powrót.

 
-WRZESIEŃ
Jak już wiecie jak dosłownie zakończyłem przygodę ze szkołą, co nie oznacza, że nie mogę uczyć się dalej. Planowałem iść w kierunku muzycznym iść do akademii muzycznej ale jednak moje plany zmieniła dość interesująca oferta w jednej ze szkół. Mam tu na myśli kursy przygotowujące do zawodu księgowego. Czemu nie?. Jestem dobry z matematyki to i w tej dziedzinie się odnajdę. Tak więc zapisałem się na taki kurs i już 19 dnia września miałem pierwsze zajęcia. Musze przyznać, że jak na taki początek od razu mi się spodobały ;). 

W tym miesiącu swoją premierę miała kolejna książka autorki E.L James pt: "Grey". Jest to tak naprawdę Pięćdziesiąt twarzy Greya opowiedziane z perspektywy samego bohatera powieści- Christiana Greya. Książka stała się istnym fenomenem, długo widniała na 1 miejscach bestellerów. Sam Christian Grey w dość zabawny sposób opowiada historie spotkania z Anastazją Stelle. Ale nie będę wam tu więcej niczego zdradzał. Po prostu przeczytajcie tą książkę a zrozumiecie o co mi chodzi ;).



Jestem ogromnym fanem Więźnia Labiryntu i aktora Dylana O'Briena tak więc nie mogło mnie zabraknąć w kinie na drugiej części trylogii czyli "Próby Ognia". Film mi się mega podobał lecz no niestety strasznie zawiodła mnie końcówka. Jest zupełnie odmienna od wersji książkowej. Nie wiem dlaczego. Dlatego nie mogę doczekać się już ostatniej części w kinach bo jestem mega ciekawy jak akcja potoczy się na ekranie. 



Krótko wspomnie także o pewnej youtuberce która zafascynowała mnie swoimi filmikami na youtubie i tym co robi w życiu codziennym. Dziewczyna nazywa się Angelika Mucha i jest znana pod nickiem littlemooonster96. Angelika opisuje w swoich filmikach podróże za granice, relacjonuje wyjazdy na koncerty oraz robi krótkie recenzje książek i poleca rzeczy, ubrania, które warto kupić. Zapraszam was na jej kanał pod nazwą littlemooonster96 


-PAŹDZIERNIK
Miałem taki okres w życiu, że przestałem ogólnie do was pisać na tym blogu, bo zupełnie nie miałem pomysłów na notki. Jednak dzięki motywacji powróciłem do was jeszcze silniejszy z nowymi pomysłami. To dzięki wam ;)



Magazyn Bravo, który kupuje od paru ładnych mi lat po raz pierwszy zamieścił plakat z Angeliką w tle;) 



Jako iż do świąt brakowały tylko dwa miesiące zamówiłem sobie wtedy moje pierwsze prezenty świąteczne. Była to między innymi najnowsza płyta zespołu 5 Seconds of Summer- "Sounds Good Feels Good", która jest po prostu cudowna (premiera 23.10) oraz książkę autora Jamesa Dashnera "Rozkaz Zagłady". Recenzja tych oto prezentów oczywiście juz znajduje się na moim blogu.



28 października był chyba najważniejszym dniem dla Justina Biebera ponieważ w ten właśnie oto dzień odbywała się kolejna edycja gali MTV EMA. Wokalista został okrzyknięty królem gali a także dzięki swoim fanom wygrał najważniejszą kategorie czyli Biggest Fans (Najlepsi Fani). Jestem z niego mega cholernie dumny. 





Kocham gdy sklepy Biedronka oferują książki w dość niskiej cenie. To właśnie wtedy zakupiłem sobie kolejną do kolekcji a jest to jeden z horrorów Stephena Kinga "Mysery". Jeszcze tego nie czytałem ale myślę, że od Nowego Roku znajdę na nią czas.


-LISTOPAD
Zapoznałem się z kolejnym cudownym fan-fictionem napisanym również w formie książki pt: "After" Recenzje znajdziecie również na moim blogu ;)



2 dnia listopada piosenka Justina I'll Show You miał swoją oficjalną premierę wraz z teledyskiem. Wiecie, że jak kocham Justina i jego każdą piosenke ;)



13.11 premierę miała najnowsza płyta Justina zatytułowana "Purpose". Jest to pierwsza płyta Justina po jego dwuletniej przerwie w karierze. Oczywiście jest ona drugą częścią mojego świątecznego prezentu ;). Płyta zawiera zupełnie nowe piosenki, są one inne niż te, które tak dobrze znamy i kochamy.




Między mną a Kamilem bywało różnie. Jak już mówiłem wcześniej były rozstania i powroty. 
To właśnie wtedy daliśmy sobie szanse na kolejny raz. #KamixxBack. ;)



Jak wiecie od jakiegoś czasu strona hash.fm stworzyła ranking Snapchata. Znani nam dobrze Youtuberzy i nie tylko zgłosili się do tego rankingu. Przez jakiś dłuższy okres na 1 miejscu królowała Maffashion. Jednak to się zmieniło gdy do gry weszła Littlemooonster96. To ona właśnie 26 listopada znalazła się na 1 miejscu rankingu. No cóż jak widać Maffashion się to niezbyt spodobało bo od tego czasu robiła co mogła aby znów znaleźć się na podium. I udało jej się to. Aktualnie to ona znajduje się nadal na 1 miejscu a zaraz za nią Angelika. No cóż mogła by już trochę odpuścić z tą zazdrością i dać szanse wypromować się komuś innemu ;). 



Pod koniec listopada odbył się finał 5 edycji popularnego programu Top Model. Po raz pierwszy w historii programu wygrał go chłopak- Radek Pestka. To duży sukces jak na 19-letniego modela. Radek prowadzi własnego bloga o modzie. Brawa dla Radzia :D. 



-GRUDZIEŃ
Grudzień zaowocował w dość sporo wydarzeń jak na ostatni miesiąc roku 2015. Rozpoczynając na moim blogu powstał nieco klimat świąteczny co możecie zobaczyć nawet teraz ;). 



Z okazji tego że za parę tygodni już święta przygotowałem się do nich w dość kreatywny sposób. Pobawiłem się w robienie świątecznych origami :D. Jak dla mnie efekty są cudowne XD.


Swoje 4 lata obchodził zespół 5 Seconds of Summer dokładnie 5 grudnia. To właśnie wtedy Ashton Irwin dołączył do chłopaków dzięki czemu zespół zaczął funkcjonować. 



6 grudnia- MIKOŁAJKI. Uwielbiam ten dzień. Tego dnia kontynuowałem swoje strojenie pokoju. Nie mogło oczywiście zabraknąć lampek choinkowych ;). Dostałem także cudownego bałwanka, który świeci się wszystkimi kolorami tęczy. Idealna ozdoba na święta :D.




9 dnia grudnia był dla mnie przełomowy bo właśnie wtedy Justin Bieber ogłosił, że 11 listopada 2016 przyjedzie do Krakowa. Ta informacja wywołała wielki szok dla fanów i była numerem jeden w internecie.

10 grudnia ukazał się najnowszy numer magazynu Glamour, gdzie na okładce znalazł się wspomniany już przeze mnie finalista Top Model ;P. 



17 grudnia to chyba najpiękniejszy dzień w moim życiu. Dzięki cudownemu prezentowi od moich rodziców moje marzenie w końcu się spełni. Tym prezentem są bilety na koncert Justina w Krakowie. Wspominałem wam już o tym wiele razy. Naprawdę do teraz nie mogę się pozbierać ani nie mogę uwierzyć, że się tam pojawię i zobaczę na żywo mojego najukochańszego idola numer 1. 



Ostatnia ozdobą świąteczną była oczywiście przepięknie ubrana choinka. W tym roku mój tata postarał się o lampki choinkowe xD. Nawet gwiazdka jest lepsza niż w poprzednim roku.


Święta spędziłem oczywiście w wielkim gronie rodzinnym, cudownym gronie pełnym uśmiechu i radości. Natomiast 25 grudnia minął rok związku mój z Kamilem. Do teraz żałuje, że nie mogłem być z nim wtedy ponieważ jak wiecie no była u mnie cała rodzinka i byłoby głupio tak ich zostawić. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uf. Ta notka chyba będzie rekordowa co do długości. Przepraszam was ale inaczej nie dało się podsumować tego roku. Co do mojego związku z Kamilem to chciałem wam oświadczyć że wczoraj niestety nasz związek się zakończył. Nie chcę wam mówić dlaczego. Po prostu wyszło jak wyszło. Ten rok kończę jako wolny chłopak. 
Z tego miejsca chciałbym wam życzyć udanego sylwestra, miłej zabawy i aby ten nowy rok 2016 był jeszcze lepszy niż poprzednie. Ja się z wami żegnam i do zobaczenia już w BlogowymQ&A. Do jutra czekam na wasze dalsze pytania oznaczone właśnie tym #BlogoweQ&A.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz